Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• stikker op de deur meldt 2,4bar overal tot 5 personen
    is ook wat de dealer er in gepompt heeft
    er is geen verschil winter of zomerbanden
    wel af te raden met winterbanden op een lagere druk te rijden, ze slijten al vlugger...

Comment

• Dit is de sticker die op onze Q5 hangt.

Comment

• merci, dan kan ik morgen de spanning aanpassen (of nie).
        de originele zomerbanden zijn blijkbaar ook op, straf want mijne pa is gene hevige,
        ze zijn slechts 20000km meegegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          mijn Pirelli's Ice & Snow (17") zijn er terug op (achteraf bekeken een maand te vroeg... maar dat weet je nooit op voorhand, hé, verleden jaar lag er nu al een pak sneeuw! )

een setje voor 1550eur lijkt mij niet overdreven (zeker niet in 19"), maar je zegt niet of dat op originele velgen is en welk merk...
          255/50R19 Yokohama 228€ Velg 5Spaak q5 19" 160€

Comment

• Vorige week naar de autokeuring geweest > rode kaart omdat de lampen slecht afgeregeld staan (Xenon)
            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
              Vorige week naar de autokeuring geweest > rode kaart omdat de lampen slecht afgeregeld staan (Xenon)
              Raar, hij doet dat toch automatisch? Hopelijk valt het gemakkelijk te herstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                Raar, hij doet dat toch automatisch? Hopelijk valt het gemakkelijk te herstellen.
                Vandaag al naar de dealer geweest 18€ om bij te regelen;
                volgende week herkeuring
                sigpic

Comment

Vandaag al naar de dealer geweest 18€ om bij te regelen;
                  volgende week herkeuring
                  Ok, hopelijk werkt het weer naar behoren.
                  Ik lees op uw profiel Audi Q5 van 2009, ik dacht dat je de eerste 4 jaar niet naar de keuring moest gaan met een nieuwe wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                    Ok, hopelijk werkt het weer naar behoren.
                    Ik lees op uw profiel Audi Q5 van 2009, ik dacht dat je de eerste 4 jaar niet naar de keuring moest gaan met een nieuwe wagen?
                    Voertuig met trekhaak moet vanaf 1é dag in verkeer naar de keuring en dan jaarlijks.
                    Ik heb mijn Q5 reeds van december 2008 ( pas ingeschreven in 2009 )
                    sigpic

Comment

Voertuig met trekhaak moet vanaf 1é dag in verkeer naar de keuring en dan jaarlijks.
                      Ik heb mijn Q5 reeds van december 2008 ( pas ingeschreven in 2009 )
                      hier klopt iets niet....

Ik heb ook een trekhaak, de eerste dag dat ie int verkeer kwam is deze gekeurd....enkel de trekhaak, niet de auto...en dan krijg je een attest dat geldig is voor 4 jaar...dus eerste volledige keuring is na 4 jaar...waarom zou dat bij jullie anders zijn ??

Comment

• het is niet de aanwezigheid van de haak die de keuringfrekwentie bepaalt, maar het gebruik ervan
                        met een trekhaak die daadwerkelijk dient om een zwaardere aanhangwagen, trailer of caravan te sleuren wel
                        om gewoon fietsen op een rek te dragen dan niet, dit wordt dan zo vermeld op je keuringsbewijs bij het vierde jaar; je trekhak moet wel tijdens de keuring gemonteerd zijn
                        zo was dat toch met mijn A4 Avant

Comment

• Daarom

Bijgevoegde Bestanden
                          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                            hier klopt iets niet....

Ik heb ook een trekhaak, de eerste dag dat ie int verkeer kwam is deze gekeurd....enkel de trekhaak, niet de auto...en dan krijg je een attest dat geldig is voor 4 jaar...dus eerste volledige keuring is na 4 jaar...waarom zou dat bij jullie anders zijn ??
                            Ik dacht al zoiets, want wij hebben ook een trekhaak, auto is van november 2010 en nog nooit naar de keuring moeten gaan.

Comment

• Heb het eens allemaal opgezocht.
                              En heeft inderdaad met de 750 kg regel te maken, vanaf dan dient deze ook apart vezekerd te zijn, en een eigen nummerplaat te hebben.
                              Ik heb hier een aanhangwagen voor huis, tuin en keukengebruik of tot 750 kg.
                              Met sleurhutten heb ik al helemaal geen ervaring, ik wist niet dat die haak dan elk jaar gekeurd moest worden....bij deze weet ik dat dan ook weer......

Comment

• boven de 750kg moet de wagen simultaan mét de gekoppelde aanhangwagen/caravan gekeurd worden, in de meeste stations wordt dan ook de lijn van de vrachtwagens gebruikt

Comment

boven de 750kg moet de wagen simultaan mét de gekoppelde aanhangwagen/caravan gekeurd worden, in de meeste stations wordt dan ook de lijn van de vrachtwagens gebruikt
                                  Klopt niet, ik heb geen aanhanger boven de 750kg die jaarlijks moet gekeurd worden, maar mijn wagen moet ik wel jaarlijks aanbieden voor keuring omdat de trekhaak voor meer dan 750kg op de papieren staat
                                  Gaat langs de gewone keuring dan.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

boven de 750kg moet de wagen simultaan mét de gekoppelde aanhangwagen/caravan gekeurd worden, in de meeste stations wordt dan ook de lijn van de vrachtwagens gebruikt
                                    Caravan moet om de 2 jaar naar de keuring wagen ieder jaar; de caravan moet niet gekeurd worden met de gebruikelijke trekwagen.
                                    sigpic

Comment

• oeps, ik had beter mijn eigen informatie moeten updaten

Comment

oeps, ik had beter mijn eigen informatie moeten updaten
                                        idd...als je wat ouder wordt is het moeilijk om bij te blijven he.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lucas_boy Bekijk Berichten
                                          255/50R19 Yokohama 228€ Velg 5Spaak q5 19" 160€

Mijn winterset ligt ook al op van eind oktober, in dit jaar véél te vroeg dus.

Ik betaalde 1700 € voor 19 duim velgen merk brock, met goede continental banden.
                                          Opgelegd uitgebalanceerd en al voor mijn xc60, dus als je beetje rondkijkt vind je wel iets betaalbaars.
                                          1500 € is dan ook mooie prijs als je de velgen graag ziet en met een goede merkband hebt.

Comment

Working...
                                          X