Oorspronkelijk geplaatst door jupiter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Laguna coupe
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten300ZX is van '84
Blijft uit mijn hele serie auto's nog altijd de meest probleemloze.Alleen de remmen waren niet tegen Zolderuitstapjes bestand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk BerichtenIk vind de voorkant eigenlijk mooi't Misstaat de auto helemaal niet moet ik zeggen. Heeft er iemand al weet van de afwerkingskwaliteit binnenin? Want dat vind ik het grootste struikelblok bij Renault.
Gisteren in top gear ... hilarisch de Renault die ze testten en dan zeggen woaw een renault die nog goed rijdt na 6 jaar, meestal is dat .... 6 minuten
Maar goed laten we niet veroordelen en hem (haar?) het voordeel van de twijfel geven. Als ik zie dat er sommigen hem mooier vinden dan een E92 tja dan valt er nog weinig extra te zeggen vrees ik maar ieder zijn ding natuurlijk ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenEn is daar geen kit op aangebracht ?
Maar die velgen, die trekken echt op niks.
(ale, naar mijn goesting toch niet, d'r zullen wel mensen zijn die dat mooi vinden)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Wat mij onlangs opviel, hebben die Laguna coupe's geen mistlichten, of zitten die in de lichtblokken??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Laguna Coupé strakgetrokken
Renault verraste in 2008 vriend en vijand met de zeer fraaie Laguna Coupé. Bijna tijdloos is het model, maar toch wijzigt Renault de Coupé voor modeljaar 2012 lichtjes. Ook is er nu een extra schone dieselmotor beschikbaar.
Op de autoshow in Bologna trekt Renault het doek af van deze strakgetrokken Laguna Coupé. Qua lijnvoering kon de coupé nog prima mee, maar om het front wat te moderniseren voegt Renault LED dagrijverichting toe. Ook zijn er nieuwe 17” lichtmetalen te bestellen en is de metallic lak Blanc Nacré, waarin de speciale editie Monaco GP gespoten werd, nu ook verkrijgbaar op andere uitvoeringen. Binnenin is een dashboard met siernaden voortaan standaard en zijn er vanaf het instapniveau combinaties van lederen en stoffen bekledingen te bestellen.
Motorisch verandert er eveneens het één en ander bij de modeljaar wijziging. Bij de benzinemotoren komt de dikke 3,5-liter V6 te vervallen, benzinerijders kunnen voortaan alleen nog kiezen voor een 2,0-liter viercilinder turbomotor, met 170 of 205 pk. Ook bij de diesels dunt het gamma aardig uit, de 3,0-liter V6 dCi en de sterkste viercilinder diesels komen te vervallen. Daarmee blijft alleen de 150 pk sterke 2,0-liter dCi over, maar die is wel schoner gemaakt. Dankzij een start/stop-systeem en Energy Smart Management, dat de dynamo bijlaadt met remenergie en ontlast bij accelereren, daalt de CO2 uitstoot naar 118 gram per kilometer.
Modeljaar 2012 van de Laguna Coupé wordt vanaf april 2012 leverbaar. Renault maakt nog geen prijzen bekend, daarvoor zullen we nog even geduld moeten hebben tot 1 februari 2012.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Dit is niet echt mijn ding, al zou ik deze toch nog altijd verkiezen boven een 407coupé die echt wel oud aan het worden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBlijft een zeer onderschatte auto, die de tand des tijds goed ondergaat, imo
Strakke facelift, alleen jammer van de leds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenDit is niet echt mijn ding, al zou ik deze toch nog altijd verkiezen boven een 407coupé die echt wel oud aan het worden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenLaguna Coupé strakgetrokken
Renault verraste in 2008 vriend en vijand met de zeer fraaie Laguna Coupé. Bijna tijdloos is het model, maar toch wijzigt Renault de Coupé voor modeljaar 2012 lichtjes. Ook is er nu een extra schone dieselmotor beschikbaar.
Op de autoshow in Bologna trekt Renault het doek af van deze strakgetrokken Laguna Coupé. Qua lijnvoering kon de coupé nog prima mee, maar om het front wat te moderniseren voegt Renault LED dagrijverichting toe. Ook zijn er nieuwe 17” lichtmetalen te bestellen en is de metallic lak Blanc Nacré, waarin de speciale editie Monaco GP gespoten werd, nu ook verkrijgbaar op andere uitvoeringen. Binnenin is een dashboard met siernaden voortaan standaard en zijn er vanaf het instapniveau combinaties van lederen en stoffen bekledingen te bestellen.
Motorisch verandert er eveneens het één en ander bij de modeljaar wijziging. Bij de benzinemotoren komt de dikke 3,5-liter V6 te vervallen, benzinerijders kunnen voortaan alleen nog kiezen voor een 2,0-liter viercilinder turbomotor, met 170 of 205 pk. Ook bij de diesels dunt het gamma aardig uit, de 3,0-liter V6 dCi en de sterkste viercilinder diesels komen te vervallen. Daarmee blijft alleen de 150 pk sterke 2,0-liter dCi over, maar die is wel schoner gemaakt. Dankzij een start/stop-systeem en Energy Smart Management, dat de dynamo bijlaadt met remenergie en ontlast bij accelereren, daalt de CO2 uitstoot naar 118 gram per kilometer.
Modeljaar 2012 van de Laguna Coupé wordt vanaf april 2012 leverbaar. Renault maakt nog geen prijzen bekend, daarvoor zullen we nog even geduld moeten hebben tot 1 februari 2012.
Volgens hen gaan alle benzines d'r uit en blijven alle diesels.
Terwijl hier gezegd word dat de zwaarste diesel en de zaarste bezine d'r uit gaanOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment