Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
    er bestaat nog een tweede optie....niet verkrijgbaar bij dieteren..maar wel bij de audi dealer in Duitsland...staat ook op de duitse audi site = een doorzichtige degelijke plastick folie...ik heb er mijn wagen mee laten uitrusten bij een dealer in Aken....je ziet het amper...geen reflexties en daar hij doorzichtig is, is kleur ook geen probleem....hij is zeer degelijk...en koste bijna niets....
    bedankt voor de tip !
    voorlopig gebruik ik indien nodig een uitrolbare tapijt die ik voor de Saab kocht, maar voor deze (fun)-wagen niet gebruik. Past goed met de Audi-haken, maar de Saab-logo vloekt natuurlijk meer dan een beetje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      bedankt voor de tip !
      voorlopig gebruik ik indien nodig een uitrolbare tapijt die ik voor de Saab kocht, maar voor deze (fun)-wagen niet gebruik. Past goed met de Audi-haken, maar de Saab-logo vloekt natuurlijk meer dan een beetje
      VOOR DE Q5

Ladekantenschutzfolie
      Artikelnummer: 8R0061197
      UPE 43,00 EUR

Passgenauer Ladekantenschutz aus transparenter Folie. Schützt den Stoßfänger vor Beschädigungen und Kratzern beim Be- und Entladen des Kofferraums. Einfach und
      chnell aufzukleben.

http://shop.audi.de/webapp/wcs/store...ner=layerModal

voor wie geintereseerd is.....

Comment

• nogmaals bedankt !
        dat is diskreter en ik zal proberen het via mijn dealer te bestellen
        een fijne dag nog

guy

PS : bestelbaar in België, ik heb zojuist de bevestiging gekregen van mijn dealer
        Last edited by guyugy; 03/03/2010, 16:38.

Comment

• Audi Q5 und Mercedes GLK – kompakte Edel-SUVs, die kaum unterschiedlicher sein könnten. AUTO BILD hat die beiden Allradler verglichen. Unter den Hauben: starke Benziner.

"Das schwungvolle Cockpit offeriert nicht nur funktional, sondern auch qualitativ absolute Spitzenklasse. Die Materialien schmeicheln, die Verarbeitung weckt Vertrauen, die Sitze passen perfekt." Op dat vlakt moet de GLK het onderdelf spitten.
          De Audi 4 cylinder moet daarbovenop niet onder doen voor de Benz 6 pitter.

Tot slot: "Damit fährt der Ingolstädter auch den Preis-Leistungs-Sieg ein." Met gelijkaardige opties is de Q5 nog altijd minder prijzig dan de GLK.
          Last edited by ; 05/03/2010, 21:39.

Comment

• Welk kleur is het best op een Audi Q5 met Sportpaket?
            Last edited by ; 06/03/2010, 12:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
              http://www.autobild.de/artikel/audi-...=20&now=65#mmg

"Das schwungvolle Cockpit offeriert nicht nur funktional, sondern auch qualitativ absolute Spitzenklasse. Die Materialien schmeicheln, die Verarbeitung weckt Vertrauen, die Sitze passen perfekt." Op dat vlakt moet de GLK het onderdelf spitten.
              De Audi 4 cylinder moet daarbovenop niet onder doen voor de Benz 6 pitter.

Tot slot: "Damit fährt der Ingolstädter auch den Preis-Leistungs-Sieg ein." Met gelijkaardige opties is de Q5 nog altijd minder prijzig dan de GLK.
              Tot je de kortingen van MB ziet that is ;-). Kan er over mee spreken, zelf het vergelijk gemaakt en het is uiteindelijn een GLK geworden. Q5 136pk met ongeveer dezelfde opties kwam me in leasing een stuk duurder uit dan de 220CDI GLK met 163PK... De Q5 was enkel quatro en de GLK heb ik in RWD genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                Tot je de kortingen van MB ziet that is ;-). Kan er over mee spreken, zelf het vergelijk gemaakt en het is uiteindelijn een GLK geworden. Q5 136pk met ongeveer dezelfde opties kwam me in leasing een stuk duurder uit dan de 220CDI GLK met 163PK... De Q5 was enkel quatro en de GLK heb ik in RWD genomen.
                Duits artikel dus Duitse prijzen! ( die nog altijd lager zijn dan in Belgie )
                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                  Welk kleur is het best op een Audi Q5 met Sportpaket?
                  (n)iemand?

