Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
    Een nieuwe neus voor mijne Q 5

Wat heeft de S-line bumper jou gekost als ik vragen mag.
    Ik heb alleen de S-line gril

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
      Wat heeft de S-line bumper jou gekost als ik vragen mag.
      Ik heb alleen de S-line gril
      Sorry maar ik moet nog de factuur ontvangen.

Comment

• Mooie verhoogde versie van de A3 sportback. Jammer van de hogere prijs en verbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Mooie verhoogde versie van de A3 sportback. Jammer van de hogere prijs en verbruik.

Iedereen weet ondertussen al dat je een afgunst hebt tegenover SUV's
          Het wordt tijd voor jou om een andere hobby te zoeken
          sigpic

Comment

• Heb eergisteren naar garage gebeld, productiedatum is 12 april en daarna nog een 10 dagen voor transport, dus normaal gezien binnen een maand zou ik hem kunnen afhalen bij de garage.

besteldatum was 16 januari, dus leveringstermijn 3 1/2 maand.

kleur: zwart, binnenbekleding Milano leder lichtgrijs, 20" dubbel 7 spaken.
            Foto's zullen zeker volgen!
            Het gaat er zo ongeveer uitzien
            Q5.jpg
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 24/03/2010, 09:53.

Comment

• @B2F4U

Zin in een toffe website voor je zonnecenter, je mag mij altijd contacteren!
              Mooi moet niet altijd duur zijn!

Venosites.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk Berichten

besteldatum was 16 januari, dus leveringstermijn 3 1/2 maand.
                Het gaat er zo ongeveer uitzien
                Q5.jpg
                je bent nog bij de gelukkigen die vlug gediend worden
                ik heb zaterdag gevragd hoe lang de leveringstermijn nu is, en het antwoord wad "november" !
                intussen ook zogoed als geen stockwagens... ( wel nog een 2009 amethyst en een 2009 meteoor)
                voorzichtig op de baan !

Comment

• Heb vandaag ontdekt na meer dan 30000Km dat indien je gas loslaat en wagen onder de 1000 toeren laat komen hij vanzelf gas bijgeeft en optrekt zonder pedaal aan te raken.
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                    Heb vandaag ontdekt na meer dan 30000Km dat indien je gas loslaat en wagen onder de 1000 toeren laat komen hij vanzelf gas bijgeeft en optrekt zonder pedaal aan te raken.
                    juist, zo kan je zonder aan de gaspedaal te raken de file volgen, enkel me de rempedaal te doseren, tot in de 3de versnelling (22km/u)
                    koppel is zo sterk dat mijn wagen de helling van de ondergrondse garage overwint zo gas te gevn (wel zachtjes met de koppeling !)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      juist, zo kan je zonder aan de gaspedaal te raken de file volgen, enkel me de rempedaal te doseren, tot in de 3de versnelling (22km/u)
                      koppel is zo sterk dat mijn wagen de helling van de ondergrondse garage overwint zo gas te gevn (wel zachtjes met de koppeling !)

In 6é versnelling (42km/u) lukt ook > verbruik ongeveer 3L
                      sigpic

Comment

• Hallo iedereen. Ik had even een vraagje. We hebben de lichtmodule(sfeerverlichting) genomen, maar hier valt niet al te veel van te merken. Normaal zouden er lichtjes bij de ventilatieroosters moeten zijn enz? Ook bij de voetruimte zijn er lichtjes, maar deze blijven niet branden tijdens het rijden? Je kan dit ook niet instellen. Vanwaar de naam sfeerverlichting dan?

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audi28 Bekijk Berichten
                          Hallo iedereen. Ik had even een vraagje. We hebben de lichtmodule(sfeerverlichting) genomen, maar hier valt niet al te veel van te merken. Normaal zouden er lichtjes bij de ventilatieroosters moeten zijn enz? Ook bij de voetruimte zijn er lichtjes, maar deze blijven niet branden tijdens het rijden? Je kan dit ook niet instellen. Vanwaar de naam sfeerverlichting dan?

Alvast bedankt.
                          ja, ik vond oorspronkelijk ook de benaming "sfeerverlichting" iets overroepen
                          bij de roosters zijn enkel de wieltjes verlicht (en je moet nog goed kijken...)
                          ik verwachtte niet dat de led-verlichting aan de voeten zouden blijven branden, dat zo mij storen
                          al bij al vindt de sfeer s'nachts in de Q5 vrij aangenaam, bij BMW vind ik het per vergelijking "over", zelfs wat afleidend; eigenlijk is dat allemaal een beetje "spielerei", niets gaat boven de "black panel" van mijn Saab voor de lange afstanden
                          meer is niet altijd beter : een achterpassagier had per vergissing de leeslamp overdag laten branden; zoiets merkt je niet, ook niet met de verlichting op autosnelweg, maar het hindert de goede werking van de automatische dim-spiegel... ik dacht dat het al stuk was !

Comment

• Terug op zomerbanden
                            Toen ik de bandenboer vertelde dat ik met m'n zomerbanden last had van spoorvorming, zei die me dat dit waarschijnljk te maken heeft met het feit dat audi, bij levering, de banden niet maximaal/optimaal oppompt. Dit om een confortabeler/zachter gevoel te geven bij het eerste gebruik. Zal zien of het nu beter is ...

