Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wecare

wecare : voor of tegen ? Wat zijn de argumenten voor of tegen ?

Comment

• Na Gouden Stuurwiel wint de Audi Q5 de trofee TOPauto 2009

De SUV Audi Q5, die al in de bloemetjes werd gezet toen hij in zijn categorie de onderscheiding “Goldenes Lenkrad 2009” won, vult zijn palmares nog aan met de trofee “TOPautos 2009”.
      Eerder hadden 42.000 lezers van het magazine Auto Bild in de categorie “Terreinwagens en SUV’s” het “Gouden Stuurwiel 2009” toegekend aan de Audi Q5, terwijl die door het aantal verzamelde stemmen ook beslag kon leggen op de derde plaats in het algemeen klassement. Dat was de mening van het grote publiek, maar de experts hebben die ruimschoots bevestigd door de Q5 de prijs “TOPautos 2009” te geven en door hem te verkiezen tot “best off-roader of the year 2009”.

bron: http://www.carchannel.be/nl/artikel/...e-topauto-2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
        Na Gouden Stuurwiel wint de Audi Q5 de trofee TOPauto 2009

De SUV Audi Q5, die al in de bloemetjes werd gezet toen hij in zijn categorie de onderscheiding “Goldenes Lenkrad 2009” won, vult zijn palmares nog aan met de trofee “TOPautos 2009”.
        Eerder hadden 42.000 lezers van het magazine Auto Bild in de categorie “Terreinwagens en SUV’s” het “Gouden Stuurwiel 2009” toegekend aan de Audi Q5, terwijl die door het aantal verzamelde stemmen ook beslag kon leggen op de derde plaats in het algemeen klassement. Dat was de mening van het grote publiek, maar de experts hebben die ruimschoots bevestigd door de Q5 de prijs “TOPautos 2009” te geven en door hem te verkiezen tot “best off-roader of the year 2009”.

bron: http://www.carchannel.be/nl/artikel/...e-topauto-2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
          Inderdaad.

Comment

• Morgen is het zover,ik mag om mijn Q5 om 10u foto's volgen nog....

Comment

• De Q5 cabrio???????...............zie link

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                De Q5 cabrio???????...............zie link

http://www.youtube.com/watch?v=g8JkGmsC9EU
                Met kap erop gaat dat nog, maar zonder...

Comment

• Jajajaja, de verlossende telefoon is gekomen! Morgennamiddag afhalen Q5

En volgende week vertrek ik met verlof naar Italië... met de wagen, hopelijk verloopt alles volgens plan en kunnen we er al maximum van genieten

By the way, is iedereen ingeslapen op het Q-forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Qcar Bekijk Berichten
                    Jajajaja, de verlossende telefoon is gekomen! Morgennamiddag afhalen Q5

En volgende week vertrek ik met verlof naar Italië... met de wagen, hopelijk verloopt alles volgens plan en kunnen we er al maximum van genieten

alvast veel plezier met de nieuwe wagen en een mooie reis

Comment

Kunnen 2 redenen voor zijn: of iedereen is veel te druk aan het rijden met zijn nieuwe Q5 of die nieuwe Q5 is achteraf bekeken toch niet zo bijzonder dat je er forumtopics over kunt blijven volschrijven...

Ik zal maar uitgaan van het eerste, zeker?

In elk geval: succes met de nieuwe aanwinst!

Comment

• Idd,

Er mee rijden is wel vééél leuker dan erover te forummen: er zijn meestal geen woorden voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                          Idd,

Er mee rijden is wel vééél leuker dan erover te forummen: er zijn meestal geen woorden voor
                          Allé, dan zulde mij binnenkort mss ook ni meer horen maar meer zien op 't straat...

Comment

Jajajaja, de verlossende telefoon is gekomen! Morgennamiddag afhalen Q5

Is je auto vandaag bij de dealer afgeleverd? En hebben ze maar 1 dag nodig om hem rijklaar te maken?

Die van mij zou namelijk afgelopen vrijdag binnen komen, vandaag nog niet dus hoop op morgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                              Is je auto vandaag bij de dealer afgeleverd? En hebben ze maar 1 dag nodig om hem rijklaar te maken?

Die van mij zou namelijk afgelopen vrijdag binnen komen, vandaag nog niet dus hoop op morgen.
                              De mijne was klaar na een kleine 3 uur. (veel moeten ze niet doen)
                              Zoiets noemt men : 'service'

Comment

• 111.jpg

112.jpg

113.jpg

114.jpg

Ik heb eidelijk tijd gevonden om fotokes te nemen,je zou bijna vergeten dat er nog een forum is, zo goed rijdt de Q5 ,machtig machien!!

Comment

• nog enkele beeldjes

115.jpg

116.jpg

117.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten

Yep! Vandaag binnen, morgen buiten. Kassa kassa natuurlijk voor de dealer hé

Is nochtans bij hen ook zeer druk en kunnen dit toch snel klaren.

Zoals al gezegd door Josy: service

Comment

• Ik zal eens een open deur intrappen...

Prachtige wagen, rijdt subliem en super comfortabele Sportzetels met prima steun!!!
                                      We zijn zeer tevreden van de eerste rijervaringen.

Heeft er iemand van jullie al ervaring met het GSM gedeelte aangaande Bluetooth?
                                      Moet namelijk nog een nieuwe GSM gaan kopen en moet natuurlijk kijken naar de compatibiliteit met het MMI-systeem.
                                      Heb al wel wat info bekomen via mijn dealer maar mss is jullie info uit de praktijk zinvoller...
                                      Zal het wel lezen dan.

Het wachten meer dan waard!!!

Comment

Ik zal eens een open deur intrappen...

Prachtige wagen, rijdt subliem en super comfortabele Sportzetels met prima steun!!!
                                        We zijn zeer tevreden van de eerste rijervaringen.

Heeft er iemand van jullie al ervaring met het GSM gedeelte aangaande Bluetooth?
                                        Moet namelijk nog een nieuwe GSM gaan kopen en moet natuurlijk kijken naar de compatibiliteit met het MMI-systeem.
                                        Heb al wel wat info bekomen via mijn dealer maar mss is jullie info uit de praktijk zinvoller...
                                        Zal het wel lezen dan.

Het wachten meer dan waard!!!
                                        Werkt alvast perfect met een IPhone.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                          Werkt alvast perfect met een IPhone.
                                          Had ik al gedacht...

Dan heb je ook ng een adapter bij te nemen om op het systeem in de centrale armsteun
                                          te plaatsen geloof ik hé?
                                          Uberhaupt geldt dit vr ALLE compatibele GSM's zeker; adapter op systeem in centrale armsteun en daar je toestel op?

Comment

Working...
                                          X