Oorspronkelijk geplaatst door musa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenHeeft iemand achteraf een afneembare trekhaak laten plaatsen op een Q5?
Wij gaan namelijk in september beginnen aan ons nieuwbouw en een trekhaak is echt noodzakelijk. Toen ik hem in december had besteld hadden wij nog geen bouwplannen, vandaar dat het nu achteraf moet gebeuren
Hoeveel kost zo'n ding en waar kan ik het laten plaatsen?
De meeste mensen zijn gemiddeld een jaar bezig met voorbereidingen met een bouw
Hier precies in een opwelling ..Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
De meeste mensen zijn gemiddeld een jaar bezig met voorbereidingen met een bouw
Hier precies in een opwelling ..
Januari beslist grond te kopen. Maart akte getekend. Drie weken over gedaan samen met archi om alles in orde te brengen voor de bouwaanvraag. 25 april bouwaanvraag ingediend. Contract met aannemer voor ruwbouw is sinds enkele dagen getekend. Start werken +- 1ste week sept..
Maar dit is voor andere topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenMet wat zijn de MEESTE mensen dan bezig gans het jaar?
Maar dit is voor andere topic.
Een "goede" aannemer (dak-ruwbouw-afwerkers..) zijn een jaar volzet !
Het duurt een hele tijd eer je vindt wat volledig uw gedachte is hoor
en dan nog ons volgende huis wat we bouwen zouden we weer anders aanpakken
BIj jullie is dat razendsnel gegaan, hopelijk vlot de rest ook want dan zijn jullie dit jaar
al ingehuisdSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNog heel ff offtopic :
Een "goede" aannemer (dak-ruwbouw-afwerkers..) zijn een jaar volzet !
Het duurt een hele tijd eer je vindt wat volledig uw gedachte is hoor
en dan nog ons volgende huis wat we bouwen zouden we weer anders aanpakken
BIj jullie is dat razendsnel gegaan, hopelijk vlot de rest ook want dan zijn jullie dit jaar
al ingehuisd
Nog effe off-topic dan maar.
E90N, ik begrijp uw reactie wel, maar ons aannemer kennen wij al 20 jaar. Wij twijfelden niet aan zijn kunnen en voor alle zekerheid zijn we samen met ons archi naar een woning in opbouw gaan kijken. Archi was zéér tevreden!
Bij ons is het enkel ruwbouw met dak. De rest( sanitair, ventilatie, verwarming, afvoer, electriciteit...)doen wij zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenHeeft iemand achteraf een afneembare trekhaak laten plaatsen op een Q5?
Wij gaan namelijk in september beginnen aan ons nieuwbouw en een trekhaak is echt noodzakelijk. Toen ik hem in december had besteld hadden wij nog geen bouwplannen, vandaar dat het nu achteraf moet gebeuren
Hoeveel kost zo'n ding en waar kan ik het laten plaatsen?
Levertijd + 4 weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gogether Bekijk BerichtenAfneembare trekhaak kan geplaatst worden bij uw dealer voor de prijs van 862 EUR (excl.BTW).
Levertijd + 4 weken.
Comment
-
Heeft er al iemand muziek op de hardeschijf (Jukebox) gedownload vanaf een CD, SD of Ipod? Functioneerde dit zoals beschreven in de handleiding? Heb zelf ook geprobeerd van een officiële CD maar kreeg het niet klaar... Ligt mss aan mij
Krijg niet de vermeldingen op het MMI-scherm zoals in de handleiding staat beschreven
Is er een ervaringsdeskundige onder de forumgangers??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Qcar Bekijk BerichtenHeeft er al iemand muziek op de hardeschijf (Jukebox) gedownload vanaf een CD, SD of Ipod? Functioneerde dit zoals beschreven in de handleiding? Heb zelf ook geprobeerd van een officiële CD maar kreeg het niet klaar... Ligt mss aan mij
Krijg niet de vermeldingen op het MMI-scherm zoals in de handleiding staat beschreven
Is er een ervaringsdeskundige onder de forumgangers??
