Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
levertermijn Audi q5
Zoals reeds gezegd bestelde ik een Audi q5 op 13/02/2010. er werd toen voorop gesteld dat de levering zou plaats hebben in de loop van de maand juni 2010.
Gisteren, na lang aandringen bij de verdeler heb ik vernomen dat de wagen pas in productie zou gaan in de loop van week 28 (12 juli)
De levering zou dan plaats hebben een 4 tal weken later zijnde half augustus.
Dus de geplande vakantie naar zuid-frankrijk eind juli zal moeten gebeuren met ons huidig voertuig (VW passat variant)
De reden van de vertraging zou zijn dat Audi gestart is met de assemblage van het model 2011.
Weet iemand welke verschillen er zijn tussen het model 2010 en 2011?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door falko Bekijk BerichtenZoals reeds gezegd bestelde ik een Audi q5 op 13/02/2010. er werd toen voorop gesteld dat de levering zou plaats hebben in de loop van de maand juni 2010.
Gisteren, na lang aandringen bij de verdeler heb ik vernomen dat de wagen pas in productie zou gaan in de loop van week 28 (12 juli)
Dus de geplande vakantie naar zuid-frankrijk eind juli zal moeten gebeuren met ons huidig voertuig (VW passat variant)
De reden van de vertraging zou zijn dat Audi gestart is met de assemblage van het model 2011.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenVraagje?
Weet iemand waar je deze velgen in replica kan kopen ( zijn ABT velgen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door falko Bekijk BerichtenZoals reeds gezegd bestelde ik een Audi q5 op 13/02/2010. er werd toen voorop gesteld dat de levering zou plaats hebben in de loop van de maand juni 2010.
Voor zover ik weet zou er op model 2011 enkel 2 nieuwe kleuren beschikbaar zijn voor de rest veranderd er nietssigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenABT ga je volgens mij niet in replica vinden...sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenWachten is nooit leuk
Voor zover ik weet zou er op model 2011 enkel 2 nieuwe kleuren beschikbaar zijn voor de rest veranderd er niets
Productie van de modellen 2011 start volgende week (week 22).
Meer info hierover vind je hier : http://www.motor-talk.de/forum/model...-t2552457.html
Ergens in deze link staat ook een verwijzing naar een officieel document van Audi waarin de wijzigingen zijn samengevat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold - play Bekijk BerichtenHallo,
Zou er iemand al weten of er nu al software voor de mmi beschikbaar is die de dvdbeelden laat spelen als de Q5 aan het rijden is.
Good luck ! (ook op de baan, als je je DVD bekijkt terwijl je 120 km/u rijdt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenGood luck ! (ook op de baan, als je je DVD bekijkt terwijl je 120 km/u rijdt )
Idd lijkt mij, ook al is het voor de andere inzittende; zeer storend te zijn voor de chauffeur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenhet kan, maar ik denk dat je moeilijk een officiêle dealer gaat vinden die dat onder zijn verantwoordelijkheid wilt doen. Er zijn tal van tips hierover in de verschillende sub-forums over Audi's; blijft dan een lid in je buurt te vinden die het nodige bij zich heeft en de wijziging voor jou wilt doen !
Good luck ! (ook op de baan, als je je DVD bekijkt terwijl je 120 km/u rijdt )
toch bedankt
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk BerichtenZoals beloofd enkele foto's !
Welke velgen liggen daar onder en hoeveel inch?sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk Berichtenen nog eentje van van achterenLast edited by guyugy; 09/06/2010, 22:22.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk Berichtenen nog eentje van van achteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenmooi, maar ik zie de grote openingen niet zo graag : na weinig tijd kijkt je op de vuile binnenkanten van de velgen, en de remklauwen zijn op een Q5 niet erg spektaculair
verschil in comfort ?? Bandenmerk ?
Bij velgen met kleine opening heb je al een fijne borstel nodig om ze deftig te reinigen
Bandenmerk Bridgestone 255/45R20 op aanraden van bandenboer.
Comfort > rijdt iets harder; maar heb nu nog maar 200KM gereden met deze velg; definitieve oordeel volgt na de zomer tegen dan heb ik er 5000Km opzittensigpic
Comment
Comment