Oorspronkelijk geplaatst door Wes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenQue? Zeldzaam? Ik kom dadelijks heel wat Q5's tegen, quasi evenveel als de X3 en XC60... Ken de cijfers niet maar ik denk dat de Q5 zelfs één van de best verkocht is in zijn segment.
Blijkbaar kom ik buiten op een ogenblik dat ze niet aan het rijden zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIk moet wel bekennen dat ik er meer tegen kom dan GLK's ...
Alle geluk !! hoe meer audis op de weg...hoe mooier het panorama...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenAlle geluk !! hoe meer audis op de weg...hoe mooier het panorama...
Comment
-
Hoi allen, hier een toekomstig Q5-rijder.
In de wachttijd hier en daar wat aan't rondsnuffelen geweest, op zoek naar interessantje weetjes over deze auto.
Zo las ik op http://www.motor-talk.de/forum/model...-t2552457.html dat vanaf week 22 van dit jaar de modellen 2011 in productie zouden gaan. Klopt dat ? En zo ja, heeft er misschien al iemand weet van de wijzigingen t.o.v. het modeljaar 2010 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrick Bekijk BerichtenHoi allen, hier een toekomstig Q5-rijder.
In de wachttijd hier en daar wat aan't rondsnuffelen geweest, op zoek naar interessantje weetjes over deze auto.
Zo las ik op http://www.motor-talk.de/forum/model...-t2552457.html dat vanaf week 22 van dit jaar de modellen 2011 in productie zouden gaan. Klopt dat ? En zo ja, heeft er misschien al iemand weet van de wijzigingen t.o.v. het modeljaar 2010 ?
ps : welcome on board !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenAlle geluk !! hoe meer audis op de weg...hoe mooier het panorama...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenDit was voor mij net 1 van de redenen om voor de GLK te gaan. Geen 13 in een dozijn ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenwrong sjoef....bij het inbrengen van je bestelling in het audi netwerk kan men ONMIDDELLIJK zien welke de productie week is.....zo kan je nl ook testen wanneer je naderhand opties bijneemt of de productie week hierdoor veranderd....dat weet je de minuut dat je ze inbrengt...ik heb dit reeds mee kunnen volgen op het scherm van de verkoper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk BerichtenDie lijkt me toch wat te klein(glk) zou misschien nog liever de ford kuga kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenDit was voor mij net 1 van de redenen om voor de GLK te gaan. Geen 13 in een dozijn ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtentja..ik laat me leiden door mijn persoonlijke keuze....en als er daar nu veel mensen ook voor kiezen is het maar zo....maar omdat de meesten A kiezen, ga ik niet offis voor B gaan gewoon om anders te willen doen.
Tuurlijk. Mijn persoonlijk keuze was ook de MB. Meeste wagen voor mijn leasebudget, uitgesproken uiterlijk, fijne motor en het feit dat je hem niet dadelijks ziet vond ik een pluspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichteneen q5 met optie verstelbare achterbank heeft een praktischere kofferruimte dan een glk heb ik ondervonden. Is ook de reden dat we voor de zus een q5 besteld hebben ergens in februari. Levering zou juni zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenTuurlijk. Mijn persoonlijk keuze was ook de MB. Meeste wagen voor mijn leasebudget, uitgesproken uiterlijk, fijne motor en het feit dat je hem niet dadelijks ziet vond ik een pluspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenTuurlijk. Mijn persoonlijk keuze was ook de MB. Meeste wagen voor mijn leasebudget, uitgesproken uiterlijk, fijne motor en het feit dat je hem niet dadelijks ziet vond ik een pluspunt.
wel niet dagelijks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenmet zijn uitgesproken design zie je hem wel dadelijk
wel niet dagelijks...
Comment
-
1
VS autohandel: Audi is allerbeste Premiummerk Apr 22, 2010
Categories: .A3, .Q5, .Q7
Audi is in de ogen van de VS-autohandelaren het Premium-merk met de beste toekomst-perspectieven. Dat bleek uit de halfjaarlijkse enquête van de National Automobile Dealers Association (NADA), die deze week bekend werd gemaakt. Ook in het vorige jaar registreerden de VS-autohandelaren bij hun zaken met Audi de hoogste waardestijging onder alle Premium-merken. Het merk met de vier ringen vervult met haar modellen de eisen van de Amerikaanse-klanten beter als welke andere Premium-aanbieder, aldus de mening van de handelaren.
bron;audiblog.nl
Comment
Comment