Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door spykiller Bekijk Berichten
    kreeg een bericht dat mijn auto in productie gaat op 3 juli. de levering is voorzien voor half juli. Oorspronkelijk was eind augustus voorzien. Dat scheelt dus al behoorlijk. Laat maar komen !!
    Kan er momenteel al iets gezegd worden over het verbruik door de dieselrijders ?
    Ik heb momenteel iets meer dan 11500KM (2.0TDI manueel) en het verbruik is bij normale rijstijl ( volgens de verkeersregels ) volgens boordcomputer 6,5 L > werkelijk 7,1 L
    Indien je sportief rijdt ( al eens optrekken + snelheden van +200km/u ) gaat het verbruik naar 9 L volgens BC werkelijk verbruik 9,7 L
    sigpic

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
      Feit is dat Audi een geweldige marketingmachine is. Audi als merk is in opmars, daar kan je blij mee zijn of niet, het is en blijft een feit.

      Het blijkt dat het imago dat door Audi constant gestimuleerd wordt aansluit bij de middle-of-the-road mensen, en net daarvan heb je er héél veel en het is een groeiende groep!

      Toegegeven, een beetje sportief zijn, een (heel klein) beetje design, een beetje techniek, ... en dat dan uitvergroten alsof je het summum biedt op alle vlakken, en je doelgroep dat nog te laten geloven en ze een summum prijs te laten betalen, het is een grote kunst! In feite excelleert Audi op geen enkel vlak, maar doet Audi op geen enkel vlak echt slecht. Ook dat is een grote kunst. Je vind immers sportievere wagens, statigere wagens, mooiere of alleszins opwindendere wagens bij andere merken, maar het blijkt dat van alles een beetje beter aansluit bij wat de klant wil, zeker in België, het land van de mediocratie
      Sorry mannen dat ik deze discussie vanonder het stof haal, ik heb blijkbaar al wat animo gemist. Toch even zeggen dat ik niet behoor tot de categorie van de merkadepten, 'k blijf niet plakken bij een merk als de producten me niet bevallen. Ik kies zoveel mogelijk voor het product an sich. Dat product kan dan misschien voortvloeien vanuit marketing, maar eerlijk waar, elk haartje gaat omhoogstaan bij het horen van het woord marketing. 't Wordt hier ook te pas en te onpas misbruikt om te insinueren dat Audi minus marketing enkel wat restafval oplevert. Dus, als men dergelijke veralgemeningen doet, voel ik me uiteraard ook aangesproken.

