Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenMerci voor tip bij andere merken is er een duidelijk verschil waar te nemen tussen de verschillende standen en is het ook stukken beter dan de stalen vering.
alles hagt af van de afstellingen...van de construkteur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenwat is de color module in feite ? voorbeelden van ?
is dit beter in combinatie met shadowlook (amethys) ?
Wij hebben deze optie op onze Q5 vergeten/niet aangedacht en vinden dat nu wel jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis wilt dat zeggen dat ze de bumpers meespuiten in de lak die je gekozen hebt. Anders zijn de bumpers plastic grijs.
Wij hebben deze optie op onze Q5 vergeten/niet aangedacht en vinden dat nu wel jammer.
ik heb deze optie en ik vind dat het de wagen visueel langer maakt dan als je de skirts in dezelfde kleur laat spuiten
kwestie van persoonlijke smaak uiteraardBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtencolor module is niet in dezelfde kleur als de wagen, wel in een mat-grijs geassorteerd met de lak (twee tinten)
ik heb deze optie en ik vind dat het de wagen visueel langer maakt dan als je de skirts in dezelfde kleur laat spuiten
kwestie van persoonlijke smaak uiteraard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenzeer mooie Q5, contrasterende kleuren en licht interieur, andere velgen dan de standaard en dan toch niet overkill zoals sommige, nice
het zijn wel OEM-velgen, hoor, en gemakkelijk te onderhouden
de standardvelgen dragen de winterset, deze zijn wel met hoekjes, kantjes en bijna onbereikbare zones (dank u Audi, dit voor winterdienst...)
het sliver-leder raad ik enkel aan aan fanaten van het schoonmaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtencolor module is niet in dezelfde kleur als de wagen, wel in een mat-grijs geassorteerd met de lak (twee tinten)
kwestie van persoonlijke smaak uiteraard
module color
module contrastkleur
Dus guy, jij hebt de contrastkleur dan neem ik aan.....
Een mooie combi vind ik persoonlijk:
amethyst met shadowlook en titaniumkleur segment velgenSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHeb juist gezien dat er zelfs 2 verschillende opties zijn:
module color
module contrastkleur
Dus guy, jij hebt de contrastkleur dan neem ik aan.....
Een mooie combi vind ik persoonlijk:
amethyst met shadowlook en titaniumkleur segment velgen
alles in dezelfde lak maakt de Q5 meer "bol"
ooit was ik geparkeerd net naast een "module color", en het optisch verschil viel op
ik kon ook kiezen voor amethyst en vond het beter, maar deze had geen OpenSky, het is dus een Meteoor geworden ;-)
wachten was geen optie...
Comment
-
op donkere wagens maakt "contrastkleur" wel als verschil dat het licht(er) is ipv donker(der)
op lichte lakkleuren hebt jij gelijk...
er zijn uiteraard veel meer "color"-eksemplaren dan "contrast"-eksemplaren
op donkere wagens valt "color" niet veel op, tenzij dat het blinkt (als de wagen proper is )
op wit of silver blijf ik van mening dat het de wagen niet eleganter maakt, wel opzichtiger
gelukkig biedt Audi een optie conform de smaken van eenieder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenop donkere wagens maakt "contrastkleur" wel als verschil dat het licht(er) is ipv donker(der)
op lichte lakkleuren hebt jij gelijk...
er zijn uiteraard veel meer "color"-eksemplaren dan "contrast"-eksemplaren
op donkere wagens valt "color" niet veel op, tenzij dat het blinkt (als de wagen proper is )
op wit of silver blijf ik van mening dat het de wagen niet eleganter maakt, wel opzichtiger
gelukkig biedt Audi een optie conform de smaken van eeniederSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenhet blijft natuurlijk een "smaak" keuze zoals met alles maar in combi met amethys vermoed ik dat de contrastmodule beter is...
daar amethyst en meteoor (naar mijn gevoel) in dezelfde range zijn (eerder donker dan licht) denk ik dat het hem zal sieren, je zult ongeveer hetzelfde visueel effekt hebben als op de mijne
wat tof is (vind ik ...) is dan een licht interieur om opnieuw te contrasteren ( ;-) )
licht grijs zou mooi zijn, neem Silver enkel als je zeker bent dat je wagen niet zal afzien (van hond, van kinderen, van ...) Silver is prachtig om ernaar te kijken, maar een ramp met jeansbroeken
een wagen is altijd een geheel, blijkbaar geraakte ik verliefd op mijn eksemplaar wegens de overeenstemmende uitrustingen
onlangs testte ik een 3,0TDI (zwart op zwart met weinig opties) en ondanks de boeiende motorisatie/bak had ik deze niet geruild op het einde van de rit
tip : plaats even de 2 silver hierboven naast de mijne op je scherm (de foto's hebben dezelfde afmetingen) en je kunt dan perfekt oordelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZie het verschil idd, uwe toont langer!
In combinatie met shadow look is die contrast ook mooier denk ik.
Raar dat er zoveel verschil is en die optie niet echt uitgediepd is.
color maakt ook het frontaal deel stoerer, vooral op lichte tinten
het toffe aan contrast is ook dat je een belichte horizontale lijn hebt die van de voorbumper naar de achterbumper loopt, die door exact het midden van de wielen, en juist dat strekt de wagen visueel uit; van achter gezien lijkt de wagen ook minder hoog
op een 2,0TDI (gewone singel frame) gelijkt de mat-grijs van contrast heel veel op de grijs van de grille
allemaal kleine details, maar die uiteindelijk hét verschil kunnen maken ;-)
neem een zwarte S-line, en alles wat ik vertel wordt bijzaak...
Comment
-
verklaren foto'sBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Inderdaad, op uw kleur staat het nagenoeg perfect !
Ondertussen al heel wat foto's gezien met amethys kleur en nog geen enkele gevonden met de contrastkleur.
Precies allemaal color modules....
En nog géén enkele gezien in combinatie met shadow look en titanium wheels...
Dus moeilijk om een beeld te vatten welke module nu bij deze combinatie past.Sintruin till I die
Comment
-
of er maar één zoals je wenst in België bolt is zeer de vraag...
uitgenomen mijn combinatie (contrast op meteoor) ben ik er ook geen andere tegengekomen, in welke kleur dan ook
in de brochure van de Q5 staat een Q5 amethyst/color afgebeeld, met mijn velgen
dat document is te groot om hier te uploaden
ik heb het hier gevonden
www.audi.re/etc/medialib/ngw/fr/catalogue.Par.0011.File.pdf/
misschien kan je hiervan vertrekken met photoshop'en ?
met shadow look zal je ook de tekening van de zijruiten missen, dit element maakt de wagen ook visueel langer (idem dak railing...)
ik weet dus niet of het een goed idee is : uiteraard is het steeds een risiko te bestellen zonder ooit de ware combination irl te hebben gezien
ik had dat probleem niet, de meteoor en de amathyst waren zij aan zij in de showroom ;-)
op dat ogenblijk stonden er nog 2 andere meteoor bij d'Ieteren, met identieke specificaties en opties, en een van deze twee is nu in mijn bezit; terloops, ook nog eentje met exact dezelfde uitrusting bolt ... in Sweden : ik heb zijn eigenaar op een andere forum leren kennen...
Comment
Comment