Ondertussen ben ik m'n lijst met radiozenders kwijt. Ik kan alleen nog zappen via het geheugen van de radio of via handmatig scannen. MMI al gereset doch zonder success.
                            Iemand ervaring mee?

Tnx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koe Foenf Bekijk Berichten
                              Terug op zomerbanden
                              Toen ik de bandenboer vertelde dat ik met m'n zomerbanden last had van spoorvorming, zei die me dat dit waarschijnljk te maken heeft met het feit dat audi, bij levering, de banden niet maximaal/optimaal oppompt. Dit om een confortabeler/zachter gevoel te geven bij het eerste gebruik. Zal zien of het nu beter is ...

Ondertussen ben ik m'n lijst met radiozenders kwijt. Ik kan alleen nog zappen via het geheugen van de radio of via handmatig scannen. MMI al gereset doch zonder success.
                              Iemand ervaring mee?

Tnx!
                              bij mij waren de banden met 200gr te veel...
                              ik heb ook geprobeerd met iets minder dan de aanbevolen waarden, maar het verandert niets aan het comfort, de aanbevolen waarden blijken het beste compromis te zijn
                              gevoeligheid aan spoorvorming ligt volgens mij eerder aan het bandenprofiel
                              ik heb daar geen last van met de Dunlop Sport 01 (dat is wat Audi, denk ik, in de eerste produktiemaanden monteerde)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                ik heb daar geen last van met de Dunlop Sport 01 (dat is wat Audi, denk ik, in de eerste produktiemaanden monteerde)
                                Strange, ik heb net dezelfde banden & heb er wel last van (nu nog precies). Zou er iets aan de uitlijning schorten ?

Comment

Strange, ik heb net dezelfde banden & heb er wel last van (nu nog precies). Zou er iets aan de uitlijning schorten ?
                                  Ik heb ook meer last met de originele Dunlops dan met mijn Dunlop winterbanden, sterk gevoeld na het terug omschakelen van winter naar zomerbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Piernapoli Bekijk Berichten
                                    Ik heb ook meer last met de originele Dunlops dan met mijn Dunlop winterbanden, sterk gevoeld na het terug omschakelen van winter naar zomerbanden.
                                    ik kan natuurlijk niet vergelijken daar ik de winter op de Sport 01 doorstaan heb (zonder enig probleem trouwens...) maar ik had tot nu nooit het gevoel dat de wagen van zijn lijn afwijkt
                                    ben wel zelden op de rechter rijstrook
                                    de Dunlops blijven ook vrij duurzaam te zijn : na 10.000km zijn ze achteraan als nieuw (-0,5mm), vooraan enkel aan de buitenkant -1,2mm eraf, waarschijnlijk het gevolg van sterkgeassisteerde stuur); op deze tempo wissel ik vooraan/achteraan op 20.000km
                                    wie heeft ervaring met andere merken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                      Bridgestone Dueler 235/55 R19 : 35K km
                                      En ze waren zogoed als op(mss kon ik er nog moest het zomer geweest zijn nog een 2K km uithalen). Maar Ik ben blij dat ik van ze af ben, wat een 'KUT'-band : geweldig veel last van spoorvorming en niet echt baanvast op een kletsnat wegdek.
                                      Als zomerband rij ik nu met Michelin Latitude Sport: Topklasse, totaal geen last meer van spoorvormig, droog,nat maak niet uit en toch enkele DB minder rolgeluid.
                                      Enig nadeel : ze zijn inderdaad NIET goedkoop.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      ik kan natuurlijk niet vergelijken daar ik de winter op de Sport 01 doorstaan heb (zonder enig probleem trouwens...) maar ik had tot nu nooit het gevoel dat de wagen van zijn lijn afwijkt
                                      ben wel zelden op de rechter rijstrook
                                      de Dunlops blijven ook vrij duurzaam te zijn : na 10.000km zijn ze achteraan als nieuw (-0,5mm), vooraan enkel aan de buitenkant -1,2mm eraf, waarschijnlijk het gevolg van sterkgeassisteerde stuur); op deze tempo wissel ik vooraan/achteraan op 20.000km
                                      wie heeft ervaring met andere merken ?
                                      Pirelli Ice&Snow, (winterset) niet slecht maar bij vervanging zou ik wel eens continental durven nemen. Komen toch goed uit de meeste test.

Comment

• Josy said : Als zomerband rij ik nu met Michelin Latitude Sport: Topklasse, totaal geen last meer van spoorvormig, droog,nat maak niet uit en toch enkele DB minder rolgeluid.
                                        Enig nadeel : ze zijn inderdaad NIET goedkoop.

ik was een paar maanden geleden uit nieuwsgierigheid gaan vragen (235/19/55)
                                        1 Dunlop = 230 euros
                                        1 Michelin = 250 euros

Comment

Terug op zomerbanden

Iemand ervaring mee?

Tnx!
                                          Heb je al de update gehad van de MMI die van de fabriek uit moet gebeuren,er zou inderdaad problemen zijn geweest met sommige radio's alhoewel ik deze niet gehad heb.

Bij het afhalen van mijn Q5 lagen er bij mij standaard michelin banden op en met deze heb ik nog geen spoorvorming ondervonden.

Comment

Working...
                                          X