      Ik kan me ergens wel vinden in het bovenstaande bericht van JayJay. 't Voelt natuurlijk niet als een compliment aan, die negatieve ondertoon moet er helaas weer zijn. Mediocratie is in de kern eigenlijk een positief punt, alleen schijn je dat niet te begrijpen. Alles in ons leven, de perfectie in het algemeen, is het vinden van de juiste balans. 't Klopt dat een Audi of deze Audi (ik zeg niet graag "een Audi", want daar loopt het voor mij ook mis. 'k Bekijk het model per model) veel kwaliteiten bundelt en om die reden een hoger dan gemiddelde score behaalt in de totale beleving. Echter, alsof de winnaar van een zevenkamp nergens in zou kunnen excelleren? Dan sla je daar de bal al mis want hij won op z'n minst de zevenkamp. De auto kan idd een hele reeks kwaliteiten hebben waarbij 'ie in veel gevallen op dat ene specifieke punt geklopt wordt door een ander. Maar ik staar me daarop niet blind. Het quattro is niet zo innovatief als dat van een Nissan GT-R, maar waar plaats je 't dan wel tussen z'n concurrenten? De motor, concreet voorbeeld weeral, 3.0TDI met 240pk. Die moest bij z'n lancering enkel een 335d laten voorgaan, maar waar zijn de andere concurrenten? Idem voor de 2.0TFSI, of behoort een Mitsu EVO dezer dagen ook al tot de concurrentie? Kwaliteit en afwerking in het algemeen, daar zijn de verschillen erg klein binnen de top. Maar waar staat de Audi in het lijstje? Sportiviteit, kans is groot dat een BMW hier nog steeds iets beter is, maar waar plaatst de Audi zich tegenwoordig (met de nadruk op tegenwoordig) tegenover de concurrentie? Uiterlijk, is natuurlijk ook erg persoonlijk, maar als 'ie niet op de eerste plaats komt, dan wel op de...? Prijs, de duurste is het ook al niet. Aan het einde van de rit, zou het maar minachtend zijn om zo'n auto te omschrijven als een surreëel product van "de marketing". Alsof het gebakken lucht is, terwijl je objectief kan oordelen dat 'ie het op veel vlakken bijzonder goed doet. (wat je wil omschrijven als, "scoort op geen enkel vlak echt slecht", kleine nuance weeral). Alsof enkel de marketing ervoor kiest om overal goed op te scoren, waarom hebben niet meer merken dat, of kunnen ze het niet? Geef gerust voorbeelden! BMW heeft z'n Efficient Dynamics, een hele deel ogenschijnlijk kleine maatregelen, die samengenomen wel een significant verschil kunnen opleveren. En zo bekijk ik de vele kwaliteiten die een Audi vandaag de dag kan hebben ook als één grote troef. Als je daar geen oog voor hebt, dan vraag ik me af hoeveel auto's er bij jouw in de garage staan? Een Volvo voor de veiligheid, een Mercedes voor het comfort, een Porsche GT3 voor een rondje rond het circuit ... ? En er is niks mis met het kiezen van een auto die uitblinkt in een categorie waar je 't meeste belang aan hecht. 'k Begrijp ten andere niet wat er mis zou zijn met het kiezen van een auto die op meerdere vlakken goed scoort? Mijn idee is in elk geval dat je niet objectief bent. Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, in het verleden slechte ervaringen gehad met een Audi? Of voel jij je ook genoodzaakt, net zoals de meesten hier, om je eigenste keuze te verdedigen? Doe het dan op z'n minst objectief!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
        Ik heb momenteel iets meer dan 11500KM (2.0TDI manueel) en het verbruik is bij normale rijstijl ( volgens de verkeersregels ) volgens boordcomputer 6,5 L > werkelijk 7,1 L
        Indien je sportief rijdt ( al eens optrekken + snelheden van +200km/u ) gaat het verbruik naar 9 L volgens BC werkelijk verbruik 9,7 L

        dat valt bijzonder goed mee vind ik

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Sorry mannen dat ik deze discussie vanonder het stof haal, ik heb blijkbaar al wat animo gemist. Toch even zeggen dat ik niet behoor tot de categorie van de merkadepten, 'k blijf niet plakken bij een merk als de producten me niet bevallen. Ik kies zoveel mogelijk voor het product an sich. Dat product kan dan misschien voortvloeien vanuit marketing, maar eerlijk waar, elk haartje gaat omhoogstaan bij het horen van het woord marketing. 't Wordt hier ook te pas en te onpas misbruikt om te insinueren dat Audi minus marketing enkel wat restafval oplevert. Dus, als men dergelijke veralgemeningen doet, voel ik me uiteraard ook aangesproken.

