Nee, de onze is 13 jaar oud daarom vraag ik het .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenNee, de onze is 13 jaar oud daarom vraag ik het .
ergens zit er een afdekkapje, precies een parkeersensor, dat kan je verwijderen en daar kan je die staaf dan indraaien....
Comment
-
Mijn bmw heeft ook zo'n staafje met een oog (en niet moeten voor bijbetalen ). Ligt bij mij in mijn koffer samen met handgereedschap, gevarendriehoek, de leiband vd hond, halve liter cola van vorige zomer, en ergens nog een Mars die ik niet meer terugvind. Doeme toch !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenOk, het was om te weten hoe men hem anders vast hangt voor op de rollen . Krijg je die staven daar standaard bij of moet je die achteraf bestellen?
wel maar één, je tuner zal moeten zorgen voor de andere bevestigingen
ik ben nog niet gaan kijken, maar volgens het boekje zijn er ogen enkel aan de rechter kant, ook is er een afdekplaatje op beide kanten achteraan (zouden ze links zijn in GB ?)
vooraan moet je nog het roostertje van de mistlamp demonteren (bij mij zo vast dat ik het niet durf uittrekken, uit vrees het te breken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenZaterdag ga ik eens een audi garage binnen voor een eerste indruk. Eens zien welke korting ik kan bedingen, en eens zien hoever de garagist zijn broek laat zakken. 12 procent korting is mijn streefdoel. Zou het lukken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenvoor 12% te krijgen denk ik afhankelijk van de verkoper zijn voorkeur dat jij je broek gaat mogen laten zakken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenZal mijnen schonen onderbroek aandoen.
Btw 12 procent is te doen zunne. Ze zullen het niet veel toegeven, maar er zijn veel premium merken die 10 tot 12 procent geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenZal mijnen schonen onderbroek aandoen.
Btw 12 procent is te doen zunne. Ze zullen het niet veel toegeven, maar er zijn veel premium merken die 10 tot 12 procent geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk BerichtenZaterdag ga ik eens een audi garage binnen voor een eerste indruk. Eens zien welke korting ik kan bedingen, en eens zien hoever de garagist zijn broek laat zakken. 12 procent korting is mijn streefdoel. Zou het lukken ?
Mij heeft onze Audiverkoper gezegd dat de Q5 een vlot verkopend model is, dat de verwachtingen meer dan inlost qua verkoop, en dat daarom de korting niet te overdreven is.
Dat klop imho ook als je naar de packs kijkt. Het geld dat je uitspaart door een typisch pack op de Q5 te nemen is veel minder dan het geld dat je uitspaart bij bv de A6 (waar je dacht ik het business pack momenteel volledig gratis krijgt). Van de A6 komt dan ook volgend jaar een nieuw model.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Bij Audi ga je dit zeker NIET krijgen, zet het dus maar uit je hoofd.....
En als je dat gelooft loop je echt met je hoofd in de wolken hoor
Comment
-
Btw 12 procent is te doen zunne. Ze zullen het niet veel toegeven, maar er zijn veel premium merken die 10 tot 12 procent geven.Last edited by Audidriver; 27/08/2010, 08:11.
Comment
-
klein teken dat Audi de Q5 heel vlot verkoopt : er is er geen één in stock, en de leveringstermijn loopt tot 6 maanden
toen ik in de zomer 2009 kocht, kon ik kiezen tussen 44 stockwagens... waarvan al 3 in de showroom van mijn dealer (nu al geen te zien sinds maanden)
ik "kreeg" 8,6% op een auto die kreunde onder de opties en die ze heel graag kwijt wilden, want de 2010 modellen waren in aankomst
en ... er was wel nog crisis !
good luck !
Comment
-
Is ook afhankelijk van de relatie met de garage heb ik ondervonden wanneer mij zijn Q5 bestelde als proef eens enkele andere gedaan kregen nergens evenveel als de garage waar hij zijn vorige 3 A6 kocht qua inruilwaarde, korting, service. In een week tijd had hij alle combi motor versnellingsbak om te testen (diesel) in andere was da al een probleem om 20 ' allen te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenVoor een A6 zal dat lukken, toen ik 5 jaar terug mijn A6 avant kocht kreeg ik dat ook maar als je voor een A5 , A4 of Q5 gaat shoppen zul je dik in uwen puren staan . Ik koop er bij diezelfde dealer nu m'n 4e wagen op 12jaar en voor m'n A4 avant die ik momenteel in bestelling heb kreeg ik 8.5%, elders ben ik niet eens gaan shoppen, iedereen mag z'n brood verdienen van me, service achteraf is minstens even belangrijk, trouwens ik ben ook zelfstandig en als er ook zo eentje mij probeert uit te persen als een citroen dan kan die van mij den boom in , en ja , ik verzuip al 12 jaar van het werk dus da's het probleem niet , goede en trouwe klanten komen altijd terug als je een goede klant/leverancier relatie hebt.
Sommige mensen kopen precies een korting ipv een auto...
Comment
Comment