Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Het grootste gebrek aan de wagen is het jammere feit dat je geen schuifdak kan bestellen.
      Ook geen panoramische daktoestanden?

Best spijtig dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        't is echt wel een prachtige wagen als ik al die foto's hier bekijk, juist die mottige koplampen vooraan bederven het geheel
        Hoe meer ik de wagen bekijk, hoe minder ik mij stoor aan die koplampen
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Hoe meer ik de wagen bekijk, hoe minder ik mij stoor aan die koplampen
          in het echt ook?
          Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
          "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
            in het echt ook?
            Heb hem nog maar even in het echt gezien, maar dat viel toch goed mee.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              Ook geen panoramische daktoestanden?

Best spijtig dan.
              Voorlopig nog niet.

Ze zijn ook nog niet zeker wanneer. Idem met de Cabrio, waarvan ze zelfs nog niet weten of ie wel gaat komen. 1 van de 2 is onmisbaar.

Nuja, hij verkoopt best wel naart schijnt.

Comment

Heb hem nog maar even in het echt gezien, maar dat viel toch goed mee.
                dat komt doordat de foto's van lager oogpunt genomen zijn. kikvorsperspectief dat mercedes o zo graag gebruik om hun auto's krachtig te laten lijken op foto's werkt totaal niet bij renault's. de bovenste lijn van de koplampen lijkt dan eerder naar buiten beneden lopen of horizontaal.
                als je in het echt kijkt kijk, zie je de auto van hoger en zie je de duikende lijn in de koplamp.

Comment

• Vandaag voor het eerst bij mijn dealer zien staan, mooi wit exemplaar (al zou ik zelf toch voor een beige of leisteengrijze kleur gaan)

Uit nuchterheid even de koffer geopend om te zien of het überhaupt een optie kan zijn... en dat is niet het geval... mooie diepe koffer maar zo enorm laag dat je er effectief weinig inkrijgt. Eerlijk gezegd dacht ik ook dat hij een derde deur had maar het is een opening zoals bij een echte berline, de ruit gaat niet mee omhoog

Jammer, zal niet voor mij zijn. (krijg mijn vrouw echt niet in een grote auto en minimaal één grote auto is toch wel noodzakelijk als je kleine kinderen hebt)

Comment

• In de AutoGids gelezen dat hij de BMW 320 cd afdroogde.... Wat ik best wel leuk vind. :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                      In de AutoGids gelezen dat hij de BMW 320 cd afdroogde.... Wat ik best wel leuk vind. :p
                      Wegens copyright mag je hier niets overzetten maar kan je in een notedop zeggen hoe ze hierop komen?
                      De E92 is een superauto en rijdt bv beter dan een A5 (met voortraktie!) dus ik heb mijn twijfels over de Renault maar ik ben wel geïnteresseerd hoe hij dat doet!
                      Thx

Comment

• Staat reeds hier bij de dealer, knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                          Wegens copyright mag je hier niets overzetten maar kan je in een notedop zeggen hoe ze hierop komen?
                          De E92 is een superauto en rijdt bv beter dan een A5 (met voortraktie!) dus ik heb mijn twijfels over de Renault maar ik ben wel geïnteresseerd hoe hij dat doet!
                          Thx
                          Er werd geschreven over zijn vierwielsturing. Wat blijkbaar een superieure techniek is...
                          Deze zou de Laguna een fenomenale levendigheid geen bij lage snelheden. Dit is ideaal in haarspeld- en scherpe bochten. Op snellere stukken zou dit zorgen voor een stabiliteit van een zéér hoog niveau. Bij uitwijkmanoeuvre is hij ook stukken stabieler omdat het gierkoppel enorm verzacht wordt.

Nadat ze met de Laguna paar ronden op circuit gereden hadden, leek de BMW zelfs luier bij het induiken van bochten !!!
                          En dit is blijkbaar de eerste keer dat ze dit meemaken, dat een voorwielaandrijver kwieker is dan een achterwielaandrijver.

Het feit dat de BMW beter rijdt dan de A5 geloof ik gerust hoor. Audi's vind ik enorm plomp om mee te rijden.
                          In mijn ogen zijn dat auto's om te rijden als brave huisvader.

