Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren met de TT gaan testrijden..
    Het was de handgeschakelde 6-bak..
    Ik had veel meer verwacht van de motor..
    De motor heeft een leuke brom maar toch blijft het een 4-clinder
    Bij een sportieve rijstijl zat ik toch tussen de 14 a16L verbruik wat ik toch veel te veel vindt voor zo'n wagen..
    Note to myself: geen 2.O tfsi motor voor mij..

[IMG]http://i10.tinypic.com/89qrukn.jpg[/IMG
    Last edited by ; 09/12/2007, 12:11. Reden: FOTO VERGETEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      voor de R8 wannabe's

We kunnen het ons wel voorstellen dat bepaalde Audi TT-bezitters toch een beetje jaloers zijn op de gelukkigen die een R8 op de oprijlaan kunnen parkeren. De Engelse tuner Niche heeft voor die groep een oplossing in huis: een R8-bodykit.
      Het belangrijkste onderdeel van de bodykit zijn toch wel de zogenoemde sideblades. Maar ook van de voor- en achterkant van de TT kon Niche niet afblijven, getuige de ventilatieroosters onder de lampen die naar de zo bewonderde grote broer hinten. Nieuwe uitlaatpijpen en een verlagingset completeren de aanpassingen van de Engelse tuner.
      De belangstellenden worden flink gestraft voor hun minderwaardigheidscomplex: op een voorwielaangedreven TT kost de ombouw bijna 8.000 pond. Quattro-bezitters zijn iets voordeliger uit, want zij hoeven ‘slechts’ 7.000 pond af te tikken.

Bron: www.autoweek.nl
      Ik vind deze mooier dan den R8
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Ik vind deze mooier dan den R8

zo totaal niet he

Comment

• Volgens AMS zou er een dieselversie komen in september/oktober.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Volgens AMS zou er een dieselversie komen in september/oktober.
            Eindelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Volgens AMS zou er een dieselversie komen in september/oktober.
              Dus toch, dat waren ze al lang aan't zeggen he.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Eindelijk...
                Het zal wel goed zijn voor de verkoop, maar ik moet er niet van weten.
                Het past gewoon niet bij de auto, zelfs al is een TT niet echt supersportief.

Comment

• De diesel-TT is een feit:

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden
                  Last edited by Yves; 27/02/2008, 12:50.
                  '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                  '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• En nog wat meer info omtrent de diesel-TT:

'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                    '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Leuke prestaties en leuk verbruik.

Maar da's ook al.

Comment

• Inderdaad...
                        Weg leuke sound...

Comment

• Eén pluspunt: de tweeliter TDI die ze in de TT gaan smijten is een commonrail! Ben toch es benieuwd naar het geluid daarvan (lees: slechter dan die pompverstuivers kan het toch niet? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                            Eén pluspunt: de tweeliter TDI die ze in de TT gaan smijten is een commonrail! Ben toch es benieuwd naar het geluid daarvan (lees: slechter dan die pompverstuivers kan het toch niet? )
                            't Zal gewoon wat stiller zijn.

Comment

• Soms word ik daar zelfs ambetant van. Bijvoorbeeld op een terras langs een weg: *kledder kledder kledder*.
                              Ok, een beetje kinderachtig misschien maar toch.
                              Terwijl, als je dat in de VS hoort je weet dat het ofwel een truck ofwel een pickup is. En voor de rest quasi alles netjes klinkt.

Comment

• Hmmmmmmmm...Toch wel leuk, met die diesel erin. Weinig verbruik, quattro zit er blijkbaar ook in, geen slechte cijfers, en met die common rail valt het geluid naar het schijnt heel goed mee en is de motor een pak romiger. Die ga ik toch eens testrijden als ie beschikbaar is.
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk Berichten

7,5 s naar 100 !!

Chipp0n en onder de 7 s duiken, met 6 liter verbruik !

Dit zou wel eens iets zijn voor mij binnen 5 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk Berichten
                                    Gaat snel voor maar 6 liter te verbruiken

Ben benieuwd naar de eerste tests en commentaren

Comment

• ik ben vooral benieuwd naar de prijs ...
                                      tot nu dacht ik de a4 B8 163pk volgend jaar te bestellen, maar de tt maakt zeker ook kans
                                      4 rings driver

Comment

• De TT met 2.0l TFSI is ondertussen ook beschikbaar met quattro-aandrijving.

Link: http://www.audiblog.nl/?p=1003

Comment

• Nieuwe instapversie voor Audi TT

De Audi TT wordt iets bereikbaarder voor de liefhebbers: de sportieve Audi komt ook beschikbaar met de bekende 1,8-liter TFSI motor.

Ook in de TT levert dit blok 160 pk. De auto sprint in 7,2 seconden naar 100 kilometer per uur en verbruikt 6,7 liter benzine per 100 kilometer. De persinformatie vermeldt nog geen topsnelheid of waarde voor de CO2-uitstoot.

Audi onthult de basis-TT op de Auto Mobil International show in Leipzig, die morgen van start gaat. Dat de TT 1.8 TFSI ook naar België komt staat vast. Maar een datum durft men bij invoerder D'Ieteren er nog niet op plakken. Ook de prijs ligt op dit moment nog niet vast. Vandaag is de 'goedkoopste' TT de 2.0 TFSI aan 33.600 euro. (autoweek.nl/jvr)

Comment

Working...
                                          X