Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
    Vergeet niet dat renault al ettelijke keren wereldkampioen geworden is in de formule 1.
    Bmw?
    Vandaag in het echt gezien,en moet zeggen 100% geslaagd,wat een lijn,en zeker de achterkant,echt een coupe lijn,niet zoals de bmw 3 coupe,waar je bij wijze van spreken nog een achterdeur in kunt bouwen.
    Hoe zie je de plaatsing van die achterdeur dan? Lijkt me wel handig te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      300ZX is van '84
      't was wel de tt hé en niet de oudere 300ZX.
      Blijft uit mijn hele serie auto's nog altijd de meest probleemloze.Alleen de remmen waren niet tegen Zolderuitstapjes bestand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk Berichten
        Ik vind de voorkant eigenlijk mooi 't Misstaat de auto helemaal niet moet ik zeggen. Heeft er iemand al weet van de afwerkingskwaliteit binnenin? Want dat vind ik het grootste struikelblok bij Renault.
        Zie hoger mijn andere reactie.

Gisteren in top gear ... hilarisch de Renault die ze testten en dan zeggen woaw een renault die nog goed rijdt na 6 jaar, meestal is dat .... 6 minuten

Maar goed laten we niet veroordelen en hem (haar?) het voordeel van de twijfel geven. Als ik zie dat er sommigen hem mooier vinden dan een E92 tja dan valt er nog weinig extra te zeggen vrees ik maar ieder zijn ding natuurlijk ...

Comment

• dit wk de laguna GT coupé gezien in de showroom en jadadde wat een auto!

Om de vergelijking te maken ging onze keuze naar de AUDI A5 (dit gaat ook zo blijven) maar chapeau Renault!!!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wat een mottige velgen
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• En is daar geen kit op aangebracht ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                  En is daar geen kit op aangebracht ?
                  Precies wel ja, maar die ziet er wel goed uit.
                  Maar die velgen, die trekken echt op niks.
                  (ale, naar mijn goesting toch niet, d'r zullen wel mensen zijn die dat mooi vinden)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• is dat de GT versie niet?

velgen zijn niet ok!

Comment

• Mijn collega is van zin om zijn huidige Renault Megane 1.5 dCI 3d (4 jaar oud - 88.000km) voor een Laguna coupé in te ruilen. Met alle kortingen en incl. de overname van zijn eigen wagen, zou hij - voor het basismodel met 150pk - nog 16.000€ moeten opleggen.

Comment

• Wat mij onlangs opviel, hebben die Laguna coupe's geen mistlichten, of zitten die in de lichtblokken??

Comment

• 2012 Laguna Coupe:

Last edited by Jocar; 07/12/2011, 16:51.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Laguna Coupé strakgetrokken

Renault verraste in 2008 vriend en vijand met de zeer fraaie Laguna Coupé. Bijna tijdloos is het model, maar toch wijzigt Renault de Coupé voor modeljaar 2012 lichtjes. Ook is er nu een extra schone dieselmotor beschikbaar.

Op de autoshow in Bologna trekt Renault het doek af van deze strakgetrokken Laguna Coupé. Qua lijnvoering kon de coupé nog prima mee, maar om het front wat te moderniseren voegt Renault LED dagrijverichting toe. Ook zijn er nieuwe 17” lichtmetalen te bestellen en is de metallic lak Blanc Nacré, waarin de speciale editie Monaco GP gespoten werd, nu ook verkrijgbaar op andere uitvoeringen. Binnenin is een dashboard met siernaden voortaan standaard en zijn er vanaf het instapniveau combinaties van lederen en stoffen bekledingen te bestellen.
                            Motorisch verandert er eveneens het één en ander bij de modeljaar wijziging. Bij de benzinemotoren komt de dikke 3,5-liter V6 te vervallen, benzinerijders kunnen voortaan alleen nog kiezen voor een 2,0-liter viercilinder turbomotor, met 170 of 205 pk. Ook bij de diesels dunt het gamma aardig uit, de 3,0-liter V6 dCi en de sterkste viercilinder diesels komen te vervallen. Daarmee blijft alleen de 150 pk sterke 2,0-liter dCi over, maar die is wel schoner gemaakt. Dankzij een start/stop-systeem en Energy Smart Management, dat de dynamo bijlaadt met remenergie en ontlast bij accelereren, daalt de CO2 uitstoot naar 118 gram per kilometer.
                            Modeljaar 2012 van de Laguna Coupé wordt vanaf april 2012 leverbaar. Renault maakt nog geen prijzen bekend, daarvoor zullen we nog even geduld moeten hebben tot 1 februari 2012.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Blijft een zeer onderschatte auto, die de tand des tijds goed ondergaat, imo

