Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenDat er zich hier diesel met de motor olie zou mengen trek ik sterk in twijfel, je zou nogal een explosief "dampje" krijgen in je blok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
nee, nee....het is de extra diesel die voor extra vervuiling zorgt, en deze vervuiling zorgt voor extra verdunning, maar dat is geen diesel in zijn zuivere vorm he.
Bij benzine is dit een ander verhaal = rijp voor de scroothoop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenAls ik zo tussen de regels lees, lees ik: rij je met een hoop rommel, op den draad versleten en gebruik je afval olie en tank je wit product, ( hollanders natuurlijk ) kunnen er zich problemen voor doen.....tja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenIn een cabriolet zit er toch geen panorma- of schuifdak? Of was het met een ander audi model?
Blijkbaar nog redelijk sterk dan dat windnet
was het eigenlijk vergeten dat het erinzat, pas toen ik in mn achteruitkijkspiegel keek en zag dat het op gaan vliegen stond ben ik maar op de rem gaan staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenLaat je me even weten of dat lukt...
Ben ook op zoek om dat op mijn nieuwe kar uitgeschakeld te krijgen. Ik wordt gek als ik iedere keer op dat knoppeke moet duwen...
Wel moet het standaard af staan en niet uitgeschakeld worden want dan werkt het knopje ook niet meer blijkbaar.
Comment
-
Kzet daarnet de auto in de garage, op de boordcomputer komt er "Refill oil, you can continue driving". Ik kijk op het MMI daar staat "Olie aftappen".
Sinds die update van de garage voor die oliemeter lijkt het nog erger te zijn.
1 zegt olie bijvullen, ander zegt olie aftappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenKzet daarnet de auto in de garage, op de boordcomputer komt er "Refill oil, you can continue driving". Ik kijk op het MMI daar staat "Olie aftappen".
Sinds die update van de garage voor die oliemeter lijkt het nog erger te zijn.
1 zegt olie bijvullen, ander zegt olie aftappen
als dezelfde boodschap blijft komen, dan is het (waarschijnlijk ;-) ) juist...
of vraag de dipstick te installeren, deze is altijd juist !
Comment
-
vandaag eindelijk mijn zomerbanden terug in gebruik genomen, het maakt wel een verschil in naukeurigheid; ik vreesde een beetje de stap terug naar de 19", maar eigenlijk is het wel nog aanvaardbaar
ik vernam dat mijn wagen (model 2009 nog eind 2008 gebouwd) binnen moet om de greep + mechanisme van de (elektrische) achterklep onder waarborg te vervangen
ik zal dat laten doen samen met de 30.000km-beurt eind juni
Comment
-
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het afdekkapje van de wegklapbare trekhaak? We kwamen vanmiddag aan aan de zee, er was 1 slotje los gekomen. Heb ze dan weer alle 2 vastgezet. Toen we thuis waren was het kapje verdwenen. Het is net alsof dat kapje te groot is om erin te passen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenZijn er nog mensen die problemen hebben met het afdekkapje van de wegklapbare trekhaak? We kwamen vanmiddag aan aan de zee, er was 1 slotje los gekomen. Heb ze dan weer alle 2 vastgezet. Toen we thuis waren was het kapje verdwenen. Het is net alsof dat kapje te groot is om erin te passen?
veel Q5 met originele trekhaak zie ik hier aan zee niet rondrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenHmm, ik vroeg me gewoon af of er nog mensen zijn waarvan die afdekkap zo moeilijk te bevestigen is. In mijn geval lijkt het of die afdekkap te groot is om in dat gat te passen. Nuja, we zijn hem verloren dus nu rijden we zonder .
dan liever met uitgetrokken haak, dan komt minstens niemand te dicht bij parkeren
Comment
-
Kan iemand bevestigen of dit: http://www.shop.audi.be/article.aspx...236&catId=1506
zo'n afdekkap van de trekhaak is? Daarnet naar de dealer gebeld en die zei me dat het €54 excl. BTW was voor een nieuwe, moest het product op de site zo'n afdekkap zijn is het wel veel goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenKan iemand bevestigen of dit: http://www.shop.audi.be/article.aspx...236&catId=1506
zo'n afdekkap van de trekhaak is? Daarnet naar de dealer gebeld en die zei me dat het €54 excl. BTW was voor een nieuwe, moest het product op de site zo'n afdekkap zijn is het wel veel goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenbad link !
anders hier een afbeelding: http://www.shop.audi.be/images/upload/articles/3236.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtengewoon met ingeklapte haak en geen deksel is imo geen zicht
dan liever met uitgetrokken haak, dan komt minstens niemand te dicht bij parkeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenIemand hier die een Q5 heeft met de hydraulische demping?
ik heb ADS enkel voor stuur en motormanagement, niet voor demping (was zo op mijn stockwagen aanwezig)
na 30.000 km ervaring vind ik het een dure grap voor wat het eigenlijk doet, bij mijn is dat steeds op "auto"
als je aan ADS/demping denkt om de wagen comfortabe(der)l te maken, ben je aan het verkeerd adres : ADS maakt indien gewenst de wagen enkel sportiever (dus harder...)
dus voor wie al niet bang is van 20"-velgen is, en nog meer kart-gevoel moet hebben
Comment
Comment