Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    af en toe blijft de klank uit als ik de wagen heropstart (alles van de MMI werkt, maar geen klank...)
    ik doof nooit de MMI, dus blijbaar een "freeze" bij de heropstart van de computer
    de dealer heeft al een upgrade gedaan, maar na een paar maanden kwam het "probleem" terug
    geen echt probleem daar het volstaat de wagen een 10-tal minuten gerust te laten, en alles komt in orde
    toch een beetje vervelend daar de waarborg in augustus vervalt...
    naast een lichtjes piepende koppelingspedaal bij zeer warm weer (idem dito versnellingspook...) heb ik niet anders te schrijven op mijn wensenlijstje van de komende 30.000km-beurt
    ook niet zo erg, daar ik het maar hoor als de klank van de radio uitgevallen is
    Mijn koppelingspedaal piept niet.....

Comment

• Als ik zo tussen de regels lees, lees ik: rij je met een hoop rommel, op den draad versleten en gebruik je afval olie en tank je wit product, ( hollanders natuurlijk ) kunnen er zich problemen voor doen.....tja...

nee, nee....het is de extra diesel die voor extra vervuiling zorgt, en deze vervuiling zorgt voor extra verdunning, maar dat is geen diesel in zijn zuivere vorm he.
      Bij benzine is dit een ander verhaal = rijp voor de scroothoop...
      Last edited by ; 12/04/2011, 16:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
        Als ik zo tussen de regels lees, lees ik: rij je met een hoop rommel, op den draad versleten en gebruik je afval olie en tank je wit product, ( hollanders natuurlijk ) kunnen er zich problemen voor doen.....tja...
        Dat kan natuurlijk ook , dat zeggen ze er idd niet bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
          In een cabriolet zit er toch geen panorma- of schuifdak? Of was het met een ander audi model?
          Blijkbaar nog redelijk sterk dan dat windnet
          nope klopt, wel een windnet

was het eigenlijk vergeten dat het erinzat, pas toen ik in mn achteruitkijkspiegel keek en zag dat het op gaan vliegen stond ben ik maar op de rem gaan staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
            Laat je me even weten of dat lukt...

Ben ook op zoek om dat op mijn nieuwe kar uitgeschakeld te krijgen. Ik wordt gek als ik iedere keer op dat knoppeke moet duwen...

Wel moet het standaard af staan en niet uitgeschakeld worden want dan werkt het knopje ook niet meer blijkbaar.
            Vandaag dus naar de dealer geweest. Kheb het gevraagd om dat start-stop systeem automatisch uitgeschakeld te hebben. Maar dat kon niet omdat het "verplicht is door de wet" zo'n start-stop systeem, als ze het uitschakelen dan gaat het co² en al die zever omhoog en dat mag niet

Comment

• Kzet daarnet de auto in de garage, op de boordcomputer komt er "Refill oil, you can continue driving". Ik kijk op het MMI daar staat "Olie aftappen".
              Sinds die update van de garage voor die oliemeter lijkt het nog erger te zijn.
              1 zegt olie bijvullen, ander zegt olie aftappen

Comment

Kzet daarnet de auto in de garage, op de boordcomputer komt er "Refill oil, you can continue driving". Ik kijk op het MMI daar staat "Olie aftappen".
                Sinds die update van de garage voor die oliemeter lijkt het nog erger te zijn.
                1 zegt olie bijvullen, ander zegt olie aftappen
                doe maar een paar metingen na mekaar, maar open/sluit de motorkap telkens tussen de metingen
                als dezelfde boodschap blijft komen, dan is het (waarschijnlijk ;-) ) juist...
                of vraag de dipstick te installeren, deze is altijd juist !

