Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel, ik ben ervoor te vinden omdat het geheel (het geborsteld alu rond de ramen die een edele toets geeft en het zeer lichte interieur accentueert) wel naar m'n smaak is, maar carbonzwart in combinatie met hoogglans Shadow Line en een zwart of donker interieur vind ik te somber.
Ik zou graag eens een Carbonzwart eendje zien met Lemon interieur, met Hoogglans shadow line. Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik dat mooier zou vinden
Daar gaat het ook niet over. Volgens mij is er zelfs nog ooit Le Mans geleverd op een 7-serie.
Ik *denk* dat je gelijk hebt, maar ik twijfel toch even ... op de E38 '7 kon je op 't eind het M Sport Pack krijgen (volledig gespoten bumpers, 18" gesmede velgen, sportzetels, donker glanzend hout, zwarte interieurhemel, sportophanging, ...) en daar waren in ieder geval enkele bijkomende kleuren leverbaar, o.a. imolarood. En helemaal op 't eind van het productieleven van de E38 waren er enkele speciale edities (halfhalf Individual) en daar zat in ieder geval ook een felle blauwtint tussen. Maar ik *denk* inderdaad dat het niet LMB was.
Ik *denk* dat je gelijk hebt, maar ik twijfel toch even ... op de E38 '7 kon je op 't eind het M Sport Pack krijgen (volledig gespoten bumpers, 18" gesmede velgen, sportzetels, donker glanzend hout, zwarte interieurhemel, sportophanging, ...) en daar waren in ieder geval enkele bijkomende kleuren leverbaar, o.a. imolarood. En helemaal op 't eind van het productieleven van de E38 waren er enkele speciale edities (halfhalf Individual) en daar zat in ieder geval ook een felle blauwtint tussen. Maar ik *denk* inderdaad dat het niet LMB was.
Ik zou graag eens een Carbonzwart eendje zien met Lemon interieur, met Hoogglans shadow line. Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik dat mooier zou vinden
Velen met jou, maar ik zou met die combinatie telkens opnieuw chroom of "geborsteld alu" (eigenlijk eerder een soort van halfmat chroom) kiezen. Zo ook op een X5 met Sport Pack : donker buiten, licht binnen, en 't accent met dat geborsteld alu. I love it.
Een '1 3-deurs is ook net zo edel door dat chroom, vind ik. Maakt 'm echt chique.
Op een blauwe '1 3-deurs met M Pack, of een grijze, zou 'k uiteraard hoogglans Shadow-Line prefereren.
Dat zal dan Individual geweest zijn, heb niet meteen herinneringen aan estorilblauw op een '7, ook niet in speciale versies. Alleszins niet verkrijgbaar in 't gewone gamma, ook niet met M Sport Pack. Misschien in een speciale versie die 'k vergeten ben of waar ik geen weet van heb. Er zijn ook nationale speciale versies, die niet in D of B te krijgen waren. Britten zie ik b.v. zoiets nog wel doen, die zijn gek op "verkeerde" kleuren.
Le Mans blauw zou ik nog wel kunnen smaken, in some way, op een E38 ... maar estoril echt niet.
Dat M sport pack op een E38 is trouwens fantastisch. Maar waanzinnig lastig te vinden.
Zeker in combinatie met de contourzetels. 't Was de standaard sportzetels, of de contourzetels, bij die. Geen comfortzetels.
Contourzetels zijn gewoon het einde. Dat in combinatie met 'n full leder interieurtje (niet enkel zetels, ook middenconsole en deurgrepen en zo) = yummie.
Dat zal dan Individual geweest zijn, heb niet meteen herinneringen aan estorilblauw op een '7, ook niet in speciale versies. Alleszins niet verkrijgbaar in 't gewone gamma, ook niet met M Sport Pack. Misschien in een speciale versie die 'k vergeten ben of waar ik geen weet van heb. Er zijn ook nationale speciale versies, die niet in D of B te krijgen waren. Britten zie ik b.v. zoiets nog wel doen, die zijn gek op "verkeerde" kleuren.
Le Mans blauw zou ik nog wel kunnen smaken, in some way, op een E38 ... maar estoril echt niet.
Ik heb al zeker E38's de revue zien passeren in Estoril. Of het al dan niet indiviual is, weet ik niet.
Is dat standaardpallet (denk het niet)? Indien 't Individual is, dan lijkt mora metallic me mogelijk (al is dat - denk ik - een tikje paarser, maar kan aan de foto liggen).
Just! Het zijn alleen de ALPINA E38's die officieel zijn geleverd in Estoril. Nu weet ik het terug. Zijn er een stuk of 2 van wereldwijd, dacht ik.
Mjah, Alpina leverde ook BMW Individual en BMW M lakken op hun auto's. Stonden zelfs - bij sommige modellen - gewoon in de presenter van de mogelijke kleuren : standaardgamma BMW, Individual gamma BMW, M gamma BMW, Alpina gamma.
Comment