En moest je 't doen, zou je dan de chroomstrips op de bumpers in koetswerkkleur laten steken, o.i.d.?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh. Dan stem ik tegen M Pack.
(je moet uiteraard je goesting doen)
En stel dat BMW die chroomstrips ook zou aanbieden in koetswerkkleur, en je kan kiezen en 't is allebei OEM, wat dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDan zou ik ze in koetswerkkleur nemen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Als je het bij BMW zelf laat doen incl. spuiten en plaatsen, kan het duur worden. Ik schat tussen 2500 en 3000 euro. Moest je zelf ergens de bumpers op de kop kunnen tikken en het spuitwerk bij een carrosier laten doen ben je minder kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDan zou ik ze in koetswerkkleur nemen.Omdat BMW 't niét maakt, neem je 't niet, zelfs al vind je 't mooier en is 't een modje nadien dat twee keer niks inhoudt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn moest je 't doen, zou je dan de chroomstrips op de bumpers in koetswerkkleur laten steken, o.i.d.?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, ik zou het origineel laten in chroomOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh. Dan stem ik tegen M Pack.
(je moet uiteraard je goesting doen)
En stel dat BMW die chroomstrips ook zou aanbieden in koetswerkkleur, en je kan kiezen en 't is allebei OEM, wat dan?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDan zou ik ze in koetswerkkleur nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenNu zijn de chroomstrips in de bumpers bij de optie shadowline toch ook in het zwart?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenNu zijn de chroomstrips in de bumpers bij de optie shadowline toch ook in het zwart?
Alhoewel, nog niet naar gezocht eigenlijk, effe zien. Edit: nope. Prijslijst modeljaar 2010 vermeldt "lijstekens in chroom", en bij de hoogglans Shadow-Line staat niks vermeld over extra zwart spul bij M Pack...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLelijke voorspoiler, imo, maar wel al knapper dan de B7-pics die we nu al te zien gekregen hebben, omdat 'ie niet op die lelijke 21" staat (can't help it, en sorry bmwmb, is niet persoonlijk, maar vind die nieuwe Alpina's echt yuk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMet en zonder M-sportpakket naast elkaar...
En ik begrijp ook niet waarom er zoveel chromé op deze bumper hangt? Het is precies waar ze het van de ramen verwijderd hebben ze die dan maar gerecycleerd hebben op de bumpers.Ook hangt dit geheel niet logisch samen.
Ik zou(persoonlijk) voor die Alpina look gaan(maar zonder kofferspoiler!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMet en zonder M-sportpakket naast elkaar...
Edit: Ja dus
Comment
Comment