Als ik al die slechte ervaringen hier lees met auto's van het begin van de productie, begin ik al m'n hart vast te houden voor de Z4. Hier thuis zijn ze allergisch aan een auto die vaak binnen moet in de garage!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenEn ja hoor, de 7 reeks staat terug thuis
Ze hebben ondertussen nog wat van de dynamic drive vervangen, en de trillingen in het stuur zijn volgens mijn pa opmerkelijk minder, maar nog steeds aanwezig...
Maar het stoort niet meer zo hard.
Heb er vandaag ook eens mee mogen rijden, en heb ik ook zelf kunnen ervaren dat die wagen geweldig comfortabel rijdten toch lekker vlot vooruit gaat
De trillingen voelde ik ook op bepaalde wegdekken, en het lijkt dan egt precies of de wagen aan het zingen is ofzo, echt raar, maar het is dus toch al minder volgens mijn vader
en ondertussen hebben we rechts voor in de auto wel een gerinkel, precies alsof dat daar erges ne gsm verstopt zit die metoe afgaat met een kort gerinkel, raar maar dat zullen ze dan ook wel weer oplossen, wrschnlk zal er iets niet tegoei vast zitten.
Maar al bij al zijn we er ondertussen wel vrij tevreden over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenBedoel je die active steering? Zoja, was te denken dat die elektronische prularia er voor iets zou tussen zitten.
Ik heb het over de dynamic drive, het systeem waarmee de auto zich in de bochten vlak houd, hij gaat dus niet overhellen in de bochtenOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Vandaag 3 BMW-dealers bezocht, de nieuwe '7 bij alle drie (5 verschillende exemplaren) nog 'es uitgebreid testgezeten. Heb de 730d 'n maandje geleden al kunnen testrijden.
Wat een gigantische kar toch.'t Interieur vind ik fenomenaal mooi. Echt niks op aan te merken. Exterieur is IRL ook zeer knap, gesteld dat 'ie in een donkere kleur staat. En 20" velgen eronder, en 't is af.
Damn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVandaag 3 BMW-dealers bezocht, de nieuwe '7 bij alle drie (5 verschillende exemplaren) nog 'es uitgebreid testgezeten. Heb de 730d 'n maandje geleden al kunnen testrijden.
Wat een gigantische kar toch.'t Interieur vind ik fenomenaal mooi. Echt niks op aan te merken. Exterieur is IRL ook zeer knap, gesteld dat 'ie in een donkere kleur staat. En 20" velgen eronder, en 't is af.
Damn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWilt ge er eentje kopen dan? Anders test ge er toch geen vijf, al is het wel leuk om te doen natuurlijk.
beter teveel testen dan te weinig zeg ik
ge trouwt toch ook niet met uw 1ste lief he
Comment
-
Ik ga waarschijnlijk de 730d zaterdag testen. En misschien nog even de X6 35d erbij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVandaag 3 BMW-dealers bezocht, de nieuwe '7 bij alle drie (5 verschillende exemplaren) nog 'es uitgebreid testgezeten. Heb de 730d 'n maandje geleden al kunnen testrijden.
Damn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenEn ja hoor, de 7 reeks staat terug thuis
Ze hebben ondertussen nog wat van de dynamic drive vervangen, en de trillingen in het stuur zijn volgens mijn pa opmerkelijk minder, maar nog steeds aanwezig...
Maar het stoort niet meer zo hard.
Heb er vandaag ook eens mee mogen rijden, en heb ik ook zelf kunnen ervaren dat die wagen geweldig comfortabel rijdten toch lekker vlot vooruit gaat
De trillingen voelde ik ook op bepaalde wegdekken, en het lijkt dan egt precies of de wagen aan het zingen is ofzo, echt raar, maar het is dus toch al minder volgens mijn vader
en ondertussen hebben we rechts voor in de auto wel een gerinkel, precies alsof dat daar erges ne gsm verstopt zit die metoe afgaat met een kort gerinkel, raar maar dat zullen ze dan ook wel weer oplossen, wrschnlk zal er iets niet tegoei vast zitten.
Maar al bij al zijn we er ondertussen wel vrij tevreden over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNog een versie: ac schnitzer met zijn acs7
Comment
-
-
Buiten het feit dat de 760 een prachtige wagen is ben ik onder de indruk van de verbruik en uitstootcijfers voor een dergelijke tank.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
-
Comment