          Ik kan me ergens wel vinden in het bovenstaande bericht van JayJay. 't Voelt natuurlijk niet als een compliment aan, die negatieve ondertoon moet er helaas weer zijn. Mediocratie is in de kern eigenlijk een positief punt, alleen schijn je dat niet te begrijpen. Alles in ons leven, de perfectie in het algemeen, is het vinden van de juiste balans. 't Klopt dat een Audi of deze Audi (ik zeg niet graag "een Audi", want daar loopt het voor mij ook mis. 'k Bekijk het model per model) veel kwaliteiten bundelt en om die reden een hoger dan gemiddelde score behaalt in de totale beleving. Echter, alsof de winnaar van een zevenkamp nergens in zou kunnen excelleren? Dan sla je daar de bal al mis want hij won op z'n minst de zevenkamp. De auto kan idd een hele reeks kwaliteiten hebben waarbij 'ie in veel gevallen op dat ene specifieke punt geklopt wordt door een ander. Maar ik staar me daarop niet blind. Het quattro is niet zo innovatief als dat van een Nissan GT-R, maar waar plaats je 't dan wel tussen z'n concurrenten? De motor, concreet voorbeeld weeral, 3.0TDI met 240pk. Die moest bij z'n lancering enkel een 335d laten voorgaan, maar waar zijn de andere concurrenten? Idem voor de 2.0TFSI, of behoort een Mitsu EVO dezer dagen ook al tot de concurrentie? Kwaliteit en afwerking in het algemeen, daar zijn de verschillen erg klein binnen de top. Maar waar staat de Audi in het lijstje? Sportiviteit, kans is groot dat een BMW hier nog steeds iets beter is, maar waar plaatst de Audi zich tegenwoordig (met de nadruk op tegenwoordig) tegenover de concurrentie? Uiterlijk, is natuurlijk ook erg persoonlijk, maar als 'ie niet op de eerste plaats komt, dan wel op de...? Prijs, de duurste is het ook al niet. Aan het einde van de rit, zou het maar minachtend zijn om zo'n auto te omschrijven als een surreëel product van "de marketing". Alsof het gebakken lucht is, terwijl je objectief kan oordelen dat 'ie het op veel vlakken bijzonder goed doet. (wat je wil omschrijven als, "scoort op geen enkel vlak echt slecht", kleine nuance weeral). Alsof enkel de marketing ervoor kiest om overal goed op te scoren, waarom hebben niet meer merken dat, of kunnen ze het niet? Geef gerust voorbeelden! BMW heeft z'n Efficient Dynamics, een hele deel ogenschijnlijk kleine maatregelen, die samengenomen wel een significant verschil kunnen opleveren. En zo bekijk ik de vele kwaliteiten die een Audi vandaag de dag kan hebben ook als één grote troef. Als je daar geen oog voor hebt, dan vraag ik me af hoeveel auto's er bij jouw in de garage staan? Een Volvo voor de veiligheid, een Mercedes voor het comfort, een Porsche GT3 voor een rondje rond het circuit ... ? En er is niks mis met het kiezen van een auto die uitblinkt in een categorie waar je 't meeste belang aan hecht. 'k Begrijp ten andere niet wat er mis zou zijn met het kiezen van een auto die op meerdere vlakken goed scoort? Mijn idee is in elk geval dat je niet objectief bent. Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, in het verleden slechte ervaringen gehad met een Audi? Of voel jij je ook genoodzaakt, net zoals de meesten hier, om je eigenste keuze te verdedigen? Doe het dan op z'n minst objectief!
          Beter kon ik het niet verwoorden! Maar het is een trend aan't worden om Audi miniscuul af te breken, zonder ook maar onderbouwde argumenten te geven tav de concurrentie. Naar mijn mening stoort menig mens dat Audi van zich laat horen tussen de andere Duitse klassewagens, daar waar Audi keer op keer bewijst er wel te staan. Marketing zonder beloften waar te maken en ze in realiteit omzetten, zou zeer nefast zijn op middel lange termijn en dat is juist tegenstrijdig met de situatie van Audi. Na 10 jaar knokken staat Audi er wel. Tussen 2012 en 2015 is hun doelstelling om wereldwijd meer wagens te verkopen dan hun directe concurrenten, dit doe je niet alleen door een uitgekiende marketingstrategie, maar samen met het constant streven naar kwaliteit en een uitmuntend imago.
          Tevens kan je ook niet zeggen van Audi dat ze de laatste jaren minder vlotte modellen hebben gepresenteerd, bvb.: De Mercedes C klasse sportcoupé is een tegenvaller, evenals de 3 compact was in het verleden, daar waar de A3 wel altijd goed gescoord heeft. Bmw heeft dit begrepen met de nieuwe 1 serie, Mercedes heeft dit nog niet begrepen.
          De vorige generatie 7-reeks was uiterlijk een tegenvaller, daar waar de A8 dit niet was en is. Hiermee wil ik concluderen dat Audi zulke tegenvallers niet heeft gekend de afgelopen jaren. Bijgevolg draagt dit positief bij aan het imago, wat je niet van vandaag op morgen opbouwt.
          De sportieve kant dan; dat het imago van Audi niet sportief genoeg is ivg met Bmw is ook onjuist. Deelname aan de Le Mans Series, twee versies van de R8, al jaar en dag S en RS versies; samengevat kan je stellen dat Audi de sportieve kant nadrukkelijk heeft getoond.
          De groene kant: Audi laat de koper al sedert meer dan 10 jaar de keuze om een 1900cc als motor te kiezen. Deze motoren zijn al gekoppeld aan lager verbruik. BMW heeft pas de laatste 2 jaar hier sterk aandacht aan besteed. Mercedes begint beetje bij beetje kleinere motoren te implementeren. Als gevolg heeft Audi hier al een keihard imago opgebouwd.
          De combinatie van deze facetten, leidt er volgens mij nu toe dat Audi mooie groeicijfers kan voorleggen ivg met de concurrentie.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Sorry mannen dat ik deze discussie vanonder het stof haal, ik heb blijkbaar al wat animo gemist. Toch even zeggen dat ik niet behoor tot de categorie van de merkadepten, 'k blijf niet plakken bij een merk als de producten me niet bevallen. Ik kies zoveel mogelijk voor het product an sich. Dat product kan dan misschien voortvloeien vanuit marketing, maar eerlijk waar, elk haartje gaat omhoogstaan bij het horen van het woord marketing. 't Wordt hier ook te pas en te onpas misbruikt om te insinueren dat Audi minus marketing enkel wat restafval oplevert. Dus, als men dergelijke veralgemeningen doet, voel ik me uiteraard ook aangesproken.

