Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    niet echt nodig : ABT-tuning is goed voor 190pk's voor wie meer wenst

ABT is veel te duur
    Heb mijne laten tunen bij ziptuning voor 1/3 van de prijs en ze geven de garantie die ABT biedt ook .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten
      ABT is veel te duur
      Heb mijne laten tunen bij ziptuning voor 1/3 van de prijs en ze geven de garantie die ABT biedt ook .
      ja en ze geven u ook 50nm TEVEEL. ziptuning is not done.Heb er slechte ervaring mee

Comment

ABT is veel te duur
        het gaat niet zozeer over de ABT-garantie, wel over het feit dat het via een Audi-dealer gebeurt, en dat deze omweg (ook duur betaald...) elke latere betwisting uitsluit
        het veiligste blijft wel de motor onaangeroerd te laten , zeker als ik zie wat de de verandering concreet betekent (0,6 sec op 0/100km/u) ... en je moet nog de S-tronic hebben om zeker te zijn dat je dat verschil benut !
        iedereen zijn mening, uiteraard, maar op de wijze dat ik mijn SUVke gebruik heb ik deze 27 bijkomende Pk's niet echt nodig

Comment

ABT is veel te duur
          ik heb € 800 betaald voor de Abt -tuning. De tuning is bij d'ieteren gebeurd, en zo weten ze ook welke softwareaanpassingen ze kunnen uitvoeren en welke niet.

Comment

• [quote=guyugy;4284548]het gaat niet zozeer over de ABT-garantie, wel over het feit dat het via een Audi-dealer gebeurt, en dat deze omweg (ook duur betaald...) elke latere betwisting uitsluit
            het veiligste blijft wel de motor onaangeroerd te laten , zeker als ik zie wat de de verandering concreet betekent (0,6 sec op 0/100km/u) ... en je moet nog de S-tronic hebben om zeker te zijn dat je dat verschil benut !
            iedereen zijn mening, uiteraard, maar op de wijze dat ik mijn SUVke gebruik heb ik deze 27 bijkomende Pk's niet echt nodig[/qu

Ik heb de S-tronic en vond hem laat oppakken. Nu de motor getuned is pakt hij sneller op en is de motor is uiteraard veel feller. Bij mijn vorige Audi 1.8T welke door ABT getuned was gaf brande het motormanagement lampje continue en begaven de bobines het op den duur.

Heb tot nu toe met ZIP tuning geen problemen ondervonden.

Comment

• winterbanden

ik heb mij dan toch laten doen voor een setje winterbanden
              ik ben niet zeker dat ik dat hier aan de kust zozeer nodig heb (de wagen heeft de vorige winter overleefd op zijn zomersloeffen) maarja... zo kan ik ook even zien of er zo'n groot verschil is (ook in comfort) met mijn 19"-ers, en spaar ik wat deze vrij dure banden
              Ik ben wel teruggeschakeld naar de originele 17"-ers die met de Q5 standard geleverd zijn
              ik had een qua prijs vergelijkbare bod op Borbet-velgen, maar ik verkoos eindelijk de wagen origineel te houden

Comment

• Wij mogen morgen onze Q5 afhalen , maar we krijgen wel zo'n europese nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                  Wij mogen morgen onze Q5 afhalen , maar we krijgen wel zo'n europese nummerplaat
                  ik dacht mijn kleinere kenteken vooraan te herbruiken, maar het was echt niet mooi
                  dan beter een grote plaat die de voorziene oppervalkte volledig dekt

Comment

• Dankzij graafwerk in Rusland belandden de specificaties van de Audi Q5 Hybrid gisteren al grotendeels op internet. Nu acht Audi zelf de tijd rijp om de auto vrij te geven.

