Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten?????
sorry voor den off-topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmijn dochter heeft leerproblemen dus ik denk niet dat ze op haar 18de op kot gaat moeten gaan , we zien wel als het zo ver is
sorry voor den off-topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenProstitutie verdient goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik wist niet dat gij u Prostitueerde Carlito
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenProstitutie verdient goedOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor geld doe ik alles
Comment
-
Ik ben eens benieuwd hoeveel een 735d/740d duurder gaat zijn dan de gewone 730d. Uiteindelijk vond ik de 730d al snel genoeg.
Als vervanger voor mijn 530d zie ik het wel zitten om een 7 te bestellen die ik dan laat leveren januari 2010. Ik hoop dat de meeste kinderziektes dan opgelost zijn...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben eens benieuwd hoeveel een 735d/740d duurder gaat zijn dan de gewone 730d. Uiteindelijk vond ik de 730d al snel genoeg.
Als vervanger voor mijn 530d zie ik het wel zitten om een 7 te bestellen die ik dan laat leveren januari 2010. Ik hoop dat de meeste kinderziektes dan opgelost zijn...Zou wel een mooie opvolger zijn voor je 5 serie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenVandaag goed nieuws gekregen,
We krijgen van BMW een nieuwe wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenVandaag goed nieuws gekregen,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDezelfde configuratie?
Op de zijvleugels komen er - in de stijl van Peugeot met die duizend verschillende speciale modellekes in de 205 en de 206 en zo - een speciale badge op.
"Edition Take 2"
Comment
-
Eigelijk niet te verwonderen gezien de problemen die jullie met de 7 gehad hebben.
Comment
-
Hopelijk hebben jullie nu wel geluk - of beter: geen ongeluk!freude am fahren
Comment
Comment