Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW maakt dan wel fouten, maar zet ze vrij rap recht!
    Ik zat juist te spelen op de cc van bmw.de en kwam erachter dat wanneer je het M-pakket bij de 7-serie selecteert en dan shadow line hoogglans neemt als optie, de chromé inlegstukjes in de bumpers ook hoogglanzend zwart worden!! In combinatie met zilver vind ik het hard, maar met zwart/grijs/blauw --> zalig!! Ziet er veel bruter uit!

Veel beter, bmw
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=ypuPz15okrk
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        BMW maakt dan wel fouten, maar zet ze vrij rap recht!
        Ik zat juist te spelen op de cc van bmw.de en kwam erachter dat wanneer je het M-pakket bij de 7-serie selecteert en dan shadow line hoogglans neemt als optie, de chromé inlegstukjes in de bumpers ook hoogglanzend zwart worden!! In combinatie met zilver vind ik het hard, maar met zwart/grijs/blauw --> zalig!! Ziet er veel bruter uit!

Veel beter, bmw
        Dat zal dan toch een foutje zijn in de configurator, want die lijsten in de bumper zullen chromé blijven in combinatie met de optie hoogglans shadowline.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• In 't zilver is 'm zeer knap in combinatie met het M-sportpakket omdat die chromé lijsten dan minder in het oog springen.
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Dat zal dan toch een foutje zijn in de configurator, want die lijsten in de bumper zullen chromé blijven in combinatie met de optie hoogglans shadowline.
            Dat was vorige week anders nog niet... Daarmee dat het me opviel.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Chroom met mat zwart gewrapt.

OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Wat een tjoeningkrel

Comment

• Steek daar andere velgen onder en

Comment

• Veel beter zo met die chromé lijsten in het zwart, want in dat zilver blijf ik het lelijk vinden.

Comment

• Al veel beter imo.

Velgen zijn wel lelijk.

Comment

• Ik blijf erbij dat die dingen het beste zijn in koetswerkkleur. Tis wel al veel beter zo, maar het slaat als je naar het geheel kijkt nog steeds nergens op.

Comment

• Dat is ook mijn mening. Zo in 't matzwart trekt het echt op niets en al zeker niet in combinatie met dat Carbonzwart wat eerder donkerblauw is. De chroom aan de richtingaanwijzers hebben ze wel behouden. Ook hebben ze dan van die lelijke velgen gelegd met unizwart binnendeel en een brede chromé boord. Wat een vreselijke combinatie: donkerblauw, hoogglans shadowline, matzwarte wrap, unizwart en chromé... Echt hondslelijk...
                            OO 00 OO

Comment

• BMW 7 in de sneeuw

Nog eens enkele foto's uploaden van onze 7, hier in de sneeuw

Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Leuk, nog meer uitgeven om een 'plastieken bagetten' look te krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                  Nog eens enkele foto's uploaden van onze 7, hier in de sneeuw

Prachtig!

Comment

• Dat M-pakket blijft toch niet m'n favoriet... Dat chroom, ieuw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Wat een tjoeningkrel
                                      Da snapt niemand he. Zo'n wagen en dan zo'n g*t lelijke velgen eronder steken.

Comment

• Ik vind dat M pakket toch wel iets hebben, dat chroom kan je vast laten verwijderen of zwart maken?

Comment

• Rij-impressie 750i xDrive
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X