Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    In de Autovisie won de Laguna ook al van de 3.
    Mijne maat is in de wolken!
    Zijn Carla Bruni die wint van angela merkel (of hoe heet ze ook weer?)

Comment

• Vergeet niet dat renault al ettelijke keren wereldkampioen geworden is in de formule 1.
      Bmw?
      Vandaag in het echt gezien,en moet zeggen 100% geslaagd,wat een lijn,en zeker de achterkant,echt een coupe lijn,niet zoals de bmw 3 coupe,waar je bij wijze van spreken nog een achterdeur in kunt bouwen.
      Last edited by jupiter; 15/01/2009, 15:51.

Comment

• Vandaag eerste in het wild gespot: wat een auto! Hij is niet 'knap voor een renault', hij is gewoon knap!

Eens een praatje doen hier thuis

Comment

• Al de mensen die 'm in het echt hebben gezien weten waarover ze praten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk Berichten
            Vandaag eerste in het wild gespot: wat een auto! Hij is niet 'knap voor een renault', hij is gewoon knap!

Eens een praatje doen hier thuis
            Ik zag'm toevallig gisteren voor de eerste keer. In het blauw-grijs zoals hij hier vaak op foto staat. Hij was echt wel knap qua vormgeving, maar hij zou véél knapper zijn in een opvallendere kleur zoals het rood van op de vorige pagina (denk ik, autosalon foto's).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
              Vergeet niet dat renault al ettelijke keren wereldkampioen geworden is in de formule 1.
              Bmw?
              .
              Wat heeft dat er nu mee te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                Er werd geschreven over zijn vierwielsturing. Wat blijkbaar een superieure techniek is...
                Deze zou de Laguna een fenomenale levendigheid geen bij lage snelheden. Dit is ideaal in haarspeld- en scherpe bochten. Op snellere stukken zou dit zorgen voor een stabiliteit van een zéér hoog niveau. Bij uitwijkmanoeuvre is hij ook stukken stabieler omdat het gierkoppel enorm verzacht wordt.

Nadat ze met de Laguna paar ronden op circuit gereden hadden, leek de BMW zelfs luier bij het induiken van bochten !!!
                En dit is blijkbaar de eerste keer dat ze dit meemaken, dat een voorwielaandrijver kwieker is dan een achterwielaandrijver.

Het feit dat de BMW beter rijdt dan de A5 geloof ik gerust hoor. Audi's vind ik enorm plomp om mee te rijden.
                In mijn ogen zijn dat auto's om te rijden als brave huisvader.
                Dank u Nissan!

Vandaag trouwens ook mijn eerste Laguna Coupé gezien, zeer knappe verschijning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                  Ik zag'm toevallig gisteren voor de eerste keer. In het blauw-grijs zoals hij hier vaak op foto staat. Hij was echt wel knap qua vormgeving, maar hij zou véél knapper zijn in een opvallendere kleur zoals het rood van op de vorige pagina (denk ik, autosalon foto's).
                  Dat rood wil ik ook wel eens IRL zien, volgens mij ziet hij er dan helemaal stunning uit. Enige nadeel aan diegene dat ik daarstraks zag; hij stond wat hoog op zijn poten. Een verlaginkje zou hem geen kwaad doen denk ik.

Comment

Dank u Nissan!

en moet nissan dan dank u honda zeggen?
                    of wie was er eerst.
                    wimoptiek.be op

Comment

Dank u Nissan!

Laguna coupe is toch de eerste personenwagen met actieve vierwielsturing?

Passieve vierwielsturing bestaat al jaren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Laguna coupe is toch de eerste personenwagen met actieve vierwielsturing?

Passieve vierwielsturing bestaat al jaren...
                        Mijn Nissan 300ZX tt had al superhicas (actieve vierwielsturing, weliswaar maar 1.5 graad) in 1990!