Comment

• Dit is niet echt mijn ding, al zou ik deze toch nog altijd verkiezen boven een 407coupé die echt wel oud aan het worden is.
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                  Blijft een zeer onderschatte auto, die de tand des tijds goed ondergaat, imo
                                  ²

Strakke facelift, alleen jammer van de leds.

Comment

• Spijtig dat m'n staanplaats te klein is voor deze knappe coupe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                      Dit is niet echt mijn ding, al zou ik deze toch nog altijd verkiezen boven een 407coupé die echt wel oud aan het worden is.
                                      De 407 coupé is nooit jong geweest. De 406 coupé die ze door Pininfarina hadden laten ontwerpen, dat was een beauty. Maar de 407 coupé is, qua vormgeving, een schandvlek in vergelijking met z'n voorganger. De Laguna coupé is wél een waardige opvolger van de 406 coupé (al is het dan van een ander merk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Laguna Coupé strakgetrokken

Renault verraste in 2008 vriend en vijand met de zeer fraaie Laguna Coupé. Bijna tijdloos is het model, maar toch wijzigt Renault de Coupé voor modeljaar 2012 lichtjes. Ook is er nu een extra schone dieselmotor beschikbaar.

Op de autoshow in Bologna trekt Renault het doek af van deze strakgetrokken Laguna Coupé. Qua lijnvoering kon de coupé nog prima mee, maar om het front wat te moderniseren voegt Renault LED dagrijverichting toe. Ook zijn er nieuwe 17” lichtmetalen te bestellen en is de metallic lak Blanc Nacré, waarin de speciale editie Monaco GP gespoten werd, nu ook verkrijgbaar op andere uitvoeringen. Binnenin is een dashboard met siernaden voortaan standaard en zijn er vanaf het instapniveau combinaties van lederen en stoffen bekledingen te bestellen.
                                        Motorisch verandert er eveneens het één en ander bij de modeljaar wijziging. Bij de benzinemotoren komt de dikke 3,5-liter V6 te vervallen, benzinerijders kunnen voortaan alleen nog kiezen voor een 2,0-liter viercilinder turbomotor, met 170 of 205 pk. Ook bij de diesels dunt het gamma aardig uit, de 3,0-liter V6 dCi en de sterkste viercilinder diesels komen te vervallen. Daarmee blijft alleen de 150 pk sterke 2,0-liter dCi over, maar die is wel schoner gemaakt. Dankzij een start/stop-systeem en Energy Smart Management, dat de dynamo bijlaadt met remenergie en ontlast bij accelereren, daalt de CO2 uitstoot naar 118 gram per kilometer.
                                        Modeljaar 2012 van de Laguna Coupé wordt vanaf april 2012 leverbaar. Renault maakt nog geen prijzen bekend, daarvoor zullen we nog even geduld moeten hebben tot 1 februari 2012.

Op de site van autowereld staat wel iets anders over de motoren.
                                        Volgens hen gaan alle benzines d'r uit en blijven alle diesels.
                                        Terwijl hier gezegd word dat de zwaarste diesel en de zaarste bezine d'r uit gaan

Comment

Working...
                                        X