Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

knappe kar, veel mooier dan de 407 coupe
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
      knappe kar, veel mooier dan de 407 coupe
      de 407 coupé vind ik ook zeeeeer geslaagd hoor!
      Ze gaan gelijk op, de 407 verliest wat omdat hij wat ouder is

Comment

Sh*t zeg, "nooit van m'n leven een Renault"... zei ik vroeger altijd. Maar wat is dit een knappe coupé eh. 'k Ben blij dat ze het concept toch grotendeels in ere hebben kunnen houden.

Comment

PS, met een groot setje velgen eronder, en dat Renault logo van de achterklep... ga je nog een heleboel nitwits laten geloven dat je een Aston Martin hebt?

Comment

heel erg knap!

... wel jammer van die even (zoals op de gewone laguna) debiele koplampen (de koplampen vanop de concept zagen er toch stukken beter uit)

Comment

Inderdaad. Een stuk mooier dan ik verwacht had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                juist hetzelfde gedaan, maar de megane cc dat hier staat is nog maar een jaartje en ze doet amper 5000km/jaar, dus ik weet niet voor wanneer het zou zijn dan, kan nog jaaaaren duren
                De onze is nog met stoffen kap. Bouwjaar 1999, full option...Nu nog maar 36000kms.
                Maar ze begint toch al vaak keer te zeggen van " Mijn auto is al ver tien jaar, ik ga stilaan toch eens moeten zien voor wat nieuws"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Verschil met concept

Waarom moet daar nu in godsnaam verschil tussen zitten? Zeer spijtig dat de productieversie de deuren van de concept niet heeft.

Verder: zeer mooie wagen mits een kleine verlaging en grotere velgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                    het lijkt alsof het productiemodel korter is, of komt dit omdat hij hoger staat?
                    Nee, de deur van het productiemodel is korter dan die van de concept!
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      PS, met een groot setje velgen eronder, en dat Renault logo van de achterklep... ga je nog een heleboel nitwits laten geloven dat je een Aston Martin hebt?
                      Ik zag ook gelijkenissen met de DB9 van Aston Martin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        [/URL]
                        Zo lijkt hij een beetje op de Fiat Coupé van de jaren 90. Nu hopen dat ze hem Fuego gaan noemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Zo lijkt hij een beetje op de Fiat Coupé van de jaren 90. Nu hopen dat ze hem Fuego gaan noemen
                          idd, die koplampen

Comment

Echt geslaagde wagen, hopelijk gaan we hem wat meer in het straatbeeld zien dan de 407coupe....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                              Ik zag ook gelijkenissen met de DB9 van Aston Martin.
                              inderdaad, het is niet de meest originele renault; maar xwel één van de mooiste :-) dus neem ik er zeker genoegen mee
                              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

de nieuwe Renaults hun interieur is echt knap (Laguna, spypic Megane 3)

Comment

Een paar andere kleurtjes

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Concept voorkant.................

Coupe voorkant..................

Voorkant is toch niet zoveel veranderd ivg met concept
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Vanaf wanneer te koop?

Comment

Zeker niet verkeerd.
                                        Wel eentje dat ik in werkelijkheid moet aanschouwen.

Comment

echt knap!!

hopelijk worden ze 2e hands niks waard!

Comment

Working...
                                          X