er blijft dan wel nog de oplossing de offroads te laten powder-coaten (lak) in titanium; duur, maar duurzaam, en de glans is perfekt
de trekhaak (elektrisch bediend indien optie af fabriek, anders niet) heb ik niet omdat ik nu plooifietsen van Brompton gebruik : 2 komen zo in de koffer zonder iets te moeten wijzigen aan de zetels, ook de hoedenplank blijft op zijn plaats : handig, en ze rijden gemakkelijk (google even ernaar toe ;-) )
bij de opties die ik niet betreur : de sportzetels (mijn combinatie is Meteor buiten, silvergrijs binnen), de open-sky, de elektrisch bediende achterklap
achteraf gezien stel ik vast dat ik de NAV zogoed als niet gebruik (ik ken België als mijn broekzak en reis weinig...) en dat ik in se de Xenon niet nodig had (weinig 's nachts rijden); toffe opties, maar duur (NAV het duurste van alle Audi modellen, ik vraag mij af waarom) ; drive select (stuur) voelt pas beter als je in dezelfde minuut vergelijkt met een classieke versie; drive-select/demping heb ik niet en ik mis het ook niet, daar het enkel de wagen stijver kan maken (ik ben voor comfort... ;-) )
waarvoor ik bang was waren de 19" (10 spaken) maar het is doenbaar; ben wel naar 17" teruggegaan voor de winterset; qua sound-installatie ben ik tevreden met de Audi-sound : niet te kloppen prijs-kwaliteit ratio, natuurlijk is de B&O nog een trede hoger, maar op de klanksterkte dat ik besluister komt het verschil niet zozeer tot uiting (prijsverschil wel ;-)) )
wat de volgende wel zal hebben : de S-tronic...
de trekhaak (elektrisch bediend indien optie af fabriek, anders niet) heb ik niet omdat ik nu plooifietsen van Brompton gebruik : 2 komen zo in de koffer zonder iets te moeten wijzigen aan de zetels, ook de hoedenplank blijft op zijn plaats : handig, en ze rijden gemakkelijk (google even ernaar toe ;-) )
bij de opties die ik niet betreur : de sportzetels (mijn combinatie is Meteor buiten, silvergrijs binnen), de open-sky, de elektrisch bediende achterklap
achteraf gezien stel ik vast dat ik de NAV zogoed als niet gebruik (ik ken België als mijn broekzak en reis weinig...) en dat ik in se de Xenon niet nodig had (weinig 's nachts rijden); toffe opties, maar duur (NAV het duurste van alle Audi modellen, ik vraag mij af waarom) ; drive select (stuur) voelt pas beter als je in dezelfde minuut vergelijkt met een classieke versie; drive-select/demping heb ik niet en ik mis het ook niet, daar het enkel de wagen stijver kan maken (ik ben voor comfort... ;-) )
waarvoor ik bang was waren de 19" (10 spaken) maar het is doenbaar; ben wel naar 17" teruggegaan voor de winterset; qua sound-installatie ben ik tevreden met de Audi-sound : niet te kloppen prijs-kwaliteit ratio, natuurlijk is de B&O nog een trede hoger, maar op de klanksterkte dat ik besluister komt het verschil niet zozeer tot uiting (prijsverschil wel ;-)) )
wat de volgende wel zal hebben : de S-tronic...
Comment