Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Hier ook nog eens even iets posten,
Ik had al gemeld dat wij van BMW een nieuwe 7 reeks krijgen.
Nu is de onze zo'n week geleden in de garage teruggenomen,
en rijden we tijdelijk met een 520d touring van 2006 met al heel wat kilometers op de teller
Om niet weer opnieuw met zoveel problemen te zitten wachten wij af, op aanraden van de garage, om pas productiemodel 2010 te kopen. Dat gaat dus ongeveer september zijn eer dat de wagen dan geproduceerd zal worden...
Nu las ik hier dat rond die tijd ook de zwaardere diesel zou uitkomen, even aan mijn pa gemeld, en die heeft het dan op zijn beurt even aan de garage gevraagd, en zij meende ook dat rond deze periode waarschijnlijk de zwaardere diesel zal komen. nu zit de kans er dus dik in dat we gaan wachten op de 735d.
Ook hebben we er voor gekozen om nog enkele opties bij te nemen zoals de achteruitrijcamera en geventieleerde zetels vooraan, met dus ook een 4-zone airco.
En nu maar aftellen tot het weer zover isOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenHier ook nog eens even iets posten,
en rijden we tijdelijk met een 520d touring van 2006 met al heel wat kilometers op de teller
Om niet weer opnieuw met zoveel problemen te zitten wachten wij af, op aanraden van de garage, om pas productiemodel 2010 te kopen. Dat gaat dus ongeveer september zijn eer dat de wagen dan geproduceerd zal worden...
Nu las ik hier dat rond die tijd ook de zwaardere diesel zou uitkomen, even aan mijn pa gemeld, en die heeft het dan op zijn beurt even aan de garage gevraagd, en zij meende ook dat rond deze periode waarschijnlijk de zwaardere diesel zal komen. nu zit de kans er dus dik in dat we gaan wachten op de 735d.
Ook hebben we er voor gekozen om nog enkele opties bij te nemen zoals de achteruitrijcamera en geventieleerde zetels vooraan, met dus ook een 4-zone airco.
En nu maar aftellen tot het weer zover is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenGoeie keuze om voor de achteruitrijcamera te kiezen, is heel handig
Want echt noodzakelijk vind mijn vader dat niet.Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenDie komt er eigenlijk gewoon op omdat die juist in een pakket zit dat voordeliger uitkomt
Want echt noodzakelijk vind mijn vader dat niet.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenHier ook nog eens even iets posten,
En nu maar aftellen tot het weer zover is
Comment
-
Tot nu toe was ik geen echte fan van de F01, maar in deze trim kan ik de 7 wel smaken. Zelfs in die mate dat ik de koetswerkkleur wel geslaagd vind in combinatie met de gunmetal velgen.
Het enige minpunt is de 'diffusor' tussen de uitlaten, moet absoluut in koetswerkkleur imho.
Comment
-
Zeer knap die zilvere!Enkel mag er voor mij nog een Individual cohiba -of amarobruin interieur in..
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Moest ik een 7 kopen, dan zou 'm dus in deze uitvoering zijn.
Deze foto's doen me weer twijfelen, want een 7 in deze uitvoering is heerlijk exclusief.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoest ik een 7 kopen, dan zou 'm dus in deze uitvoering zijn.
Deze foto's doen me weer twijfelen, want een 7 in deze uitvoering is heerlijk exclusief.
't twijfelen waard alvast. Zo'n dikke 735d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenTuurlijk, als je hoort wat G-power hier allemaal schreeft. Zou je sowieso ook moeten wachten tot 2010 (IMO), wat op't zelfde neerkomt als voor de nieuwe 5.
Als ik een 7 zou besteld hebben, dan zou het eentje zijn modeljaar 2010, dus productie september 2009.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoest ik een 7 kopen, dan zou 'm dus in deze uitvoering zijn.
Deze foto's doen me weer twijfelen, want een 7 in deze uitvoering is heerlijk exclusief.
Comment
Comment