Oorspronkelijk geplaatst door falko
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door falko Bekijk BerichtenIk heb een audi q5 besteld begin februari 2010, de levering is voorzien voor de maand juni 2010
begrijpt wie kan...
ik denk dat ze de produktie in Ingolstadt aan het afbouwen zijn
de Q5 blijft een nicheprodukt waarvoor Audi blijkbaar geen moeite doet om de klant snel te bedienen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenBen je daar zeker van? Audi staat nl bekend om het niet navolgen van zijn levertijden ;-). Collega van mij heeft zijn Q5 in nov besteld en zal hem volgende maand pas hebben... Lijkt me dus zeer starf wat je zegt
zegt veel over de mentaliteit van de "premium"-verkopers... en de premium-merken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenhet is juist sinds midden maart/april dat de termijnen plots zo langer zijn geworden
begrijpt wie kan...
de Q5 blijft een nicheprodukt waarvoor Audi blijkbaar geen moeite doet om de klant snel te bedienen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenlang geleden (1982) lachtte een ex-M-B verkoper (die naar Saab overgestapt was) mij in de showroom uit omdat ik geen 3 maand wilde wachten; hij zei "bij Mercedes is nu de termijn 15 maanden, maar de klanten klagen daarover niet : ze bestellen tijdig..."
zegt veel over de mentaliteit van de "premium"-verkopers... en de premium-merken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenje zegt het: " lang geleden "...ondertussen zijn ze bij mercedes wel stilletjes aan terug met hun voetjes op de grond aan't zakken en smijten ze je ook allerhande paketten en conditie's naar je hoofd om toch maar die bestelbon te tekenen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenlang geleden (1982) lachtte een ex-M-B verkoper (die naar Saab overgestapt was) mij in de showroom uit omdat ik geen 3 maand wilde wachten; hij zei "bij Mercedes is nu de termijn 15 maanden, maar de klanten klagen daarover niet : ze bestellen tijdig..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenhet is juist sinds midden maart/april dat de termijnen plots zo langer zijn geworden
begrijpt wie kan...
de Q5 blijft een nicheprodukt waarvoor Audi blijkbaar geen moeite doet om de klant snel te bedienen2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenVolgens mijn Audi- verkoper is de verkoop van de Q5 beter dan verwacht, vandaar dat ze er ook minder korting op geven dan op andere modellen. Dat leek wel te kloppen toen ik het boekje met de salonacties bekeek, voor de Q5 was dat minder dan voor A4,A5 en A6.
in mijn ogen totaal onwaarschijnlijk wegens de productie- en vervoertermijnen
de salesman bedoelde misschien ... juli 2011 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik las onlangs op een US-Audisite dat een lid een 2011- Q5 besteld had voor levering juli (2010...)
in mijn ogen totaal onwaarschijnlijk wegens de productie- en vervoertermijnen
de salesman bedoelde misschien ... juli 2011 !
Comment
-
Dit weekend met een Q5 2.0TFsi met DSG gereden! 'k Moet zeggen dat mijn waardering ferm gestegen is! Echt klassevolle, comfortabele, behoorlijk ruime bak!
Het enige wat ik wel vreemd vond was dat de 7-bak bij rustige rijstijl al bij 1300 toeren opschakelt, en dat voor een benzine !freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenBen je daar zeker van? Audi staat nl bekend om het niet navolgen van zijn levertijden ;-). Collega van mij heeft zijn Q5 in nov besteld en zal hem volgende maand pas hebben... Lijkt me dus zeer starf wat je zegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door falko Bekijk BerichtenIk denk dat ge gelijk gaat hebben, heb een een mailtje van de garage gehad, het zou juli kunnen worden of later..... , Blijkbaar te veel bestellingen, maar ze gaan hun best doen.... Begrijpen wie kan?
Comment
-
Opletten met hetgeen op een forum verschijnt ... informatie is namelijk niet "gevalideerd".
Ikzelf heb een Q5 2.0D (136PK) S Line besteld op 28/01/2010 en heb gisteren (28/04) een telefoontje van de garage gekregen dat de auto zal geproduceerd worden in de laatste week van mei en levering zal dan rond 10 juni zijn. Op de bestelbon stond levering mei-juni dus ... geen enkel probleem qua respecteren van termijnen. Het enige vervelende is natuurlijk dat men bij audi (en zeker bij de Q5) pas vrij laat de productiedatum kent en daardoor wordt er natuurlijk veel gespeculeerd ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sjoefke Bekijk BerichtenHet enige vervelende is natuurlijk dat men bij audi (en zeker bij de Q5) pas vrij laat de productiedatum kent en daardoor wordt er natuurlijk veel gespeculeerd ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk BerichtenDie van mij staat volgens de verkoper van verleden week bij D'Ieteren, ik had gehoopt van hem deze week te hebben maar heb nog geen nieuws, dus ik vermoed van volgende week, besteldatum was 16 januari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenjij bent bij de gelukkigen die nog besteld hebben voordat de leveringstermijnen letterlijk geëxplodeerd zijn; mijn verkoper had niet meteen een uitleg hiervoor (of wou hij het niet vertellen ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenAutosalon zeker?
de Q5 blijft al bij een zeldzame verschijning op onze banen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtener zouden wel hééél veel Q5's op het brussels salon moeten verkocht geweest zijn om een noteerbare invloed op de leveringstermijnen te hebben
de Q5 blijft al bij een zeldzame verschijning op onze banen
Comment
Comment