            Ik kan me ergens wel vinden in het bovenstaande bericht van JayJay. 't Voelt natuurlijk niet als een compliment aan, die negatieve ondertoon moet er helaas weer zijn. Mediocratie is in de kern eigenlijk een positief punt, alleen schijn je dat niet te begrijpen. Alles in ons leven, de perfectie in het algemeen, is het vinden van de juiste balans. 't Klopt dat een Audi of deze Audi (ik zeg niet graag "een Audi", want daar loopt het voor mij ook mis. 'k Bekijk het model per model) veel kwaliteiten bundelt en om die reden een hoger dan gemiddelde score behaalt in de totale beleving. Echter, alsof de winnaar van een zevenkamp nergens in zou kunnen excelleren? Dan sla je daar de bal al mis want hij won op z'n minst de zevenkamp. De auto kan idd een hele reeks kwaliteiten hebben waarbij 'ie in veel gevallen op dat ene specifieke punt geklopt wordt door een ander. Maar ik staar me daarop niet blind. Het quattro is niet zo innovatief als dat van een Nissan GT-R, maar waar plaats je 't dan wel tussen z'n concurrenten? De motor, concreet voorbeeld weeral, 3.0TDI met 240pk. Die moest bij z'n lancering enkel een 335d laten voorgaan, maar waar zijn de andere concurrenten? Idem voor de 2.0TFSI, of behoort een Mitsu EVO dezer dagen ook al tot de concurrentie? Kwaliteit en afwerking in het algemeen, daar zijn de verschillen erg klein binnen de top. Maar waar staat de Audi in het lijstje? Sportiviteit, kans is groot dat een BMW hier nog steeds iets beter is, maar waar plaatst de Audi zich tegenwoordig (met de nadruk op tegenwoordig) tegenover de concurrentie? Uiterlijk, is natuurlijk ook erg persoonlijk, maar als 'ie niet op de eerste plaats komt, dan wel op de...? Prijs, de duurste is het ook al niet. Aan het einde van de rit, zou het maar minachtend zijn om zo'n auto te omschrijven als een surreëel product van "de marketing". Alsof het gebakken lucht is, terwijl je objectief kan oordelen dat 'ie het op veel vlakken bijzonder goed doet. (wat je wil omschrijven als, "scoort op geen enkel vlak echt slecht", kleine nuance weeral). Alsof enkel de marketing ervoor kiest om overal goed op te scoren, waarom hebben niet meer merken dat, of kunnen ze het niet? Geef gerust voorbeelden! BMW heeft z'n Efficient Dynamics, een hele deel ogenschijnlijk kleine maatregelen, die samengenomen wel een significant verschil kunnen opleveren. En zo bekijk ik de vele kwaliteiten die een Audi vandaag de dag kan hebben ook als één grote troef. Als je daar geen oog voor hebt, dan vraag ik me af hoeveel auto's er bij jouw in de garage staan? Een Volvo voor de veiligheid, een Mercedes voor het comfort, een Porsche GT3 voor een rondje rond het circuit ... ? En er is niks mis met het kiezen van een auto die uitblinkt in een categorie waar je 't meeste belang aan hecht. 'k Begrijp ten andere niet wat er mis zou zijn met het kiezen van een auto die op meerdere vlakken goed scoort? Mijn idee is in elk geval dat je niet objectief bent. Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, in het verleden slechte ervaringen gehad met een Audi? Of voel jij je ook genoodzaakt, net zoals de meesten hier, om je eigenste keuze te verdedigen? Doe het dan op z'n minst objectief!
            Ik kan dit soort posts appreciëren!