Comment

Er werd geschreven over zijn vierwielsturing. Wat blijkbaar een superieure techniek is...
                            Deze zou de Laguna een fenomenale levendigheid geen bij lage snelheden. Dit is ideaal in haarspeld- en scherpe bochten. Op snellere stukken zou dit zorgen voor een stabiliteit van een zéér hoog niveau. Bij uitwijkmanoeuvre is hij ook stukken stabieler omdat het gierkoppel enorm verzacht wordt.

Nadat ze met de Laguna paar ronden op circuit gereden hadden, leek de BMW zelfs luier bij het induiken van bochten !!!
                            En dit is blijkbaar de eerste keer dat ze dit meemaken, dat een voorwielaandrijver kwieker is dan een achterwielaandrijver.

Het feit dat de BMW beter rijdt dan de A5 geloof ik gerust hoor. Audi's vind ik enorm plomp om mee te rijden.
                            jep was echt een positief artikel, ik was ervan verschoten!! kennelijk doet 'ie het heel goed en meer overstuur dan de BMW3 die veeeel sneller last heeft van onderstuur. ze moesten het ASR systeem afzetten om fun te beleven terwijl bij renault niet eens het ESP (met ASR) aanschoot.

Comment

• Ja ik was ook geschrokken!
                              Ik vond de Laguna coupé sowieso al erg mooi... Maar ik ben nog steeds aanhanger van het achterwiel aangedreven geloof.
                              Met dit artikel vind ik de Franse coupé nog aantrekkelijker!

Comment

Een vriend van mij verwacht zijn exemplaar tegen half februari.
                                Wat de algemene quote over Audi betreft kan ik daar wat de A5 quattro betreft helemaal niet mee akkoord gaan.
                                Ik ben fervent porschist (al 13 jaar) en rij ook altijd met een vrij krachtige familieauto.
                                De A5 3.0tdi is de eerste familycar die mij zoveel rijplezier geeft, de stuurprecisie, trekkracht en messcherp bochtgedrag is om u tegen te zeggen.
                                Dat dit bij vroeger audi's niet het geval was klopt wel, ik reed meerdere keren proef, maar kocht er uiteindelijk nooit eentje.Deze A5 is een compleet ander verhaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  Een vriend van mij verwacht zijn exemplaar tegen half februari.
                                  Wat de algemene quote over Audi betreft kan ik daar wat de A5 quattro betreft helemaal niet mee akkoord gaan.
                                  Ik ben fervent porschist (al 13 jaar) en rij ook altijd met een vrij krachtige familieauto.
                                  De A5 3.0tdi is de eerste familycar die mij zoveel rijplezier geeft, de stuurprecisie, trekkracht en messcherp bochtgedrag is om u tegen te zeggen.
                                  Dat dit bij vroeger audi's niet het geval was klopt wel, ik reed meerdere keren proef, maar kocht er uiteindelijk nooit eentje.Deze A5 is een compleet ander verhaal.
                                  Die Laguna wil ik dus ook eens testen. Denk dat ik dit weekend een afspraak ga maken. Niet be- laat staan veroordelen voor te testen.
                                  Over die A5 is eigenlijk als reactie op mijn opmerkingen: De A5 rijdt minder dan de E92 MAAR ik heb gereden met een 2.7 en is een VOORtraktie, jij hebt het over een 3.0 en die is quattro.
                                  Dat was ook mijn conclusie in de A5-topic van als je voor een A5 gaat zeker de quattro te overwegen voor zover beschikbaar. Dus eigenlijk bevestig je +- wat ik gezegd heb

Comment

• Ik heb ook zeer bewust voor de quattro gekozen omwille van het zoekerig gedrag van de voortrein van de 2.7 bij sportieve rijstijl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                                      jep was echt een positief artikel, ik was ervan verschoten!! kennelijk doet 'ie het heel goed en meer overstuur dan de BMW3 die veeeel sneller last heeft van onderstuur. ze moesten het ASR systeem afzetten om fun te beleven terwijl bij renault niet eens het ESP (met ASR) aanschoot.
                                      In de Autovisie won de Laguna ook al van de 3.

Comment

• Goed werk geleverd door Renault blijkbaar....alleen zal zijn imago hem nooit
                                        boven een 3 reeks kunnen uittornen, jammer genoeg.

Voor mij in ieder geval een zeer geslaagde auto.

Comment

• Dit zal dan ook zijn voor mensen die MENEN dat ze echt rijplezier zoeken.
                                          En iets exclusiever willen dan een BMW die je op elke hoek van de straat ziet.

Comment

Working...
                                          X