Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
    Die grote openingen zijn juist handig om de velg te reinigen.
    Bij velgen met kleine opening heb je al een fijne borstel nodig om ze deftig te reinigen
    Kuist je dan echt je velgen achter de spaken tot aan de binnenrand ?
    Chapeau ! Ik vrees dat je dat niet lang gaat uithouden
    en als je dat met je Karcher doet, zullen de loodjes na verloop van tijd wegvliegen...

Comment

• pech...

bij de laatste poetsbeurt gemerkt dat ik een hevige steenslag kreeg net op de chrom-rand van de singleframe
      beter dan in het ruit of in de verf, maar toch jammer : ik verwacht dat de coating nu zal beginnen af te pellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        bij de laatste poetsbeurt gemerkt dat ik een hevige steenslag kreeg net op de chrom-rand van de singleframe
        beter dan in het ruit of in de verf, maar toch jammer : ik verwacht dat de coating nu zal beginnen af te pellen
        geen zorgen.....heb hetzelfde voor gehad verleden jaar...steen net op het singel frame...liever daar dan op de lak...en pelt niet af......voor het moment toch niet, en de inkeping zit er toch al een jaar in.......kwaliteit kent geen prijs..

Comment

Kuist je dan echt je velgen achter de spaken tot aan de binnenrand ?
          Chapeau ! Ik vrees dat je dat niet lang gaat uithouden
          en als je dat met je Karcher doet, zullen de loodjes na verloop van tijd wegvliegen...
          Ik probeer toch minstens 1 keer in de maand de velgen volledig te reinigen
          sigpic

Comment

Met die grotere voorkant vang je wel meer steentjes; heb dit ook al moeten ondervinden;
            voorraam vervangen; mistlicht reeds vervangen en voorkant al herspoten
            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
              Met die grotere voorkant vang je wel meer steentjes; heb dit ook al moeten ondervinden;
              voorraam vervangen; mistlicht reeds vervangen en voorkant al herspoten
              Ik zit ook al aan mijn derde voorruit. (kost me niks, ik ben dan enkel een halve dag met een vervangwagen op stap)

Comment

mooi, maar ik zie de grote openingen niet zo graag : na weinig tijd kijkt je op de vuile binnenkanten van de velgen, en de remklauwen zijn op een Q5 niet erg spektaculair
                verschil in comfort ?? Bandenmerk ?
                gewoon poetsen met borsteltje dat je in de betere auto-speciaalzaak vind. Rij zoal 20j met verschillende wagens/ velgen met 5 spaak en dit type velg heeft nog een voordeel dat je beter kunt zien of je remblokken al aan vervanging toe zijn imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                  gewoon poetsen met borsteltje dat je in de betere auto-speciaalzaak vind. Rij zoal 20j met verschillende wagens/ velgen met 5 spaak en dit type velg heeft nog een voordeel dat je beter kunt zien of je remblokken al aan vervanging toe zijn imo
                  allé ! er zijn al twee fanaten die de binnenkant van hun velgen grondig afpoetsen
                  op straat heb ik er nog geen gezien (uitgenomen deze die de dag zelf hun nieuwe wagen waren gaan halen )

Comment

• Kan iemand mij zeggen of deze uitlaatstukken: http://www.shop.audi.be/article.aspx...599&catId=1359 passen op een Audi Q5 versie: TDI 2.0L 100kW 136pk DPF, 6 versnellingen quattro, cilinderinhoud: 1968 - Fisk: 11?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                      Kan iemand mij zeggen of deze uitlaatstukken: http://www.shop.audi.be/article.aspx...599&catId=1359 passen op een Audi Q5 versie: TDI 2.0L 100kW 136pk DPF, 6 versnellingen quattro, cilinderinhoud: 1968 - Fisk: 11?
                      ja, past perfekt, ik heb ze door mijn dealer laten monteren (op mijn Q5 hebben wel wat kracht moeten uitoefenen) ; van op de grond ging het niet meteen omdat het goed gealingneerd moet worden, op de brug was het ok...
                      als je gewoon handig bent kan je dat zelf... en spaart je wat centen

Comment

• Oké, hartelijk bedankt voor de info.

Comment

• weet er iemand waar ik het best mijn autoruiten verduister? Ben deze optie vergeten te bestellen maar is best handig nu. Het mag in Oost-Vlaanderen zijn of in de buurt van Brussel waar ik werk.

Comment

• Ik heb een vraagje i.v.m. de motor van de Q5,

We hebben in maart onze Q5 besteld met een 2.0 diesel, 136PK.
                            Enkele pagina's terug lees ik van sommige mensen dat deze motor "underpowered" is.
                            Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?

Wij rijden nooit sneller dan 150km/u, misschien 1x als we in Duitsland zijn maar goed, alles is vlak hier (1x per jaar 1 week naar de bergen). Moet ik mij zorgen maken of zal deze motor voldoen?

Comment

Ik heb een vraagje i.v.m. de motor van de Q5,

We hebben in maart onze Q5 besteld met een 2.0 diesel, 136PK.
                              Enkele pagina's terug lees ik van sommige mensen dat deze motor "underpowered" is.
                              Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?

Wij rijden nooit sneller dan 150km/u, misschien 1x als we in Duitsland zijn maar goed, alles is vlak hier (1x per jaar 1 week naar de bergen). Moet ik mij zorgen maken of zal deze motor voldoen?
                              Heb deze test gereden toen ik op zoek was naar een nieuwe wagen en vond deze inderdaad wat underpowered voor zo'n wagen. Ik heb nu een GLK 220 CDI en vind deze zalig rijden. Ik ga ook amper boven de 150, maar de extra PK's en koppel laten zicg wel voelen bij hernemingen en voorbij steken. Maar de markt vraagt naar minder PK's blijkbaar, want MB komt nu ook met een 136 PK versie van de GLK. Heb je dan zelf geen testrit gemaakt?

Comment

• We hebben 2 testritten gemaakt maar dit waren er telkens met een automatische versnellingsbak, 164pk dus.

Comment

• 136 pk is zeker niet underpowered. Zijn broertje, de Golf plus , heeft dezelefde motor en is zelfs met 90 pk ruimschoots voldoende gemotorizeerd.

Comment

• Oké, maar is een Golf niet veel lichter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                      136 pk is zeker niet underpowered. Zijn broertje, de Golf plus , heeft dezelefde motor en is zelfs met 90 pk ruimschoots voldoende gemotorizeerd.
                                      Owkeeeej...

Comment

Oké, maar is een Golf niet veel lichter?
                                        Jij kent Ferdinand blijkbaar nog niet ;-). Gewoon laten doen... Tuurlijk is een GOLF lichter, zelf om en bij de 500 Kg als ik me niet vergis

Comment

• Nope ik ken hem idd nog niet, ben nieuw hier.
                                          Maar hem laten doen, hem laten doen met z'n vergelijkingen of bedoelt hij nu sarcastisch dat de Q5 136pk wel underpowered is?

Comment

Working...
                                          X