            Er is inderdaad niets mis met kiezen voor een auto die goed is in die dingen waar jij aandacht aan besteedt, en de ondertoon van mijn eerdere post is inderdaad negatief. Met mediocratie bedoel ik inderdaad niets positiefs. Al ga ik niet afstrijden dat Audi, of beter gezegd VAG, op een aantal vlakken best goeie troeven in huis heeft. De 2.0 TFSI zal wel een heel goeie motor zijn, maar benzine interesseert me volledig niet. Indien wel zou ik bij bvb. Volvo inderdaad niet veel te zoeken hebben... om maar aan te tonen dat ik best wel een beetje neutraal kan praten over die zaken.

            En ik ben de laatstse die "marketing" gelijk zal stellen met "het verkopen van gebakken lucht". Marketing is een zeer edele discipline die reeds start VOOR er een product gemaakt is. het is de discipline die eerst bepaalt welke segmenten in de markt aangesproken kunnen worden met welke soorten van producten en aan welke prijs, deze dan laat ontwikkelen aan een target kost (om tenslotte winst te maken), en deze dan op de juiste manier in de markt zet en doet verkopen.

            Mijn bewondering voor de marketingstartegie van Audi is dus niet cynisch bedoeld. Ik meen het echt. Als ik zie dat een verkoper bij de Audi dealer zich in feite kan beperken tot het opnemen van orders en het geven van korting aan het globaal vooropgezette % terwijl bij een ander merk een verkoper best wat moeite doet, dan kan ik alleen maar vaststellen dat klanten naar Audi toegezogen worden.

            Al vind ik dat vreemd, de vaststelling alleen bewijst dat Audi het als merk goed doet en daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
              De sportieve kant dan; dat het imago van Audi niet sportief genoeg is ivg met Bmw is ook onjuist. Deelname aan de Le Mans Series, twee versies van de R8, al jaar en dag S en RS versies; samengevat kan je stellen dat Audi de sportieve kant nadrukkelijk heeft getoond.
              Nu spreek je weer van marketing/imago. Kan ik begrijpen dat JayJay en anderen ook op die kar springen. In hoeverre straalt dat sportieve nog af op een A4 2.0TDI? Dat is voor mij een brug te ver om te beweren dat 'ie sportief zou zijn... omdat Audi bijvoorbeeld een R8 in het gamma heeft. Kan zijn dat sommigen die associatie maken, maar ze klopt niet. Neem het product en vergelijk het rechtstreeks met de concurrentie, en dan zie je dat een BMW over het algemeen meer sportiviteit in z'n producten legt (ook al heeft Audi een paar uitblinkers). Dat is daarom nog niet slecht voor Audi... want welk ander merk volgt achter BMW en Audi? Maar met de opkomst van allerlei adaptieve oplossingen (stuur, gasrespons, veercomfort, etc), gaan auto's in de toekomst meer en meer bruggen leggen. Het sportieve van een BMW, het comfort van een Mercedes... het smelt als het ware samen. Ik denk bijgevolg dat we binnen enkele jaren minder uitgesproken voorkeuren zullen kennen. All rounders blijven scoren want daar is logischerwijs het meeste vraag naar.

