Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jwv50, soms vraag ik me af of je geen masochistische trekjes hebt...

Over vechten tegen windmolens gesproken: nooit zul je een merk- of modeladept overtuigen van eventuele tekortkomingen van zijn geliefkoosde heilige koe ten opzichte van concurrenten. Nooit!

Bij deze: de Q5 is niet mijn favoriet (ik heb zelfs geen favoriet) en ik ben niet geneigd te geloven dat dit de beste wagen in zijn segment zou zijn.

Maar goed, hij heeft zijn kwaliteiten en minpunten. Die eerste zullen door de adepten worden uitvergroot en de laatste geminimaliseerd of zelfs ontkend. Zo gaat het nu eenmaal.

Ik gun iedereen de wagen van zijn of haar voorkeur en hoop dat hij of zij er veel plezier aan beleeft.
    Leven en laten leven aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
      jwv50, soms vraag ik me af of je geen masochistische trekjes hebt...

Over vechten tegen windmolens gesproken: nooit zul je een merk- of modeladept overtuigen van eventuele tekortkomingen van zijn geliefkoosde heilige koe ten opzichte van concurrenten. Nooit!

Bij deze: de Q5 is niet mijn favoriet (ik heb zelfs geen favoriet) en ik ben niet geneigd te geloven dat dit de beste wagen in zijn segment zou zijn.

Maar goed, hij heeft zijn kwaliteiten en minpunten. Die eerste zullen door de adepten worden uitvergroot en de laatste geminimaliseerd of zelfs ontkend. Zo gaat het nu eenmaal.

Ik gun iedereen de wagen van zijn of haar voorkeur en hoop dat hij of zij er veel plezier aan beleeft.
      Ik gun dat ook iedereen, maar hier zitten een paar idiote kinderen bij mekaar die, als je hier iets citeert, direct beginnen met de persoon aan te vallen en niet de inhoud. Dat is gewoon kinderachtig.
      Dit is duidelijk een open forum over auto's voor wie het nog niet wist.
      Ik wil hier niemand van een andere keuze overtuigen, of hoeveel keer moet dat nog herhaald worden.
      Als men zulke lange tenen heeft dan zegt dat meer over de persoon zelf.
      En als men hier van mij verlangt dat ik de verschenen vergelijkende testen nog maar eens uit de doeken moet doen, dan zou men er beter aan doen de testen zelf te lezen en het forum in zijn geheel te lezen, want die vergelijkingen zijn op dit forum her en der al uitvoerig becommentarieerd.
      Maar ja, als men hier enkel komt op het Q5-topic omdat men foutief denkt dat dit hier een Q5-loverstopic is, dan krijg je natuurlijk zulke prietpraat.
      Wil je je Q5 bejubeld zien, post hem dan in het "Mijn Duitse Auto"-topic, maar daar zie je die Q5's nauwelijks tot niet...
      Merkwaardig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniMe Bekijk Berichten
        sigpic

Comment

• Wat een bullcrap hier. Als AUDI-fan kan ik idd beamen dat zowel AG als AW de Q5 niet de beste SUV vonden. In het algemeen krijgt hij in verschillende tests verschillende kritiekpunten.

De Q5 wordt door praktisch de volledige pers wel aanzien als een goede auto, maar komt zeker niet op het niveau van veel andere AUDI-modellen. Admit it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
            Ik gun dat ook iedereen, maar hier zitten een paar idiote kinderen bij mekaar die, als je hier iets citeert, direct beginnen met de persoon aan te vallen en niet de inhoud. Dat is gewoon kinderachtig.
            Dit is duidelijk een open forum over auto's voor wie het nog niet wist.
            Ik wil hier niemand van een andere keuze overtuigen, of hoeveel keer moet dat nog herhaald worden.
            Als men zulke lange tenen heeft dan zegt dat meer over de persoon zelf.
            En als men hier van mij verlangt dat ik de verschenen vergelijkende testen nog maar eens uit de doeken moet doen, dan zou men er beter aan doen de testen zelf te lezen en het forum in zijn geheel te lezen, want die vergelijkingen zijn op dit forum her en der al uitvoerig becommentarieerd.
            Maar ja, als men hier enkel komt op het Q5-topic omdat men foutief denkt dat dit hier een Q5-loverstopic is, dan krijg je natuurlijk zulke prietpraat.
            Wil je je Q5 bejubeld zien, post hem dan in het "Mijn Duitse Auto"-topic, maar daar zie je die Q5's nauwelijks tot niet...
            Merkwaardig
            Ik snap je standpunt, maar sommige mensen hebben nu eenmaal een iets enger beeld van de zaken dan anderen...

En in wezen is het hier ook een Q5 lovers topic, dat maken ze er namelijk zelf van.
            Met als gevolg dat kritiek of commentaar meestal niet in dank wordt afgenomen. Tja... Vergeef het hen, want ze weten niet beter...

Comment

• Ik heb dezelfde ervaringen in één of ander Volvo topic

Comment

• Ik heb ook de indruk dat hier een paar mensen zitten die bevestiging zoeken, alsof ze voor zichzelf niet kunnen uitmaken dat de keuze die ze gemaakt hebben (of nog moeten maken) de goeie is; alsof hun merkenvoorkeur hen iets anders influitsert dan hun hart of hun verstand.

Die mensen komen dan elkaar opfokken om zichzelf en elkaar ervan te overtuigen hoe goed een bepaalde wagen wel is, om uiteindelijk innerlijke vrede te kunnen nemen met hun keuze...

En ik heb idd. de indruk dat dir verschijnsel zich zowat lijkt te concentreren in het Q5-topic. Inhoudelijk is er op dat vlak een énorm verschil tussen de Q5-topics en de soortgelijke topics (GLK, XC60, ...).

