Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die turk van m'n vorige school had een halve keu naast z'n zetel liggen
Ik reed er eens achter en deed wat onnozel (ge kent da wel, wat zigzaggen en pharen) inees stopt die op die baan (niemand kan nog door), 'ie stapt uit en begint daar met z'n keu in de lucht te zwaaien
Ik ga neer van't lachen in mijn auto. Hij stapt terug, al gniffelend, in zijn afgeragde Golf 3 TD (met dubbele skytune pijp ) en scheurt er vandoor. super die gast
Kan me het gezicht al voorstellen van de eerste de beste 318d (of zelfs 320d) die afgedroogd wordt door deze scheurhut! ;-)
Het gaat hem gewoon over het feit, dat een Viano ook als pure bestelwagen kan gekocht worden; dus geen monovolume. En dat die bestelwagens dikwijls bomvol gestouwd worden, voor veel meer gewicht dan pakweg 5-7 mensen
Zoiets komt sowieso in huis als ik euromillions zou winnen, daar kan tot 8 man in zeker? Ideaal om met vrienden ergens heen te gaan, op een comfortabele manier. Samen naar den Aldi ofzo
Het gaat hem gewoon over het feit, dat een Viano ook als pure bestelwagen kan gekocht worden; dus geen monovolume. En dat die bestelwagens dikwijls bomvol gestouwd worden, voor veel meer gewicht dan pakweg 5-7 mensen
Het komt er altijd op neer dat wanneer je met een wagen rijdt je gezond verstand moet gebruiken, bestelwagen of niet. En laat het nu net het gezond verstand zijn dat je niet kan afdwingen door een snelheidsbegrenzer. Anders zouden personenwagens op 120 moeten begrenst worden.
Een leuke motor voor een bestelwagen die intensief gebruikt wordt, bijvoorbeeld voor het slepen van lasten. De meeste bestelwagens worden niet gekocht voor hun snelheid maar voor hun kracht. Ik denk niet dat alle koerierbedrijven plots hun koeriers gaan voorzien van een Vito met deze krachtbron.
In een Viano is het een leuke reiswagen voor heel het gezin.
Ik hou jullie op de hoogte, over een dikke maand zou hij moeten toekomen.
Trouwens, in de Vito zal dit een 120 CDI worden (1 staat voor 1 ton laadvermogen, 20 voor 20x10=200 PK, dus bijv. Sprinter 316 CDI heeft 3 ton laadvermogen en 160 PK).
Wat de Viano betreft is het minder duidelijk, in Brussel stond een Viano CDI 2.8, terwijl hij in Duitsland blijkbaar als CDI 3.0 voorgesteld werd. Weet iemand hier meer over?
Comment