              Comment


              • Dat klopt. Audi kiest op dit moment niet voor de één of andere kant, hetgeen misschien ook het succes verklaart. Maar met het sportieve bedoel ik eigenlijk dat dit deels met het imago van Audi wordt gepercipieerd. Jongeren vinden een Audi "cool", juist omdat Audi sportief de nadruk heeft gelegd met de S, R en RS modellen. De R is in het leven geroepen om de sportieve kant van Audi een boost te geven, hetgeen zijn weerslag vindt bij jonger publiek. BMW legt natuurlijk meer nadruk op het sportieve aspect en probeert haar imago meer naar de sportievere kant om te buigen. Dit blijkt ook uit hun design, wat scherper, hoekiger vorm krijgt.

                Comment


                • B&B voorziet Q5 van meer power

                  7 juli 2009 | Tekst: Marco Gorter
                  De Duitse VW/Audi specialist B&B heeft een uitgebreid tuning-programma voor de Audi Q5 ontwikkeld. Het vermogen van beide diesels en de 2,0-liter benzinemotor kan in meerdere stappen vergroot worden. B&B biedt daarnaast ook sportievere vering en demping aan en om het geheel wat visuele kracht bij te zetten is er een uitgebreid pakket optische wijzigingen verkrijgbaar.

                  De tuning is in het geval van de Q5 grondig aangepakt. De 2.0 TFSI motor kan in vier stadia opgevoerd worden. Voor €998 euro worden de elektronica en laaddruk aangepakt, waarna het blok 250 pk en 400 Nm levert. Via 260 pk en 295 pk kan het blok verder worden versterkt. Echt los gaan de jongens van B&B op het vierde niveau. Dan wordt het blok grondig aangepakt en voorzien van onder andere een speciale turbo, sportkatalysator en een nieuw inlaattraject. Ook een oliekoelsysteem wordt geïnstalleerd om de hoge temperaturen te kunnen weerstaan. Het gevolg van deze aanpassingen: 310 pk en 465 Nm.
                  De 2.0 TDI, die standaard 170 pk levert, kan voor 998 euro naar 200 pk en 400 Nm worden gebracht. In het tweede stadium wordt de motor naar 220 pk en 420 Nm gestuwd. Bij de 3,0-liter zescilinder kan het vermogen in drie stappen worden aangepakt. Door verhoging van turbodruk en optimalisering van de elektronica kan er 280 pk en 585 Nm (€1.290) of 300 pk en 600 Nm (€1.490) worden gebracht. Voor €5.950 wordt het blok grondiger verbouwd en kan er 325 pk en 640 Nm uit worden gehaald.
                  Om het geheel visueel op te leuken is er een veertiendelig aerodynamica-pakket beschikbaar. Ook heeft B&B een hele reeks velgen in de aanbieding. De wielen zijn beschikbaar in 18/19/20 of 22 inch. Ook het onderstel kan sportiever worden afgesteld door B&B. Zo zijn er 40 mm kortere sportveren te verkrijgen en sportdempers behoren eveneens tot de mogelijkheden.



                  Last edited by Jocar; 07/07/2009, 18:40.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment




                  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • B&B nieuwe naam voor Caractère? Lijkt me de Caractère-stijl te zijn?
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

                      2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

                      Comment


                      • nee, caractere is ietsje braver maar dit zijn wel vette velgen prachtig.......

                        Comment


                        • Heeft er iemand een idee,waar je volledige bescherming voor het koffergedeelte kan vinden,bodem,zijwanden en achterbank

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten
                            Heeft er iemand een idee,waar je volledige bescherming voor het koffergedeelte kan vinden,bodem,zijwanden en achterbank

                            http://www.gbdriver.co.uk/acatalog/t...cover-car.html

                            Kofferraumwannen, Kofferraummatten & Autozubehör! Fahrzeugspezifisch & passgenau kaufen bei kofferraumwannen.de ✓Top-Marken ✓Top-Preise ✓Top-Service


                            Graag gedaan!

                            Comment


                            • [quote=sirnosed;3509692]http://www.kofferraumwannen.de/Koffe...di/Q5_c760.htm

                              Bedankt,had ondertussen iets gevonden,en heb besteld,maar als het niet voldoet,kan ik nog altijd uw link gebruiken,thanks

                              dit had ik gevonden

                              Comment


                              • Q5 caractere

                                2 dagen geleden 21:22cold - playnee, caractere is ietsje braver maar dit zijn wel vette velgen prachtig.......
                                3 dagen geleden 17:39CedrickB&B nieuwe naam voor Caractère? Lijkt me de Caractère-stijl te zijn?

