Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk Berichten
    Hier in de gemeente in een straal van 3km (wat niet veel is) 6 eigenaars van een Q5, eentje hier in mijn straat en nog één op 500m van mijn deur. In een andere straat 2 op 200m van elkaar! tja exclusief kun je het hier al niet meer noemen :-(
    Ben tijdens het voorbije weekend naar Halle am Saale (Duitsland) geweest, ongeveer 650 km enkel.
    Op de ganse reisweg heen en terug ben ik juist geteld 4 Audi Q 7 tegen gekomen, en 0 Audi Q5's.
    Toevallig langs een Audi garage gereden in Halle: geen Audi Q5 te bespeuren?
    En dit voor het land van oorsprong!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door falko Bekijk Berichten
      Ben tijdens het voorbije weekend naar Halle am Saale (Duitsland) geweest, ongeveer 650 km enkel.
      Op de ganse reisweg heen en terug ben ik juist geteld 4 Audi Q 7 tegen gekomen, en 0 Audi Q5's.
      Toevallig langs een Audi garage gereden in Halle: geen Audi Q5 te bespeuren?
      En dit voor het land van oorsprong!!!
      Toeval ??
      ik vond ook dat er rond mij weinig Q5 reden
      sinds een week of twee wordt ik tegengesproken : in de westhoek blijken er veel onlangs geleverd te zijn geweest (of zijn dat eerder dagtoeristen die hun wagen uittesten ?)
      onder hen wel meer TFSI's dan ik dacht... zou ik spijt beginnen krijgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        welk probleem ondervindt u met de huidige versie ?
        ik vind de kaarten nog redelijk up to date
        als ik iets niet vind, dan is het geregeld door een foute opzoeking van mijzelf (de bestemming bestond, ik had het adres fout ingebracht...) Met wat ervaring weet ik nu hoe bepaalde gegevens in te brengen, zodat de MMI ze meteen vindt (o.m. adressen met cijfers zoals "1ste Linie Regimentstraat)

Sommige knooppunten staan er niet goed op, bijvoorbeeld van A15 naar A50 en
        van A59 naar A2. Voor de rest voldoet het nog prima, ook met het vinden
        van adressen. Maar volgens mij zijn de kaarten van half 2008.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diddel Bekijk Berichten
          Sommige knooppunten staan er niet goed op, bijvoorbeeld van A15 naar A50 en
          van A59 naar A2. Voor de rest voldoet het nog prima, ook met het vinden
          van adressen. Maar volgens mij zijn de kaarten van half 2008.
          Ik zit wekelijks in het buitenland en heb ook al ondervonden dat er veel knooppunten niet correct opstaan.
          Vooral Duitsland en Nederland, maar dit is ten gevolge van het feit dat men de knooppunten hertekent heeft.
          Laten we hopen dat er nog is een up date van de kaarten komt, in afwachting van de on-line kaarten die steeds up to date zouden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
            Ik zit wekelijks in het buitenland en heb ook al ondervonden dat er veel knooppunten niet correct opstaan.
            Vooral Duitsland en Nederland, maar dit is ten gevolge van het feit dat men de knooppunten hertekent heeft.
            Laten we hopen dat er nog is een up date van de kaarten komt, in afwachting van de on-line kaarten die steeds up to date zouden zijn.

Wat bedoel je met de on-line kaarten?

Comment

ben daar heel lang geleden klant geweest ... met een DAF 55 !
              Respect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diddel Bekijk Berichten
                Wat bedoel je met de on-line kaarten?

Toekomst muziek...die niet meer veraf is.
                De kaarten worden niet meer opgeslagen in de wagen, maar het GPS systeem gebruikt on-line vb google maps....die automatisch om de X tijd vernieuwd worden...

Comment

De kaarten worden niet meer opgeslagen in de wagen, maar het GPS systeem gebruikt on-line vb google maps....die automatisch om de X tijd vernieuwd worden...
                  Wordt dit ook toegepast op de Q5 en eventueel op het bestaande MMI systeem of is dit voor de toekomst?Het zou inderdaad gemakkelijk zijn en misschien wel kosteloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                    Wordt dit ook toegepast op de Q5 en eventueel op het bestaande MMI systeem of is dit voor de toekomst?Het zou inderdaad gemakkelijk zijn en misschien wel kosteloos.

kosteloos... vaak waardeloos !

