Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Die velgen.
    Heb hem al enkele keren irl gezien, maar valt eerlijk gezegd nogal tegen. Zoals hij op deze foto's staat vind ik hem daarentegen prachtig! Maarjah, hou hem maar eens zo proper...
    De velgen staan hem trouwens héél erg goed!

Comment

• Die voorkant vind ik echt zo degoutant hé
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

• Foto by Tom Daem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Gisteren identiek dezelfde gezien in Brugge. Fucking lekker, zeker met die velgen! Speciaal terug gekeerd zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Gisteren identiek dezelfde gezien in Brugge. Fucking lekker, zeker met die velgen! Speciaal terug gekeerd zelfs
            inderdaad, ik heb die er ook gezien, maar in Aalter komt ie ook erg vaak, naar de nachtwinkel... stapt daar een klein ventje uit van oosterse origine

Comment

• Gisteren nog een 750i gezien met dezelfde velgen, echt prachtig om dat te zien voorbij rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Enkele weken terug zo één geparkeerd gezien op de Zavel in Brussel aan Pierre Marcolini. Die hoedenplank volledig in hout was enorm knap! Knapper als een Rolls, al zeg ik het zelf! Wist niet dat dat individual was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                  Enkele weken terug zo één geparkeerd gezien op de Zavel in Brussel aan Pierre Marcolini. Die hoedenplank volledig in hout was enorm knap! Knapper als een Rolls, al zeg ik het zelf! Wist niet dat dat individual was.
                  Ik vind dat dus echt niet lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    Toch knap die ABC bij Mercedes. Die wagen helt dus praktisch niets meer over in de bochten. Echt knappe techniek.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Toch knap die ABC bij Mercedes. Die wagen helt dus praktisch niets meer over in de bochten. Echt knappe techniek.
                      Ja, knap om het eens "langs buiten" te zien. Die BMW 730d die ik getest heb (zo goed als dezelfde als die jij getest hebt) had ook die dynamic drive, dus hetzelfde als die ABC bij Mercedes. Echt wel een zaligheid in de bochten. Je wordt niet zo in de zijkanten van je stoel gegooid en hebt het gevoel dat je als een magneet aan de weg plakt.
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                        gevoel dat je als een magneet aan de weg plakt.
                        Gevaarlijk, want het is niet altijd zo. Nog gevaarlijker is dat bij bv een X5, omdat die een hoger zwaartepunt heeft.

Comment

• Echt de lekkerste limo so far!

Comment

• Dat front blijft toch maar iets lomp imho

Comment

• Heb hier al ooit iets verteld over de problemen die wij hebben met onze 730d.
                              Wa hebben dus trillingen in het stuur, en telkens het aan het stuur draaide, al was het maar heel miniem hebben we constant een gerinkel rechts voor in de auto. Ook begon plots de ophanging van de auto te klotsen, als we dan over een iet wat hobbelige weg reden, denk maar aan boomwortels die onder de weg lopen en de weg omhoog duwen, klotste de ophanging.

We waren die problemen echt beu en onze verzekering (zijn gerechtelijk verzekerd) heeft dan een onafhankelijke expert aangesteld. Vandaag was dan de grote dag, Mijn vader moest om 2 uur in de garage zijn om de expert met de auto te laten rijden. Om 19.30 komt mijn vader terug thuis, hij is dus een hele tijd weg geweest, en heeft hij het verhaal ingekort verteld.

De expert zei al direct bij het wegrijden dat die trillingen in het stuur niet mochten voor zo een auto en ook de trillingen en het klotsen van de ophanhing kon hij duidelijk ondervinden.
                              Hij begreep volkomen dat mijn vader gek werd van deze auto, en zei zelf dat deze 7 reeks een grote tegenvaller is! Nu zouden de trillingen in het stuur veroorzaakt worden door zowel het stuurkolom als de banden, blijkt dat de banden last hebben van 'zaagtanden'.
                              Komende week gaat de auto binnen en gaan ze het dynamic-drive systeem proberen uit te schakelen om te kijken hoe het dan gaat. Verder zullen we gewoon moeten afwachten.
                              En ja gerechtelijke stappen worden zeker voort gezet, want hier zijn we de auto dus gewoon kotsbeu. Een mogelijke gevolg is dat de auto dus ook gewoon de duur uit zou gaan als bmw anders niet met fatsoenlijke voorstellen afkomt, en dat betekent dan meteen het einde voor ons met BMW. Jammer dat het allemaal zo moet lopen.
                              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Daarnet stond er 1 aan de gym, 2 uitlaten links '(730d I guess). Man, wat een kar! Zwart, zwarte velgen en geblindeerde ruiten Wel grote nieren maar wat een zalige kar!

Comment

• Jammer dat jullie er zo veel problemen mee hebben als ik dat zo lees, wij hebben nog geen enkel probleem gehad en we zijn nog altijd zeer tevreden.

@ enkele posts hierboven: heb ook al die 7 zien rijden in Brugge, er zat idd een oosters type aan het stuur.

Comment

• lol, dan koopt een mens al eens een auto van 100000 kletsen..

Comment

• deze 750 li vorige vrijdag in Brugge gezien ...
                                      een zeer knappe verschijning

Comment

• Ik vind de E66 toch massa's knapper dan de F01.

Comment

Working...
                                        X