                                @cedric: blijkbaar mag B&B de stijl van Caractere gebruiken.
                                @ cold-play: is toch echt een Q5 Caractere

                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 10/07/2009, 20:06.

                                Comment


                                • [quote=gingerbeat;3510409]
                                  Oorspronkelijk geplaatst door sirnosed Bekijk Berichten
                                  http://www.kofferraumwannen.de/Koffe...di/Q5_c760.htm

                                  Bedankt,had ondertussen iets gevonden,en heb besteld,maar als het niet voldoet,kan ik nog altijd uw link gebruiken,thanks

                                  dit had ik gevonden
                                  http://www.care4car.com/productdispl...oot_Liner.html

                                  Heb jij dit stuk ondertussen en past het ?
                                  Hoeveel verzendingskosten werden er aangerekend ?

                                  Comment


                                  • hij is er

                                    auto is gisteren aangekomen in de garage .... ongeveer een maand vroeger dan verwacht. Ben al eens gaan kijken en het mag gezegd : het is een heel mooie auto. De kleur , lavagrijs, bevalt me ook heel erg goed.
                                    En dan dat interieur ! Ik was een beetje overdonderd. Nu was ik met de A4 al wat gewoon van lichtjes en dergelijke maar dat is nog wat anders !

                                    Ik vermoed dat er wat studiewerk zal aan te pas komen vooraleer alle mogelijkheden kunnen worden benut.

                                    De klank van de muziekinstallatie zat nogal voorin maar die moet wellicht nog helemaal afgeregeld worden.

                                    Morgen namiddag heb ik de auto ter beschikking en laat ik nog wel iets horen.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                                      Beter kon ik het niet verwoorden! Maar het is een trend aan't worden om Audi miniscuul af te breken, zonder ook maar onderbouwde argumenten te geven tav de concurrentie. Naar mijn mening stoort menig mens dat Audi van zich laat horen tussen de andere Duitse klassewagens, daar waar Audi keer op keer bewijst er wel te staan. Marketing zonder beloften waar te maken en ze in realiteit omzetten, zou zeer nefast zijn op middel lange termijn en dat is juist tegenstrijdig met de situatie van Audi. Na 10 jaar knokken staat Audi er wel. Tussen 2012 en 2015 is hun doelstelling om wereldwijd meer wagens te verkopen dan hun directe concurrenten, dit doe je niet alleen door een uitgekiende marketingstrategie, maar samen met het constant streven naar kwaliteit en een uitmuntend imago.
                                      Tevens kan je ook niet zeggen van Audi dat ze de laatste jaren minder vlotte modellen hebben gepresenteerd, bvb.: De Mercedes C klasse sportcoupé is een tegenvaller, evenals de 3 compact was in het verleden, daar waar de A3 wel altijd goed gescoord heeft. Bmw heeft dit begrepen met de nieuwe 1 serie, Mercedes heeft dit nog niet begrepen.
                                      De vorige generatie 7-reeks was uiterlijk een tegenvaller, daar waar de A8 dit niet was en is. Hiermee wil ik concluderen dat Audi zulke tegenvallers niet heeft gekend de afgelopen jaren. Bijgevolg draagt dit positief bij aan het imago, wat je niet van vandaag op morgen opbouwt.
                                      De sportieve kant dan; dat het imago van Audi niet sportief genoeg is ivg met Bmw is ook onjuist. Deelname aan de Le Mans Series, twee versies van de R8, al jaar en dag S en RS versies; samengevat kan je stellen dat Audi de sportieve kant nadrukkelijk heeft getoond.
                                      De groene kant: Audi laat de koper al sedert meer dan 10 jaar de keuze om een 1900cc als motor te kiezen. Deze motoren zijn al gekoppeld aan lager verbruik. BMW heeft pas de laatste 2 jaar hier sterk aandacht aan besteed. Mercedes begint beetje bij beetje kleinere motoren te implementeren. Als gevolg heeft Audi hier al een keihard imago opgebouwd.
                                      De combinatie van deze facetten, leidt er volgens mij nu toe dat Audi mooie groeicijfers kan voorleggen ivg met de concurrentie.
                                      Prachtig realistisch beeld vind ik aangaande het imago van Audi. Ik denk ook dat "de tijd" in het voordeel is van Audi.
                                      Hoeveel mensen zijn er niet die vroeger een BMW en MB hebben gehad met dikwijls geen goede ervaringen. Ook misschien uit nieuwsgierigheid of uit (lichte) wraak hebben ze nu een alternatief: AUDI.
                                      Ook zijn er mensen (uit mijn omgeving) die niet gelinkt willen worden aan de "vastgeroeste" imago's van MB (algemeen: oudere-mensen-luxewagens) en BMW (sportief). AUDI is neutraler wat dit betreft.
                                      Het valt mij ook op dat opvallend veel vrouwen Audi-minded zijn.

