Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Ik weet het nog niet goed. Op enkele foto's is 'ie prachtig, op de meeste steken de koplampen of achterlichten mij tegen. Hmmm. Ik zit nog teveel met de sublieme proto in mijn hoofd vrees ik.
    Ik heb lang getwijfeld om (ik had een avantime tot vorige maand) om te wachten op deze coupe ipv de A5 te kopen... Nu vind ik hem minder aantrekkelijk dan het prototype..Jammer

Comment

Na de foto's een paar keer opnieuw te bekijken begint er al wat te wringen aan heel deze coupé... ik denk dat het in werkelijkheid toch maar een raar ding zal zijn.
      En net dat kan je bv van enkele concurrente coupees (ik ga geen merk ofzo noemen.. 1 bepaald merk is in deze topic al gepasseerd) niet zeggen; op foto dik = in werkelijkheid dik... zelfs zonder extra brute velgen en donker getinte ruiten.

Comment

Ik heb lang getwijfeld om (ik had een avantime tot vorige maand) om te wachten op deze coupe ipv de A5 te kopen... Nu vind ik hem minder aantrekkelijk dan het prototype..Jammer
        Ik vind deze Laguna pakken knapper als de A5.

Comment

Jawadde, zeer knappe kar me dunkt !

Heeft wat weg van de A5 vind ik. Zijn er al specificaties bekend omtrent die diesel ?

Comment

juist dat hij 235 PK krijgt en een koppel van 450NM. en acceleratie 0-100 onder de 7 seconden
            Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
            "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

Eindelijk Fuego-opvolger

Hij straalt wel iets uit, maar voorlopig maakt hij me nog niet wild

Comment

Introductie tijdens de GP van Monaco:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Mooi
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Zeer mooi maar spijtig dat Laguna daar op de achterkant zo groot op staat. Clean zou nog mooier zijn.

Comment

Comment

Comment

Vind deze Laguna coupé wel knap.
                            Veel mooier dan de gewone Laguna, want dat vind ik maar een scharminkel.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Zeer mooi, alleen spijtig van de kleine deurtjes.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Voor de andere Laguna modellen heb ik het niet echt (he ik wel al eerder gezegd), maar deze coupé vind ik echt wel mooi!
                                          Is er al geweten wanneer deze bij de dealers zal staan? Want dan moet ik zeker eens gaan zien
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X