Comment

• de honda prelude van 1987.
                          Last edited by wisali; 19/01/2009, 14:30.
                          wimoptiek.be op

Comment

• Enorm teleurgesteld door de wagen op het autosalon.
                            De wagen mag dan al goed rijden het is geen A5 of E92 of nog andere.
                            Ik weet niet goed waar het te plaatsen eigenlijk ... ga hier niet neerzetten wat ik gehoord heb van 2 à 3 verschillende mensen rond mij maar ik vind het een tegenvaller. Maar goed iedereen zijn ding en als degenen die er één gekocht hebben er tevreden mee zijn dan is dat het belangrijkste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                              Enorm teleurgesteld door de wagen op het autosalon.
                              Ik weet niet goed waar het te plaatsen eigenlijk ... ga hier niet neerzetten wat ik gehoord heb van 2 à 3 verschillende mensen rond mij maar ik vind het een tegenvaller. Maar goed iedereen zijn ding en als degenen die er één gekocht hebben er tevreden mee zijn dan is dat het belangrijkste!
                              Vertel, heb je er mee gereden ? En zoja, rijdt ie dan zo slecht ? Want heb 'm ook al in 't echt gezien en ik was toch positief verrast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                Mijn Nissan 300ZX tt had al superhicas (actieve vierwielsturing, weliswaar maar 1.5 graad) in 1990!
                                Ah, dacht dat dat een passief systeem was, mi scusi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                  Vertel, heb je er mee gereden ? En zoja, rijdt ie dan zo slecht ? Want heb 'm ook al in 't echt gezien en ik was toch positief verrast.
                                  Ik dacht mijn reactie duidelijk was hé - gaat hier enkel over de looks en dan meer specifiek op basis van wat ik gezien heb op het salon. Heb in zowat 30 auto's gezeten en deze viel me gewoon tegen. Dus zowel het externe als het interne laten me na met een wrang gevoel.
                                  Het is perfect mogelijk dat deze wagen rijdt als een pareltje wat belangrijk is voor mij maar als je een auto koopt moet er ook iets meer zijn en dat heb ik hier helemaal niet - integendeel zelfs.
                                  Maar is zuiver subjectief en ik dacht dat het de bedoeling was ook zijn opinie te geven op dit forum. Als ik er mee ga rijden en dat is goed, zal ik het ook zeker melden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                    Al de mensen die 'm in het echt hebben gezien weten waarover ze praten
                                    Dank u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                      Enorm teleurgesteld door de wagen op het autosalon.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                      Ik dacht mijn reactie duidelijk was hé - gaat hier enkel over de looks en dan meer specifiek op basis van wat ik gezien heb op het salon. Heb in zowat 30 auto's gezeten en deze viel me gewoon tegen. Dus zowel het externe als het interne laten me na met een wrang gevoel.
                                      Het is perfect mogelijk dat deze wagen rijdt als een pareltje wat belangrijk is voor mij maar als je een auto koopt moet er ook iets meer zijn en dat heb ik hier helemaal niet - integendeel zelfs.
                                      Maar is zuiver subjectief en ik dacht dat het de bedoeling was ook zijn opinie te geven op dit forum. Als ik er mee ga rijden en dat is goed, zal ik het ook zeker melden!
                                      Ik deel je mening dus helemaal, ook al heb ik blijkbaar oogkleppen op omdat het over Renault gaat. De achterkant en zijkant vind ik echt knap, maar als ik de voorkant bekijk dan houd ik er echt geen goed gevoel aan over. Het klopt precies niet. Ook over de binnenkant was ik teleurgesteld, mss omdat ik er meer van verwacht had ..

Comment

• Ik vind de voorkant eigenlijk mooi 't Misstaat de auto helemaal niet moet ik zeggen. Heeft er iemand al weet van de afwerkingskwaliteit binnenin? Want dat vind ik het grootste struikelblok bij Renault.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          de honda prelude van 1987.
                                          300ZX is van '84

Comment

Working...
                                          X