Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee, de onze is 13 jaar oud daarom vraag ik het .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
      Nee, de onze is 13 jaar oud daarom vraag ik het .
      dat zijn nu staven met een oog opt eind die in de bumper kunnen gedraaid worden.
      ergens zit er een afdekkapje, precies een parkeersensor, dat kan je verwijderen en daar kan je die staaf dan indraaien....

Comment

• Ok, het was om te weten hoe men hem anders vast hangt voor op de rollen . Krijg je die staven daar standaard bij of moet je die achteraf bestellen?

Comment

• Mijn bmw heeft ook zo'n staafje met een oog (en niet moeten voor bijbetalen ). Ligt bij mij in mijn koffer samen met handgereedschap, gevarendriehoek, de leiband vd hond, halve liter cola van vorige zomer, en ergens nog een Mars die ik niet meer terugvind. Doeme toch !
          Last edited by ; 24/08/2010, 19:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
            Ok, het was om te weten hoe men hem anders vast hangt voor op de rollen . Krijg je die staven daar standaard bij of moet je die achteraf bestellen?
            natuurlijk is de staaf meegeleverd...
            wel maar één, je tuner zal moeten zorgen voor de andere bevestigingen
            ik ben nog niet gaan kijken, maar volgens het boekje zijn er ogen enkel aan de rechter kant, ook is er een afdekplaatje op beide kanten achteraan (zouden ze links zijn in GB ?)
            vooraan moet je nog het roostertje van de mistlamp demonteren (bij mij zo vast dat ik het niet durf uittrekken, uit vrees het te breken)

Comment

• Zaterdag ga ik eens een audi garage binnen voor een eerste indruk. Eens zien welke korting ik kan bedingen, en eens zien hoever de garagist zijn broek laat zakken. 12 procent korting is mijn streefdoel. Zou het lukken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
                Zaterdag ga ik eens een audi garage binnen voor een eerste indruk. Eens zien welke korting ik kan bedingen, en eens zien hoever de garagist zijn broek laat zakken. 12 procent korting is mijn streefdoel. Zou het lukken ?
                voor 12% te krijgen, denk ik afhankelijk van de verkoper zijn voorkeur, dat jij je broek gaat mogen laten zakken....
                Last edited by ; 27/08/2010, 07:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                  voor 12% te krijgen denk ik afhankelijk van de verkoper zijn voorkeur dat jij je broek gaat mogen laten zakken....
                  MIsschien op voorhand al geen broek aandoen.....

Comment

• Zal mijnen schonen onderbroek aandoen.

Btw 12 procent is te doen zunne. Ze zullen het niet veel toegeven, maar er zijn veel premium merken die 10 tot 12 procent geven.

Comment

Zal mijnen schonen onderbroek aandoen.

Btw 12 procent is te doen zunne. Ze zullen het niet veel toegeven, maar er zijn veel premium merken die 10 tot 12 procent geven.
                      succes

Comment

Wat ze doen is de basisprijs met al de opties onder uw neus steken en dan hun prijs met opties die eigenliik in pakketten zitten. Dat mag je vind ik al korting in procenten niet bij rekenen. Als je maximum 8 procent zult krijgen zal je al heel blij mogen zijn. IK denk dat ik iets van 8,5 gehad heb maar dat was tijdens salonperiode. Dit op een A5. Het zou me niet verwonderen dat ze minder geven op de Q5

Comment

Zaterdag ga ik eens een audi garage binnen voor een eerste indruk. Eens zien welke korting ik kan bedingen, en eens zien hoever de garagist zijn broek laat zakken. 12 procent korting is mijn streefdoel. Zou het lukken ?
                          Laat zeker je ervaring weten, da's altijd interessant.

Mij heeft onze Audiverkoper gezegd dat de Q5 een vlot verkopend model is, dat de verwachtingen meer dan inlost qua verkoop, en dat daarom de korting niet te overdreven is.

