Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een half metertje langer en hij was écht knap geweest, nu is hij te bekrompen.
      Positief punt is wel dat nu alle oude vandagen er mee kunnen parkeren, allez, hoop ik toch.

Comment

• Mooi design

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Comment

• Comment

• die laatste foto is toch niet zo zuiver het voorste wiel toont groter als het achterste:p
                  of ben ik het??
                  Last edited by woumans; 08/06/2008, 19:36.
                  Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                  "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Ik heb toch een beetje mijn bedenkingen bij het lijnenspel van dit model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Ik heb toch een beetje mijn bedenkingen bij het lijnenspel van dit model.
                      Inderdaad, de laatste pics zijn niet zo mooi. Zullen toch op een irl moeten wachten
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik vind het echt wel een mooie wagen, alleen de komplampen vallen serieus tegen.
                        Eigenlijk zouden dat wat smallere lampen mogen zijn, zoiets gelijk de koplampen van de Honda Accord.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Wat zal de basis-(benzine)motor gaan worden? En wat gaat dat kosten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Wat zal de basis-(benzine)motor gaan worden? En wat gaat dat kosten??
                            2 V6 en dacht ik

diesel V6 en benzine V6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                              2 V6 en dacht ik

diesel V6 en benzine V6
                              nee, de 2 liters van de laguna GT alvast, 2.0 dCi 180PK en 2.0 T 205PK
                              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• pfffff... zo zware kost!

Comment

• Exclusief: details Laguna Coupé
                                  20 juli 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
                                  AutoWeek heeft de hand weten te leggen op gegevens over de nieuwe Laguna Coupé. Die is al aangekondigd, met twee V6-motoren, maar er staan ook diverse viercilinders op het programma.
                                  De Laguna Coupé komt eind oktober naar Nederland, eerst zal hij nog de show stelen op de Salon van Parijs. Dat er een 3.5 V6 met 240 pk leverbaar zou worden en een 3.0 dCi, ook een V6, met 235 pk, wisten we al. Op het overzicht van het gamma van de grote coupé staan echter ook diverse viercilinder versies.
                                  De instapper krijgt een 150 pk sterke 2.0 dCi, die ook met automaat leverbaar wordt. Andere dieselversies zijn de 2.0 dCi met 175 pk, en in de Laguna Coupé GT heeft de tweeliter diesel 180 pk.

Drie uitrustingsniveau´s
                                  Benzinerijders kunnen kiezen uit een 2.0T met 170 pk, alleen in combinatie met automaat, of de GT met een 205 pk sterke 2.0 turbo. De V6-en zijn er alleen met automatische transmissie.
                                  De minst krachtige motoren worden leverbaar in combinatie met de Dynamique-uitrusting. Deze coupés staan op 17 inch lichtmetalen wielen, hebben al een lederen interieur, bi-xenonkoplampen en een navigatiesysteem.
                                  De Laguna Coupé GT (2.0T 205 pk en 2.0 dCi 180 pk) verlaat de fabriek op 18 inch wielen, beschikt over de vierwielbesturing van de gewone Laguna GT en metalen pedalen, een sportstuur en een metalen pookknop moeten voor een sportief sfeertje zorgen.
                                  Dan is er nog de Laguna Coupé Initiale. Die kun je alleen met V6 bestellen en dan ontbreekt het de inzittenden werkelijk aan niets. Al dat leer wordt aangevuld met elektrisch verstelbare stoelen en ook de Initiale beschikt over de vierwielbesturing.
                                  Kopers kunnen uit 8 lakkleuren kiezen en vijf soorten leer. De lakken luisteren naar de namen Blue Perle, Rouge Intense, Gris Cassiopee, Beige Cendre, Gris Platine, Blue Navy, Noir Nacre en Blue Cepuscule. De kleur blauw is er dus in drie tinten.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• achterlichten hebben beetje de vorm van AM?

Comment

• Zou hij later ook nog een iets kleinere motor krijgen: 2-liter met minder dan 150 pk of zelfs een 1.8?

Ik vind dit wel een leuke kar maar de motorisaties zijn allemaal wat aan de zware kant.

Comment

• Ik vond het concept model een pak mooier ogen, die had juist die dikke bumpers...
                                        Ik vind hem nu een beetje te braaf eigenlijk...spijtig, want ik had er véél hoop in, in dat concept model

Comment

• Renault Laguna Coupé geprijsd in Nederland.
                                          29 augustus 2008 · Tekst Nic de Boer
                                          Renault zet in november de Laguna Coupé in de showrooms. Hij is leverbaar met twee benzine- en twee dieselmotoren en kent drie uitrustingsniveaus.

Renault zet de nieuwe Laguna Coupé in de prijslijst vanaf 37.800 euro. Daarvoor wordt de 170 pk sterke 2,0-liter turbo met automaat geleverd in Dynamique-trim. De 2,0-liter dCi met 150 pk kost in die uitmonstering 39.500 euro en de variant met automaat 41.500 euro. De 175 pk sterke 2,0 dCi Dynamique is 41.200 euro. De Dynamique heeft onder meer een lederen driespaaks stuurwiel, een met leder beklede versnellingspook, sportstoelen en 17 inch wielen.
                                          Het voornaamste kenmerk van de GT-uitrustingsniveau is de vierwielbesturing. Verder heeft hij sportieve zaken als aluminium pedalen en versnellingspook. Ook is er onder meer een tweekleurig lederen interieur en zijn er 18 inch wielen. Hij is er als 2,0T met 205 pk voor 42.500 euro en als 2,0 dCi met 180 pk voor 44.200 euro.
                                          Vervolgens is de Laguna Coupé er als Initiale met de 240 pk 3,5-liter V6 voor 46.500 euro en als 3,0-liter dCi met 235 pk voor 52.000 euro. Beide zijn alleen leverbaar met een automatische versnellingsbak. Ook dit uitrustingsniveau heeft vierwielbesturing. Verder zijn er onder meer verwarmbare en elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie op de bestuurdersstoel. Ook de buitenspiegels hebben een geheugenfunctie. De Initiale staat op 18 inch Interlagos wielen.

Bekijk de video van de Renault Laguna ...

Comment

Working...
                                          X