Comment

• vandaag eindelijk mijn zomerbanden terug in gebruik genomen, het maakt wel een verschil in naukeurigheid; ik vreesde een beetje de stap terug naar de 19", maar eigenlijk is het wel nog aanvaardbaar

ik vernam dat mijn wagen (model 2009 nog eind 2008 gebouwd) binnen moet om de greep + mechanisme van de (elektrische) achterklep onder waarborg te vervangen

ik zal dat laten doen samen met de 30.000km-beurt eind juni

Comment

• Zijn er nog mensen die problemen hebben met het afdekkapje van de wegklapbare trekhaak? We kwamen vanmiddag aan aan de zee, er was 1 slotje los gekomen. Heb ze dan weer alle 2 vastgezet. Toen we thuis waren was het kapje verdwenen. Het is net alsof dat kapje te groot is om erin te passen?

Comment

Zijn er nog mensen die problemen hebben met het afdekkapje van de wegklapbare trekhaak? We kwamen vanmiddag aan aan de zee, er was 1 slotje los gekomen. Heb ze dan weer alle 2 vastgezet. Toen we thuis waren was het kapje verdwenen. Het is net alsof dat kapje te groot is om erin te passen?
                      of had iemand ook zijn afdekkap verloren, en een goedkope manier gevonden om deze te vervangen ?

veel Q5 met originele trekhaak zie ik hier aan zee niet rondrijden...

Comment

• Hmm, ik vroeg me gewoon af of er nog mensen zijn waarvan die afdekkap zo moeilijk te bevestigen is. In mijn geval lijkt het of die afdekkap te groot is om in dat gat te passen. Nuja, we zijn hem verloren dus nu rijden we zonder .

Comment

Hmm, ik vroeg me gewoon af of er nog mensen zijn waarvan die afdekkap zo moeilijk te bevestigen is. In mijn geval lijkt het of die afdekkap te groot is om in dat gat te passen. Nuja, we zijn hem verloren dus nu rijden we zonder .
                          gewoon met ingeklapte haak en geen deksel is imo geen zicht
                          dan liever met uitgetrokken haak, dan komt minstens niemand te dicht bij parkeren

Comment

• Kan iemand bevestigen of dit: http://www.shop.audi.be/article.aspx...236&catId=1506
                            zo'n afdekkap van de trekhaak is? Daarnet naar de dealer gebeld en die zei me dat het €54 excl. BTW was voor een nieuwe, moest het product op de site zo'n afdekkap zijn is het wel veel goedkoper.

Comment

Kan iemand bevestigen of dit: http://www.shop.audi.be/article.aspx...236&catId=1506
                              zo'n afdekkap van de trekhaak is? Daarnet naar de dealer gebeld en die zei me dat het €54 excl. BTW was voor een nieuwe, moest het product op de site zo'n afdekkap zijn is het wel veel goedkoper.
                              bad link !

Comment

bad link !
                                http://www.shop.audi.be/article.aspx...236&catId=1506 werkt deze?
                                anders hier een afbeelding: http://www.shop.audi.be/images/upload/articles/3236.jpg

Comment

gewoon met ingeklapte haak en geen deksel is imo geen zicht
                                  dan liever met uitgetrokken haak, dan komt minstens niemand te dicht bij parkeren
                                  ik ben die van mij ook kwijt, en rijd zonder en mét ingeklapte trekhaak, kan me niet schelen hoe het eruit ziet

Comment

• Ze mochten dat systeem om dat afdekkapje te bevestigen toch wat beter uitgewerkt hebben want nu valt het niet te vertrouwen.

Comment

• Iemand hier die een Q5 heeft met de hydraulische demping?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                        Iemand hier die een Q5 heeft met de hydraulische demping?
                                        velen hebben hier naar Audi Drive Delect geïnformeerd, maar ik denk niet dat er veel zijn die deze optie nadien daadwerkelijk besteld hebben
                                        ik heb ADS enkel voor stuur en motormanagement, niet voor demping (was zo op mijn stockwagen aanwezig)
                                        na 30.000 km ervaring vind ik het een dure grap voor wat het eigenlijk doet, bij mijn is dat steeds op "auto"
                                        als je aan ADS/demping denkt om de wagen comfortabe(der)l te maken, ben je aan het verkeerd adres : ADS maakt indien gewenst de wagen enkel sportiever (dus harder...)
                                        dus voor wie al niet bang is van 20"-velgen is, en nog meer kart-gevoel moet hebben

Comment

Working...
                                        X