Dat klop imho ook als je naar de packs kijkt. Het geld dat je uitspaart door een typisch pack op de Q5 te nemen is veel minder dan het geld dat je uitspaart bij bv de A6 (waar je dacht ik het business pack momenteel volledig gratis krijgt). Van de A6 komt dan ook volgend jaar een nieuw model.
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Ik hoop dat je binnenkort niet liegt als je met je billen bloot uit de toonzaal komt....
                            Bij Audi ga je dit zeker NIET krijgen, zet het dus maar uit je hoofd.....
                            En als je dat gelooft loop je echt met je hoofd in de wolken hoor

Comment

Voor een A6 zal dat lukken, toen ik 5 jaar terug mijn A6 avant kocht kreeg ik dat ook maar als je voor een A5 , A4 of Q5 gaat shoppen zul je dik in uwen puren staan . Ik koop er bij diezelfde dealer nu m'n 4e wagen op 12jaar en voor m'n A4 avant die ik momenteel in bestelling heb kreeg ik 8.5%, elders ben ik niet eens gaan shoppen, iedereen mag z'n brood verdienen van me, service achteraf is minstens even belangrijk, trouwens ik ben ook zelfstandig en als er ook zo eentje mij probeert uit te persen als een citroen dan kan die van mij den boom in , en ja , ik verzuip al 12 jaar van het werk dus da's het probleem niet , goede en trouwe klanten komen altijd terug als je een goede klant/leverancier relatie hebt.
                              Last edited by Audidriver; 27/08/2010, 08:11.

Comment

• klein teken dat Audi de Q5 heel vlot verkoopt : er is er geen één in stock, en de leveringstermijn loopt tot 6 maanden
                                toen ik in de zomer 2009 kocht, kon ik kiezen tussen 44 stockwagens... waarvan al 3 in de showroom van mijn dealer (nu al geen te zien sinds maanden)
                                ik "kreeg" 8,6% op een auto die kreunde onder de opties en die ze heel graag kwijt wilden, want de 2010 modellen waren in aankomst
                                en ... er was wel nog crisis !

good luck !

Comment

• Ik had verleden maand ook een offerte voor een Q5, probleem is dat zij Packskorting ook als echte korting zien, op de rest kreeg ik 3,5%!!!
                                  Bij Volvo was het onthaal in alle opzichten veel "klantvriendelijker" .

Comment

• Wij kregen maximaal 7% (4 maand geleden)

Comment

• Is ook afhankelijk van de relatie met de garage heb ik ondervonden wanneer mij zijn Q5 bestelde als proef eens enkele andere gedaan kregen nergens evenveel als de garage waar hij zijn vorige 3 A6 kocht qua inruilwaarde, korting, service. In een week tijd had hij alle combi motor versnellingsbak om te testen (diesel) in andere was da al een probleem om 20 ' allen te rijden.

Comment

• Eindelijk, na zes maanden wachten is mijn Q5 TDI 136 pk geleverd.

Heeft er iemand ervaring met het chiptunen van een 136 pk motor, wat met de garantie van Audi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                          Voor een A6 zal dat lukken, toen ik 5 jaar terug mijn A6 avant kocht kreeg ik dat ook maar als je voor een A5 , A4 of Q5 gaat shoppen zul je dik in uwen puren staan . Ik koop er bij diezelfde dealer nu m'n 4e wagen op 12jaar en voor m'n A4 avant die ik momenteel in bestelling heb kreeg ik 8.5%, elders ben ik niet eens gaan shoppen, iedereen mag z'n brood verdienen van me, service achteraf is minstens even belangrijk, trouwens ik ben ook zelfstandig en als er ook zo eentje mij probeert uit te persen als een citroen dan kan die van mij den boom in , en ja , ik verzuip al 12 jaar van het werk dus da's het probleem niet , goede en trouwe klanten komen altijd terug als je een goede klant/leverancier relatie hebt.
                                          Toch nog iemand die niet mee doet aan die korting wedloop en inziet dat dat niet het belangrijkste is. Respect!
                                          Sommige mensen kopen precies een korting ipv een auto...

Comment

Working...
                                          X