Comment

(n)iemand?
                    toch wel, hoor !

over kleuren en geuren is het altijd persoonlijke voorkeur, maar dit is mijn idee :

zwart (of praktisch zwart als Lava en Fantom) : altijd mooi, de grote rooster valt minder op, de chrom-accentenen de velgen komen beter tot uiting, de gapende openingen rond de wielen vallen minder op, zeker met standard-velgen; met zwart interieur wordt het geheel vrij triestig, ik vind het beter dan te trancheren met licht grijs
                    ik heb geen zwart gekozen omdat het dan de derde zwarte wagen op een rij zou zijn geweest

wit : voor mij uitgesloten, het is een mode-verschijnsel, wit blinkt altijd minder en dan hebt je de rooster die teveel opvalt en het chrom dat visueel verdwijnt; de overgang wit (koets) / zwart (de gapende openingen rond de wielen) / silver (de welgen) vind ik minder mooi; wel een gemakelijk kleur tegen het stof...

felle kleur (rood, blauw) : is niet mij ding, enkel een zwart interieur past echt op deze kleuren

silver : ook steeds mooi, ook verdwijnt visueel alle chrom-omlijstingen, zeer gemakkelijk voor het onderhoud, zeker met passend zwart interieur

Zwart, Wit, en Silver zijn de meest geziene kleuren, voor mij een nadeel. Hier speelt Daytona een aparte rol omdat enkel op bepaalde versie verkrijgbaar.

Een van de minst gekozen (in België) kleur is Meteoor; ik heb deze kleur in combinatie met Siver Nappa leder en gecontrasteerde schorten en spoilers (Platinium); ik vind dat deze kleur beter is voor de Q5 dan voor een A5 of en A4, nogmaals persoonlijk gevoel...

Comment

• Meteoor kleur is een soort donkergrijs zeker?
                      Hier in Gullegem rijdt er zo 1 rond , super knap kleur voor de Q5 in combinatie met de 19" velgen ...
                      'K zal er eens een foto van nemen , nr-plaat is 999 VDD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Meteoor kleur is een soort donkergrijs zeker?
                        Hier in Gullegem rijdt er zo 1 rond , super knap kleur voor de Q5 in combinatie met de 19" velgen ...
                        'K zal er eens een foto van nemen , nr-plaat is 999 VDD
                        jep !

dat zal een broertje van dezelfde nest zijn (Audi heeft er een aantal gebouwd in de aanloopfase)
                        de mijne is hier :
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zo hebben we hem nu geconfigureerd:

Comment

jep !

dat zal een broertje van dezelfde nest zijn (Audi heeft er een aantal gebouwd in de aanloopfase)
                            de mijne is hier :
                            Is dezelfde kleur ja , wel zitten er andere velgen op

Comment

Zo hebben we hem nu geconfigureerd:

mooi !
                              je zal je niet beklagen voor de velgen, ik vind ze sierlijk omdat de mechaniek goed veborgen blijft
                              ze zijn nog net comfortabel genoeg (ik heb wel Dunlops, nu steekt Audi andere banden eronder...)
                              wel zou ik geen hout nemen, zeker op een S-Line; ik vind persoonlijk dat een beetje "passé" (vooral op de transmissietunnel) Voor zwart op zwart zou ik pianolak kiezen, daar er nog genoeg chrom-accenten zijn. It 's your choice !

PS : panodak niet vergeten !
                              Last edited by guyugy; 08/03/2010, 20:26.

Comment

Zo hebben we hem nu geconfigureerd:

heb hetzelfde interieur alles zwart en dat hout ben er echt gek van en krijg goede commentaren daar op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door belvedere Bekijk Berichten
                                  heb hetzelfde interieur alles zwart en dat hout ben er echt gek van en krijg goede commentaren daar op.
                                  Heb je er foto's van?

Comment

mooi !
                                    je zal je niet beklagen voor de velgen, ik vind ze sierlijk omdat de mechaniek goed veborgen blijft
                                    ze zijn nog net comfortabel genoeg (ik heb wel Dunlops, nu steekt Audi andere banden eronder...)
                                    wel zou ik geen hout nemen, zeker op een S-Line; ik vind persoonlijk dat een beetje "passé" (vooral op de transmissietunnel) Voor zwart op zwart zou ik pianolak kiezen, daar er nog genoeg chrom-accenten zijn. It 's your choice !

PS : panodak niet vergeten !
                                    Begint de open dak niet na een tijdje te kraken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pbrulez Bekijk Berichten
                                      rijden vooral kleine stukken en veel starten en stoppen.
                                      Alle je hebt de gepaste brandstof/motorisatie gekozen dus
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Begint de open dak niet na een tijdje te kraken?
                                        de wagen is maar iets minder dan 9.000km oud, maar het dak geeft geen enkel probleem (uitgenomen dat je wegens het windlawaai niet boven 80 km/u met volledig geopend dak aangenaam kan rijden; met het dak gekanteld, geen lawaaihinder.
                                        het panodak geeft in elk geval een schitterende sfeer in de auto, zelfs gesloten is het zijn geld waard
                                        helemaal in het begin ben ik genoodzaakt hier en daar rammeltjes te neutraliseren, maar niet vanuit het open dak
                                        nu is alles vast of bijgesmeerd (moussestukjes of sliconespray om tegen mekaar knarsende plastic-delen te doen zwijgen); nu is alles onder controle, zelfs op de slechtste banen.
                                        de Q5 is over het algemeen een zeer stille wagen, alle rolgeluiden worden goed gedempt (zelfs op het nat)

Comment

Heb je er foto's van?
                                          zal ereens een maken

Comment

Working...
                                          X