Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net een telefoontje gehad van onze verkoper

Bmw gaat vanaf productiemaand September (dus MY2010) grondige veranderingen doen aan de ophanging. De dynamic damping control zou niet goed gewerkt hebben en problemen geven bij auto's zoals bvb trillingen in het stuur (wat wij dus hadden). Er zou dan nu een nieuw, verbetert systeem onder komen met andere veerpoten enz. Goed nieuws voor ons, Opgelucht dat bmw het probleem gevonden heeft en er degelijk iets aan gedaan heeft. Nu kunnen we met een gerust hart wachten op onze auto
    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Wanneer wordt jullie 7 nu geleverd?

Gaat het een 735d worden?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Het wordt er een van productiemaand September, dus levering november ofzo ?
        Maar de definitieve opties en configuratie kunnen nog steeds gewijzigd worden.
        En de verkoper wist nog niet of de 735d dan beschikbaar zou zijn. Maar als die voor productie September zou zijn, zou het wel eens kunnen dat het een 735d wordt mits het de meerprijs waard zal zijn, weten nog niet hoeveel meer die gaat kosten dan een 73Od dusja

Comment

• Als de productie begin september zal zijn denk ik wel dat de wagen diezelfde maand nog geleverd wordt.

Volgens onze verkoper zou de 735d dan beschikbaar zijn. De meerprijs tov de 730d zou net geen €5000 zijn.
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Als de productie begin september zal zijn denk ik wel dat de wagen diezelfde maand nog geleverd wordt.

Volgens onze verkoper zou de 735d dan beschikbaar zijn. De meerprijs tov de 730d zou net geen €5000 zijn.
            Maar waarschijnlijk zal de 735d standaard iets beter zijn uitgerust en zullen enkele packs/opties goedkoper zijn dan op de 730d, waardoor dat verschil kleiner wordt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Maar waarschijnlijk zal de 735d standaard iets beter zijn uitgerust en zullen enkele packs/opties goedkoper zijn dan op de 730d, waardoor dat verschil kleiner wordt?
              waarschijnlijk wel ja, maar dat zullen we dus nog moeten afwachten

Comment

• Volgens de laatste berichten zou er geen M7 komen, maar wel een M-sportpakket dat beschikbaar gaat zijn op elke motorisatie.

De wagen krijgt een aangepaste voor- en achterbumper. Er zullen specifieke wielen te verkijgen zijn, standaard in 19" en optioneel in 20".
                Het interieur krijgt een driepspakig M-sportstuur, sportzetels, specifieke alu deurdorpels, alu voetsteun, alu sierlijsten in het dashboard en een antraciet plafondbekleding.

Het enige wat dit M-sportpakket niet krijgt is een sportophanging. In plaats daarvan zal Dynamic Drive in het pakket inbegrepen zijn.

Dit pakket zal officiëel voorgesteld worden in september op de IAA.

OO 00 OO

Comment

• Knap
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zo'n M-sportpakket maakt de 7 jonger qua uitstraling...
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Zo'n M-sportpakket maakt de 7 jonger qua uitstraling...
                      Just what you need!

Comment

• Tja...
                        OO 00 OO

Comment

• Als het sportpakket in september wordt voorgesteld, wanneer zou het dan in productie gaan ?
                          Wat dat is natuurlijk wel interessant

Comment

• Produktie vanaf september.
                            OO 00 OO

Comment

• BMW 750i Individual

Buitenkleur: Citrin Black Metallic
                              Binnenkleur: Platinum Merino Extended Leather
                              20" velgen styling 301

OO 00 OO

Comment

• Knap interieur

Het enige wat storend of minder mooi geïntegreerd is zijn de schermpjes achteraan, een bleke kleur had mooier geweest dan zwart.

Comment

• Goed nieuws voor je BMWMB

BMW 735d krijgt 306 pk

Er zijn van die motoren waar zelfs de verstokte dieselhaters toch een brok in de keel van krijgen. Eén van die diesels is zo juist nog krachtiger geworden dan voorheen.
                                  De bekende x35d twinturbo (o.a. 335 en 535d) krijgt een verjongingskuur en mag voortaan door het leven als de 3.0-litre BMW TwinPower Turbo diesel. Bij die nieuwe naam horen ook nieuwe specificaties en die krijgt deze dikke diesel dan ook. Het vermogen stijgt van 286 naar maar liefst 306 pk (bij 4400 tpm). Het maximumkoppel van 600 nm is al bij 1500 tpm beschikbaar. Toch is de nieuwe diesel ook nog eens 4% zuiniger dan zijn voorganger. De nieuwe motor debuteert in de 7-serie als 735d. Voor diegenen die zich zorgen maken over al dat koppel op alleen de achterwielen biedt BMW ook een 735d xDrive.

Comment

• 600Nm!

Binnekort in een 3-serie!

Comment

• Vandaag weer zien rijden. Echt een magistrale wagen. Ik vind hem van achter echt een beetje E32'ish. En dat is zeker positief.
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        600Nm!

Binnekort in een 3-serie!
                                        Haha jah hoe ziek is dat wel niet!
                                        sigpic

Comment

• Ik wil er eentje

Comment

Working...
                                          X