Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
    Que? Zeldzaam? Ik kom dadelijks heel wat Q5's tegen, quasi evenveel als de X3 en XC60... Ken de cijfers niet maar ik denk dat de Q5 zelfs één van de best verkocht is in zijn segment.
    Ik dacht dat de Q5 de meest verkochte SUV (of hoe je't ook wil noemen) ter wereld was afgelopen jaar...

Comment

Que? Zeldzaam? Ik kom dadelijks heel wat Q5's tegen, quasi evenveel als de X3 en XC60... Ken de cijfers niet maar ik denk dat de Q5 zelfs één van de best verkocht is in zijn segment.
      Ik moet wel bekennen dat ik er meer tegen kom dan GLK's ...
      Blijkbaar kom ik buiten op een ogenblik dat ze niet aan het rijden zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        Ik moet wel bekennen dat ik er meer tegen kom dan GLK's ...

Alle geluk !! hoe meer audis op de weg...hoe mooier het panorama...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten

Comment

• Hoi allen, hier een toekomstig Q5-rijder.
            In de wachttijd hier en daar wat aan't rondsnuffelen geweest, op zoek naar interessantje weetjes over deze auto.
            Zo las ik op http://www.motor-talk.de/forum/model...-t2552457.html dat vanaf week 22 van dit jaar de modellen 2011 in productie zouden gaan. Klopt dat ? En zo ja, heeft er misschien al iemand weet van de wijzigingen t.o.v. het modeljaar 2010 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrick Bekijk Berichten
              Hoi allen, hier een toekomstig Q5-rijder.
              In de wachttijd hier en daar wat aan't rondsnuffelen geweest, op zoek naar interessantje weetjes over deze auto.
              Zo las ik op http://www.motor-talk.de/forum/model...-t2552457.html dat vanaf week 22 van dit jaar de modellen 2011 in productie zouden gaan. Klopt dat ? En zo ja, heeft er misschien al iemand weet van de wijzigingen t.o.v. het modeljaar 2010 ?
              naar het schijnt enkel een bruine kleur (teack ?) bij, een grijze kleur (?) minder, en een standard digitale tuner (gelezen op een engelse site)

ps : welcome on board !!

Comment

Dit was voor mij net 1 van de redenen om voor de GLK te gaan. Geen 13 in een dozijn ;-)

Comment

Dit was voor mij net 1 van de redenen om voor de GLK te gaan. Geen 13 in een dozijn ;-)
                  Die lijkt me toch wat te klein(glk) zou misschien nog liever de ford kuga kiezen

Comment

wrong sjoef....bij het inbrengen van je bestelling in het audi netwerk kan men ONMIDDELLIJK zien welke de productie week is.....zo kan je nl ook testen wanneer je naderhand opties bijneemt of de productie week hierdoor veranderd....dat weet je de minuut dat je ze inbrengt...ik heb dit reeds mee kunnen volgen op het scherm van de verkoper...
                    Dat weet ik nog niet zo, vorige vrijdag m'n A4 besteld en toen kon de verkoper ook nog niet direct een datum krijgen ( ik kon zelf meekijken op z'n pc ) , de juiste datum krijgen ze blijkbaar pas enkele dagen na bestelling, de levering hangt blijkbaar van veel zaken af ( onderdelen, gevraagde opties, motorisatie enz ) , ik verwacht eerstdaags een telefoontje met een juiste productiedatum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                      Die lijkt me toch wat te klein(glk) zou misschien nog liever de ford kuga kiezen
                      Qua binnenruimte is de GLK vergelijkbaar met de Q5. X3 is dan weer wat kleiner, de XC60 wat groter. Heb ze allemaal test gereden en zeg dit op het gevoel. Exacte afmetingen ken ik niet.

Comment

• een q5 met optie verstelbare achterbank heeft een praktischere kofferruimte dan een glk heb ik ondervonden. Is ook de reden dat we voor de zus een q5 besteld hebben ergens in februari. Levering zou juni zijn

Comment

tja..ik laat me leiden door mijn persoonlijke keuze....en als er daar nu veel mensen ook voor kiezen is het maar zo....maar omdat de meesten A kiezen, ga ik niet offis voor B gaan gewoon om anders te willen doen.

Comment

tja..ik laat me leiden door mijn persoonlijke keuze....en als er daar nu veel mensen ook voor kiezen is het maar zo....maar omdat de meesten A kiezen, ga ik niet offis voor B gaan gewoon om anders te willen doen.

Tuurlijk. Mijn persoonlijk keuze was ook de MB. Meeste wagen voor mijn leasebudget, uitgesproken uiterlijk, fijne motor en het feit dat je hem niet dadelijks ziet vond ik een pluspunt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              een q5 met optie verstelbare achterbank heeft een praktischere kofferruimte dan een glk heb ik ondervonden. Is ook de reden dat we voor de zus een q5 besteld hebben ergens in februari. Levering zou juni zijn
                              Kan best. Moet zeggen dat het koffer voor mij niet zo belangrijk is. Ik heb hier dan ook niet zoveel aandacht aanbesteed. Heb nu een 3 touring waar ik nog nooit te kort aan kofferruimte heb gehad, dus zal dat met de GLK ook wel niet hebben. Zeker door de vlakke achterkant kan je de hele kofferruimte benutten, iets wat de Q5 dan weer minder heeft gezien de iets schuiner afgaande achterruit.

Comment

Tuurlijk. Mijn persoonlijk keuze was ook de MB. Meeste wagen voor mijn leasebudget, uitgesproken uiterlijk, fijne motor en het feit dat je hem niet dadelijks ziet vond ik een pluspunt.
                                voila...fijn dat je een wagen hebt gevonden die perfect aan je behoeften voldoet

Comment

met zijn uitgesproken design zie je hem wel dadelijk
                                  wel niet dagelijks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    met zijn uitgesproken design zie je hem wel dadelijk
                                    wel niet dagelijks...
                                    Foutje :-)

Comment

• Als je de Amerikaanse definitie van een premium wagen kent is dat niet noodzakelijk een eer...

Comment

• oei, een jaloerse reactie van een volvo bestuurder

Comment

Working...
                                        X