Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Benieuwd of ze nu 't Individual High Audio systeem gaan lanceren. 't Zou wel mogen, als ge een versie op de markt brengt die de naam draagt van één van de meest vermaarde pianomerken ter wereld.
BMW heeft een overeenkomst gesloten met B&O (voor komende F12/13, check concept), dus misschien komt dit in de toekomst ook wel in de 7.
Volgende week mag ik voor 2 dagen een lange 760 onder mijn kont hebben.
Kijken of hij beter rijd dan een A8.
Weet nu al dat ik spijt zal hebben wanneer die 2 dagen voorbij zijn.
Volgende week mag ik voor 2 dagen een lange 760 onder mijn kont hebben.
Kijken of hij beter rijd dan een A8.
Weet nu al dat ik spijt zal hebben wanneer die 2 dagen voorbij zijn.
Oei, bestaat dat dan met xDrive? anders zal ie niet beter rijden dan de A8 vrees ik...nu zeker niet...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Oei, bestaat dat dan met xDrive? anders zal ie niet beter rijden dan de A8 vrees ik...nu zeker niet...
Moest de foto´s nog posten van de 760Li.
Ferm machien met 544 pk in een 6 liter V12.
Prijs is maar 200.000 euro
Maar door de hevige sneeuwval in Düsseldorf ga ik niet tot de rode zone.
Hij stond wel maar op 19 inch omwille van de winterbanden.
De tractiecontrole moest overuren doen maar hij werkte wel perfect.
Wel moet ik zeggen dat de A8 comfortabeler rijd. Misschien dat dit te wijten is aan de RFT´s ?
Begin januari gaan we testrijden met de nieuwe lange A8. Dan kunnen we echt vergelijken.
Foto´s zeggen meer he:
Comment