                                      Maar vooral, zou het niet kunnen dat AUDI "de norm" geworden is voor MB en BMW ?

                                      Ik bedoel; bezie alleen al de Q5 (ook A4) in al zijn aspecten. Het is werkelijk een parel van een SUV waar geenenkel ander merk voorlopig een antwoord op heeft. De afwerking van de Q5 staat gelijk (of misschien zelfs hoger) aan een ML, X5 en Q7. Wie heeft iets gelijkwaardigs ?
                                      Ook heeft MB en BMW de afgelopen 10 jaar serieus bespaart op ondermeer de afwerking v/h interieur. Audi heeft daar (volgens mij) niet aan meegedaan en heeft daarmee luxe-imago-punten mee gewonnen.
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


                                      Comment


                                      • [quote=spykiller;3517284]
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gingerbeat Bekijk Berichten


                                        Heb jij dit stuk ondertussen en past het ?
                                        Hoeveel verzendingskosten werden er aangerekend ?
                                        Heb het binnengekregen,past wel.... maar is niet wat ik verwacht had.
                                        Heb namelijk een voorkeur voor iets dat zelfstandig kan staan.

                                        Heb ondertussen in duitsland besteld,speciaal voor de Q5.
                                        Der Kofferraumschutz. Eine Klasse für sich! Verleiht Ihrem Fahrzeug absolute Souveränität beim Transport, ob Hund oder schmutzige Gegenstände.


                                        Indien er liefhebbers zijn voor de bache uit engeland,laat maar iets weten

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                          Prachtig realistisch beeld vind ik aangaande het imago van Audi. Ik denk ook dat "de tijd" in het voordeel is van Audi.
                                          Hoeveel mensen zijn er niet die vroeger een BMW en MB hebben gehad met dikwijls geen goede ervaringen. Ook misschien uit nieuwsgierigheid of uit (lichte) wraak hebben ze nu een alternatief: AUDI.
                                          Ook zijn er mensen (uit mijn omgeving) die niet gelinkt willen worden aan de "vastgeroeste" imago's van MB (algemeen: oudere-mensen-luxewagens) en BMW (sportief). AUDI is neutraler wat dit betreft.
                                          Het valt mij ook op dat opvallend veel vrouwen Audi-minded zijn.

                                          Maar vooral, zou het niet kunnen dat AUDI "de norm" geworden is voor MB en BMW ?

                                          Ik bedoel; bezie alleen al de Q5 (ook A4) in al zijn aspecten. Het is werkelijk een parel van een SUV waar geenenkel ander merk voorlopig een antwoord op heeft. De afwerking van de Q5 staat gelijk (of misschien zelfs hoger) aan een ML, X5 en Q7. Wie heeft iets gelijkwaardigs ?
                                          Ook heeft MB en BMW de afgelopen 10 jaar serieus bespaart op ondermeer de afwerking v/h interieur. Audi heeft daar (volgens mij) niet aan meegedaan en heeft daarmee luxe-imago-punten mee gewonnen.
                                          Audi's ondertsturen ook veruit het beste van de 3 duitse merken, als je op het juiste moment in de bocht plankt kan je bijna rechtdoor gaan

                                          Comment

                                          Working...
                                          X