Nog een paar weken en wij hebben de onze !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Ik rijd nu met Michelin Latitude Sport 255 45r20 105w. Deze banden zijn op na 48k.
Ben gaan informeren bij verschillende bandencentrales, maar deze banden zijn blijkbaar niet meer de verkrijgen. Ook bij Michelin zelf kunnen ze geen leveringstermijn geven.
Heeft iemand een alternatief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk BerichtenIk rijd nu met Michelin Latitude Sport 255 45r20 105w. Deze banden zijn op na 48k.
Ben gaan informeren bij verschillende bandencentrales, maar deze banden zijn blijkbaar niet meer de verkrijgen. Ook bij Michelin zelf kunnen ze geen leveringstermijn geven.
Heeft iemand een alternatief?
De mijne Latitude Sport 235/55 R19 zijn na 28500 km toch al redelijk wat van hun rubber kwijt.
Ik schat nog een kleine 5K eer ze aan vervanging toe zijn, juist op tijd om te switchen naar mijn wintersetje.
Hopelijk maken ze hem nog in mijn maat; is echt een superband.
Comment
-
Audi sound system
Is er een groot verschil tussen de standaard luidprekers met radio concert en de optie AUDI SOUND SYSTEM. Met andere woorden: is dit 300 euro waard? Er staat ook dat er een luidspreker in de koffer wordt geplaatst bij deze optie, is er dan nog plaats voor een reservewiel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jespie Gillespie Bekijk BerichtenIs er een groot verschil tussen de standaard luidprekers met radio concert en de optie AUDI SOUND SYSTEM. Met andere woorden: is dit 300 euro waard? Er staat ook dat er een luidspreker in de koffer wordt geplaatst bij deze optie, is er dan nog plaats voor een reservewiel?
doe maar de test in een showroom als je mij niet gelooft (probeer dan ook de B&O-versie...)
de bassbox wordt verwerkt in het reservewiel
deze optie is zeker de gevraagde 300euros waard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIk zou het verschrikkelijk moeilijk hebben mocht ik moeten kiezen tussen dit en een 5 Touring.
Dat begrijp ik niet... dat zijn toch twee to-taal verschillende wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenDat begrijp ik niet... dat zijn toch twee to-taal verschillende wagens?
Alle twee hebben ze iets of wat ruimte, alle twee mooie karren, alle twee hebben ze een mooi design in mijn ogen, ongeveer dezelfde prijs als ik ze configureer, ...
Dat de ene wat hoger op zijn poten staat dan de andere, maakt weinig tot niets uit aangezien het weinig relevant is voor mezelf.
Comment
-
Zo gek is dat niet.
Ik ken een 60-jarige die op zoek was naar vervanging voor zijn 320i touring, die naar oa de Q5 gekeken heeft, en die uiteindeljk een 523i berline heeft gekocht.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIk zou het verschrikkelijk moeilijk hebben mocht ik moeten kiezen tussen dit en een 5 Touring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendan ook de nieuwe X3 in de vergelijking nemen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenAls het geen gedrocht was wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenDat begrijp ik niet... dat zijn toch twee to-taal verschillende wagens?
uiteindelijk is het een E-sedan geworden
ook niet precies vergelijkbare wagens...
(de echte reden, gaf hij toe, is dat hij zijn niet zo oude C aan de straatstenen niet kwijt kon geraken
enkel bij Benz kon hij hem ruilen zonder zijn broek aan te scheuren
bij Volvo wilden ze zelfs geen prijs voor geven...)
van hoge restwaarde gesproken !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jespie Gillespie Bekijk BerichtenIs er een groot verschil tussen de standaard luidprekers met radio concert en de optie AUDI SOUND SYSTEM. Met andere woorden: is dit 300 euro waard? Er staat ook dat er een luidspreker in de koffer wordt geplaatst bij deze optie, is er dan nog plaats voor een reservewiel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk BerichtenHeb vandaag mijn 2.0 T s-tronic laten tunen naar 255 pk. Wat een verschil, motor is veel feller en het wat late oppakken is weg bij gas geven,
Lijkt wel of de auto lichter is en koppel is verhoogd naar 420 nm
Absolute aanrader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenOnze is ook toegekomen. Met dank aan Wax-IT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenOnze is ook toegekomen. Met dank aan Wax-IT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenveel rijpelzier ermee !
good luck, net op tijd voor de winter, wanneer de rijkwaliteiten echt tot uiting komen...
Comment
Comment