De Audi Q5 Hybrid heeft een aandrijflijn bestaande uit een 2.0 TFSI benzinemotor en een elektromotor. De verbrandingsmotor is goed voor 211 pk en 350 Nm, de elektromotor draagt 45 pk en 211 Nm bij. Het gecombineerde vermogen bedraagt 245 pk, het maximumkoppel is 480 Nm. De kracht gaat via een aangepaste achttraps Tiptronic transmissie naar alle vier de wielen. De sprint naar 100 km/h kost 7,1 seconden en de topsnelheid is 222 km/h.
                    Het gemiddeld verbruik van de Audi Q5 Hybrid is 7,0 liter per 100 km. De CO2-uitstoot bedraagt 160 gram per kilometer. Het pakket lithium-ion accu’s weegt 38 kilogram, het totale pakket hybride voorzieningen weegt 130 kg. In de loop van 2011 komt de auto op de markt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• mooie technologische uitstalraam, maar ik zie niet meteen wat het aan de modale gebruiker bijbrengt, vergeleken met de huidige reeds vrij propere motoren
                            zonder het te hebben over de bedrijfszekerheid van al deze snufjes...
                            ik zal maar de gefortuneerde ecologisten proefkonijn spelen

Comment

• We hebben onze Q5 , maar ik heb een vraagje, nu hangt er zo'n lange nummerplaat houder aan met reclame van de verdeler. Ik wil deze vervangen door 1 zonder reclame maar er hangt een bescherm plakker tussen de koffer en de nummerplaat houder, foto: http://i52.tinypic.com/20u4hv5.jpg . Heeft iemand enig idee hoe ik deze langs beide zijden zou kunnen inkorten zonder dat er "plak" / "lijm" achter blijft? Want nu komt deze plakker er langs beide zijden uit als ik de nummerplaat houder zonder reclame erop hang. Foto; http://i56.tinypic.com/a3jn6d.jpg

Comment

We hebben onze Q5 , maar ik heb een vraagje, nu hangt er zo'n lange nummerplaat houder aan met reclame van de verdeler. Ik wil deze vervangen door 1 zonder reclame maar er hangt een bescherm plakker tussen de koffer en de nummerplaat houder, foto: http://i52.tinypic.com/20u4hv5.jpg . Heeft iemand enig idee hoe ik deze langs beide zijden zou kunnen inkorten zonder dat er "plak" / "lijm" achter blijft? Want nu komt deze plakker er langs beide zijden uit als ik de nummerplaat houder zonder reclame erop hang. Foto; http://i56.tinypic.com/a3jn6d.jpg
                                Vriendelijk zeggen tegen de dealer dat je tevreden bent met zijn service maar dat dit op zich geen reden hoeft te zijn om je auto voor hem als reclamebord te laten dienen want dat je liever een auto hebt zonder reclame.

Ik kan aannemen dat een dealer graag zijn gegevens op je auto hangt, maar dat is voor mij geen absoluut recht en het zou dan ook geen probleem mogen zijn om die reclame kosteloos te laten verwijderen (en alle bijkomstigheden zoals die lijm e.d.) bijv. bij volgend onderhoud of zo.

Comment

We hebben onze Q5 , maar ik heb een vraagje, nu hangt er zo'n lange nummerplaat houder aan met reclame van de verdeler. Ik wil deze vervangen door 1 zonder reclame maar er hangt een bescherm plakker tussen de koffer en de nummerplaat houder, foto: http://i52.tinypic.com/20u4hv5.jpg . Heeft iemand enig idee hoe ik deze langs beide zijden zou kunnen inkorten zonder dat er "plak" / "lijm" achter blijft? Want nu komt deze plakker er langs beide zijden uit als ik de nummerplaat houder zonder reclame erop hang. Foto; http://i56.tinypic.com/a3jn6d.jpg
                                  geen probleem, dat plakkend materiaal kan je gewoon "wegpellen" met je vinger (en met wat geduld ) het laat geen sporen, en de verf onderaan is onaangetast
                                  aan de voorkant ik er volgens mij geen betere oplossing dan een grote plaat te kopen

Comment

• De voorkant laat ik zoals het is, enkel de achterkant wil ik "clean"

Comment

De voorkant laat ik zoals het is, enkel de achterkant wil ik "clean"
                                      doe dan meteen alle logo's weg : dat is pas "clean"

Comment

• aan de achterkant hangt Q5 en 2.0tdi er ook niet aan, dus enkel het audi logo hangt er nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          geen probleem, dat plakkend materiaal kan je gewoon "wegpellen" met je vinger (en met wat geduld ) het laat geen sporen, en de verf onderaan is onaangetast
                                          aan de voorkant ik er volgens mij geen betere oplossing dan een grote plaat te kopen
                                          Opletten met dat wegpellen met je vinger. Dat kan brandplekken geven op de vingers.

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Working...
                                          X