Is bij mij erg makkelijk gegaan. media>importeren>sdcard>alle selekteren >start import.
Comment
-
Nog maar eens een bewijs dat de audi Q5 den beste is!!
zie link:http://www.youtube.com/watch?v=GT_x-UbflAE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk BerichtenNog maar eens een bewijs dat de audi Q5 den beste is!!
zie link:http://www.youtube.com/watch?v=GT_x-UbflAE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenEr zijn meer tests die het tegendeel bewijzen.
Hee een bekende. Zoals?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenHee een bekende. Zoals?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenIn elke Belgisch tijdschrift moet de Q5 het afleggen van de Mercedes GLK en de Volvo XC60.
In wat dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenIn wat dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenAutomagazine en Autowereld.
Comment
-
Ik dacht; een tijdje niet geweest, eens kijken of er nog leuke ervaringen zijn gedeeld.
En tot mijn grote lol zie ik dat er bij onze Don Quichot (zelden zo toepasselijk geweest als bij JWV50) nog steeds een scheet dwars zit ..
alleen wordt het nu zo langzamerhand wel een beetje sneu voor de beste man.
Wie was Don Quichot ook alweer?
"Don Quichot, is het stereotype van de idealist, een dwaze held die zich met zijn goede bedoelingen maar onpraktische daden min of meer belachelijk maakt."
De figuur van Don Quichot en zijn daden zijn in het dagelijkse taalgebruik terecht gekomen met onder meer deze uitdrukkingen:- tegen windmolens vechten — een denkbeeldig gevaar bestrijden, of ook: proberen te veranderen wat niet te veranderen is;
- een Don Quichot — iemand die een hopeloze strijd levert, of iemand die nutteloze doelen nastreeft.
- donquichotterie — dwaas-idealistisch optreden.
Blijf posten beste JWV50, je bent hilarisch.. Hulde voor je doorzettings vermogen!!
Wellicht kom ik ooit weer eens kijken wat voor een briljante verrijking je weer bent geweest aan het forum.... (misschien ook niet, maar reageer vooral.Dat is voor de andere lezers wel leuk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quantum5 Bekijk BerichtenIk dacht; een tijdje niet geweest, eens kijken of er nog leuke ervaringen zijn gedeeld.
En tot mijn grote lol zie ik dat er bij onze Don Quichot (zelden zo toepasselijk geweest als bij JWV50) nog steeds een scheet dwars zit ..
alleen wordt het nu zo langzamerhand wel een beetje sneu voor de beste man.
Wie was Don Quichot ook alweer?
"Don Quichot, is het stereotype van de idealist, een dwaze held die zich met zijn goede bedoelingen maar onpraktische daden min of meer belachelijk maakt."
De figuur van Don Quichot en zijn daden zijn in het dagelijkse taalgebruik terecht gekomen met onder meer deze uitdrukkingen:- tegen windmolens vechten — een denkbeeldig gevaar bestrijden, of ook: proberen te veranderen wat niet te veranderen is;
- een Don Quichot — iemand die een hopeloze strijd levert, of iemand die nutteloze doelen nastreeft.
- donquichotterie — dwaas-idealistisch optreden.
Blijf posten beste JWV50, je bent hilarisch.. Hulde voor je doorzettings vermogen!!
Wellicht kom ik ooit weer eens kijken wat voor een briljante verrijking je weer bent geweest aan het forum.... (misschien ook niet, maar reageer vooral.Dat is voor de andere lezers wel leuk)
Amper 11 posts op dit forum en enkel om zijn kuuvijfadoratie in de verf te zetten; van een verrijking van het forum gesproken!
Niks op tegen, maar wat hierboven staat bewijst alleen maar je infantiliteit!
Als je er al zelf de uitleg bij moet gaan geven wie DQ wel was, goe bezig!
Speel nog wat verder met je kuuvijfke, en in het vervolg post je eens een relevant en volwassen antwoord dat reageert op inhoud, maar dat kan je blijkbaar niet!
Je maakt je hier zelf ongelooflijk belachelijk!
Comment
Comment