Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
40 gepasseerd natuurlijk ( 43 )
is de eigenaar van onze Delhaize die nu voor zijn dagelijkse km's met een Cayenne V6 3.2i en een Range Rover TD V8 rijdt ( hobby wagen 997 Turbo remember ? )
hopelijk wordt hij eens hij zijn 7 heeft , vlug geflitst zodat ik hem terug kan rond voeren overal
Bij mijn laatste prijsofferte die dateert van een goede maand geleden kreeg ik op de prijs zonder opties 9%. Hier bovenop kreeg ik nog een premie van €5000 excl. BTW.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Bij mijn laatste prijsofferte die dateert van een goede maand geleden kreeg ik op de prijs zonder opties 9%. Hier bovenop kreeg ik nog een premie van €5000 excl. BTW.
die premie van 5000€ daar sprak hij precies ook van , maar korting krijgt hij maar 5% ,
zal die 9% die jij vertelt niet zijn omdat je daar toch een goede klant bent , of mag hij toch proberen om meer dan die 5% te krijgen ?
wel krijgt hij bij BMW 16.000€ voor zijn Cayenne ( 5 joud 170.000 km ) en bij Porsche moest hij een nieuwe Cayenne diesel kopen slechts 12.000€
mijn vennoot overweegt zeer sterk om een nieuwe 7 te kopen .
normaal was hij van plan om een Cayenne diesel te kopen maar hij wil eens wat anders ,
en na enkele testritten met een X5 die hem , heeft hij dus vandaag de nieuwe 7 getest en hij was behoorlijk onder de indruk
hoeveel is de korting die je momenteel kan krijgen ?
want in de garage waar hij geweest is krijgt hij 5% en hij is curieus of er nog meer korting inzit
wel zou hij voor de 740d gaan , met 306 PK onder de kont
Ik wist niet dat de prijs van de 740d al bekend was...
dat ben ik niet zeker ...
ik denk dat hij nu een 730d heeft geconfigureerd , maar hij zou wel een 740d willen omdat ik hem heb gezegt dat hij voor zijn volgende dagelijkse wagen toch wat meer PK moet nemen dan wat hij nu heeft he
normaal was hij van plan om een Cayenne diesel te kopen maar hij wil eens wat anders ,
en na enkele testritten met een X5 die hem , heeft hij dus vandaag de nieuwe 7 getest en hij was behoorlijk onder de indruk
want in de garage waar hij geweest is krijgt hij 5% en hij is curieus of er nog meer korting inzit
de 7 is besteld ,
wel is hij voor de 730d gegaan
5000€ extra overname premie
de 730d is 7000€ goedkoper dan de 740d
binnen 5 weken heeft hij hem al wat de grootste reden was om voor een 730d te gaan .
foto's eind Augustus als ik er eens mee op stap ben
Een meerprijs van €7000 voor de 740d tov de 730d is inderdaad niet weinig. Is dit prijsverschil met dezelfde uitrusting?
-k heb een test gelezen van de 740d waarbij men aanhaalt dat het verschil in prestaties tov de 730d toch niet zo heel groot is.
:eeft ,m een M-sportpakket gekozen?
OO 00 OO
Een meerprijs van €7000 voor de 740d tov de 730d is inderdaad niet weinig. Is dit prijsverschil met dezelfde uitrusting?
-k heb een test gelezen van de 740d waarbij men aanhaalt dat het verschil in prestaties tov de 730d toch niet zo heel groot is.
:eeft ,m een M-sportpakket gekozen?
volgens hem wel ja , maar het is geen optiefreak dus kent hij daar niet zoveel van
sportpakket denk ik niet ( ken de configuratie niet ) , hij is nu in verlof en als hij terug is ben ik weg in verlof ...
dus tegen dat we elkaar nog eens zien zal hij zijn auto al hebben denk ik want er was maar een wachttijd van 5 weken
Volgens de Duitse prijslijst die ik op een ander forum heb gevonden is het prijsverschil €7000 met het enige verschil dat de 740d een maat grotere velgen heeft. De 740d kost exact €1000 meer dan de 740i. Het M-sportpakket kost optioneel €8990 voor de 730d. In dit pakket zijn lederen bekleding, sportzetels, dynamic drive, velgen styling 302M, antraciet plafond, de speciale bumpers, sportstuur en nog wat Milabels begrepen. Ik kan uit die prijslijst niet afleiden of het nu 19" of 20" velgen zijn?
OO 00 OO
Comment