Nu, het blijkt dat de behoefte er is om de Q5 op te hemelen, een beetje spijtig voor de nieuwe bezoekers die alleen maar bagger lezen, maar verder gewoon laten doen hoor... er zijn géén tekortkomingen, de Q5 is de beste van allemaal, allee van dit topic is de Q5 alvast de beste! Laten we het daar maar bij houden.

Tenslotte zegt het niveau van een topic ook al iets ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                  In elk Belgisch tijdschrift moet de Q5 het afleggen van de Mercedes GLK en de Volvo XC60.
                  OEI ben ik iets te uitbundig geweest,...............................het was echt niet de bedoeling!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Ik heb dezelfde ervaringen in één of ander Volvo topic
                    Tja, wie de bal kaatst... weet je wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                      Nog maar eens een bewijs dat de audi Q5 den beste is!!

zie link:http://www.youtube.com/watch?v=GT_x-UbflAE
                      off road kwaliteiten: amai, als het dat is dat stofweggetje waarover ze rijden, daar gaat elke doorsnee wagen nog over.

En: Q5 gorgious, tja ieder zijn ding hé, heb hem nu al meermaals irl gezien en hij roept totaal geen emotie op. Beetje eigen aan de huisstijl dus, voor de rest goede wagen, maar ja beetje emotieloos hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                        off road kwaliteiten: amai, als het dat is dat stofweggetje waarover ze rijden, daar gaat elke doorsnee wagen nog over.

En: Q5 gorgious, tja ieder zijn ding hé, heb hem nu al meermaals irl gezien en hij roept totaal geen emotie op. Beetje eigen aan de huisstijl dus, voor de rest goede wagen, maar ja beetje emotieloos hé.
                        Iemand die audi emotieloos vindt kan onmogelijk een autoliefhebber zijn want dan is de A4
                        of de A5 of zelfs de R8 niet schoon genoeg in meneer zijn ogen..............

Comment

Iemand die audi emotieloos vindt kan onmogelijk een autoliefhebber zijn want dan is de A4
                          Het is dan ook meestal niet de wagen zelf die emotie in zich draagt, maar veeleer de "autoliefhebber" die er al dan niet emotie aan verbindt...

Comment

Achja, je zal wel gelijk hebben zeker?

Comment

• De meeste Q5's die hier rondrijden, vind ik lelijk
                              In mijn ogen weer een saai model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

Achja, je zal wel gelijk hebben zeker?
                                DAT is de nagel op de kop slaan!!

Comment

• Ach what ever.. Hij rijdt in ieder geval heerlijk, heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb vooraleer ik heb vernomen uit een automagazine dat de Q5 het moet afleggen van de Volvo XC60 en GLK want dat zou de pret drukken.. wat een oeverloos gezeik.. een merk spreekt je aan of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    De meeste Q5's die hier rondrijden, vind ik lelijk
                                    In mijn ogen weer een saai model.
                                    spannend filmpje van je Audi, zeker niet saai (vat dit a.u.b. niet sarcastisch op want ik spreek uit mijn hart)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
                                      spannend filmpje van je Audi, zeker niet saai (vat dit a.u.b. niet sarcastisch op want ik spreek uit mijn hart)
                                      thanx

Comment

Allee, nochtans is het zakelijke gehalte van Audi een steeds terugkomend onderwerp in zowel professionele artikels als reacties op fora allerhande. Dat kan je toch niet ontkennen...?

Men mag best Audi-liefhebber zijn, maar verwachten dat andere kapot gaan van emotie bij het zien van een Audi wijst eerder op fanaticisme dan wat anders.

Bovendien staat emotieloosheid, of zakelijkheid niet gelijk aan lelijkheid, dat is een misvatting. Ik vind de Q5 een mooie wagen, net zoals véle andere Audi's en heb daar geen moeite mee. Maar dat is ook alles, inderdaad doordat men steeds op veilig speelt bij Audi mist men kansen, maar men mijdt ook risico's.

De A5 is een mooie wagen, een beetje bruut, en een beetje opzichtig met z'n LEDs die ook nog eens 2 cm val elkaar af staan zodat men kan zien dat het wel degelijk LEDs zijn (= kijk eens hoe duur ), maar een mooie wagen is het zeker.

De R8 vind ik dan weer wat minder, ik kan er niks aan doen. De lijn van opzij lijkt uit balans, en de carbon plaat kan dat niet verhullen. Voorkant is ook niet geweldig. Zeker niet de mooiste bij de supercars...

Die "zelfs de R8 niet schoon genoeg" verraadt dat je vind dat men deze wagen wel mooi MOET vinden en verraadt alweer een stukje fanaticisme...

Comment

• Hallo ben van plan om een Q5 2.0tdi multitronic te kopen .Wat zijn jullie ervaringen met de multitronic ?
                                          Momenteel rijden we met een a5 .2.7tdi en een mercedes break,de mercedes gaat de deur uit voor waarschijnlijk een Q5 .
                                          Van bij de a5 weet ik dat de V6 motoren standaard xenon lichten en uitlaat links en rechts hebben hoe zit het bij een q5 2.0 tdi .
                                          Wat ik zou willen is xenon,navigatie,parkeersensoren,leder,metaalkleur, zetelverwarming,getinte ruiten ,cruise control .Bestaan er packs en welke opties zouden jullie als Q5 eigenaars er eventueel nog bijnemen ?
                                          Ben nog niet gaan informeren in een garage en weet ook niet welke kortingen er mogelijk zijn ?

Comment

Working...
                                          X