Comment

kosteloos... vaak waardeloos !
                      das ook een waarheid als een koe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk Berichten
                        zal op alle auto's komen.....zeker niet compatibel met de huidige systemen...en kostenloos?.....audi.....dacht het niet...voor niks gaat de zon op...voorlopig toch nog

Comment

Reken dan ook maar op een goede data verbinding. Maar daar zijn de meeste telecomoperatoren nog niet klaar voor. 3G coverage is nog niet wat het zijn moet zijn en daar laten we nog de kosten nog achterwege

Comment

• Radio...

Gisteren kwam voor een tweede maal (in 4 maanden) geen klank meer uit de luidsprekers bij het opstarten van de wagen. De tuner zelf scheen aktief te zijn, maar er was gewoon geen klank. Navigatie en telefoon gingn ook normaal. Stoppen en opnieuw starten hielp niet.
                            Na de wagen een half uurtje te hebben laaten staan, was de storing vanzelf voorbij.
                            Heeft iemand een idee van de mogelijke oorzaak ?

Comment

Gisteren kwam voor een tweede maal (in 4 maanden) geen klank meer uit de luidsprekers bij het opstarten van de wagen. De tuner zelf scheen aktief te zijn, maar er was gewoon geen klank. Navigatie en telefoon gingn ook normaal. Stoppen en opnieuw starten hielp niet.
                              Na de wagen een half uurtje te hebben laaten staan, was de storing vanzelf voorbij.
                              Stockwagen?

Last edited by ; 20/05/2010, 22:03.

Comment

• Ik heb dit ook een paar maal gehad met een A6 facelift uit november 2008 .
                                Toeval of niet, wel nadat ik de boxen eens flink had laten schallen de rit daarvoor.
                                Is nu weer enkele maanden geleden, sedertdien geen problemen.
                                Last edited by charlesvdw; 21/05/2010, 00:46.
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Ik heb dit probleem met m'n A6 avant voorgehad, zo nu en dan viel het volledige geluidsysteem uit ( ook gps stem enzo ) , dit heb ik zeker een 5-tal keer gehad en de zesde keer was er teveel aan, ineens begon er een ongelooflijk gekraak door de boxen te razen, stiller zetten had geen zin, vlug de wagen gestopt en de sleutel eruit maar het kwaad was geschied... Het bleek dat de gehele versterkerkaart was opgefikt, eindtrappen verbrand , kostprijs voor een nieuw kaartje incl montage was zo'n 800 a 900 euries dacht ik ( was net niet meer in garantie ) , metteen ook één van de grootste kosten die ik aan die wagen heb gehad... In de garage bleek dat ik zeker niet de enige was... Mocht ik jou zijn zou ik maar eens naar de dealer stappen en hem dat melden ( ook op papier eventueel ) , als ie de geest geeft binnen 2.5jaar heb je misschien nog iets om op te staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                    Mocht ik jou zijn zou ik maar eens naar de dealer stappen en hem dat melden ( ook op papier eventueel ) , als ie de geest geeft binnen 2.5jaar heb je misschien nog iets om op te staan...
                                    heb ik nu ook gedaan, dank voor de tip !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                      Stockwagen?

het zou kunnen, zo te zien aan de andere antwoorden
                                      mijn MMI behoort misschien tot een reeks problematische leveringen (eind 200

Comment

• Vraagje?
                                        Weet iemand waar je deze velgen in replica kan kopen ( zijn ABT velgen )

of deze

Ik heb een voorkeur voor de bovenste
                                        sigpic

Comment

mijn MMI behoort misschien tot een reeks problematische leveringen

vandaag de wagen binnengedaan ter controle
                                          de MMI werd op de allerlaatste software-versie gebracht
                                          hopelijk helpt dit... maar het voordeel is dat de claim geregisteerd werd !

terloops : tijdens deze sympatieke (maar langdurige...) update kreeg ik een quasi nieuwe demo A4 Avant met (enkel optisch) ABT-opsmuk binnen en buiten. Ik vreesde het ergste met de verlaagde kit en de 20"-ers, maar ik moet bekennen dat het nog vrij doenbaar was : enkel het stuur vond ik erg "plakkend". De sportuitlaat liet zich ook wat horen binnen de wagen... Nu nog de opvoerkit voor de motor, want zonder dat geeft het geheel wel een flauw gevoel.
                                          Persoonlijk was ik begonnen met de motor... maar dan wordt de wagen moeilijker verkoopbaar zeker !

Comment

Working...
                                          X