Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M'n pa heeft er ook mee gereden 2 weken geleden, en hij vond het zeer indrukwekkende wagen. Die kracht blijft en blijft maar komen wanneer je het gaspedaal induwt.

Ook de plek achterin is zot, alleen vind ik het entertainment systeem achteraan wat traag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
      alleen vind ik het entertainment systeem achteraan wat traag.
      Ja klopt het is niet van de rapste al heb ik dat nooit echt storend gevonden...

Wat wel wat storend is bij het entertainment systeem is het volgende: stel je kijkt als achterpassagier tv en de bestuurder/voorpassagier wil radio luisteren dan gaat dat niet. Als de radio opstaat en jij als achterpassagier zet de tv op dan verspringt hij vooraan ook van radio naar tv. Ook heb ik dan eens koptelefoons aangesloten om te zien of dat een verschil maakte maar dat veranderde niks. Dat is wel jammer want ideaal zou natuurlijk zijn als de achterpassagier tv kan kijken met koptelefoons en de bestuurder radio kan blijven luisteren. We hebben wel nog niet gekeken bij de instellingen of dat veranderd kan worden, is er soms iemand die daarvan op de hoogte is?

Comment

• Ook best vet als hij de kans heeft om 'vrij' te rijden.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Ook best vet als hij de kans heeft om 'vrij' te rijden.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          effe met het vingertje "naar rechts" wijzen op een M3 zalig !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
            M'n pa heeft er ook mee gereden 2 weken geleden, en hij vond het zeer indrukwekkende wagen. Die kracht blijft en blijft maar komen wanneer je het gaspedaal induwt.

Ook de plek achterin is zot, alleen vind ik het entertainment systeem achteraan wat traag.
            die powerband is idd fenomenaal
            bij normaal rijden komt die niet boven de 2300 toeren

Comment

• Leuk filmpje!

Comment

• 2-de week van januari gaan we proefrijden met de nieuwe A8 lang. Wel met de 4.2 tdi. Dus wordt vergelijken nadien.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Seriously?

Comment

• Op de LED-lichten in de voorbumper en de kofferspoiler na vind ik dit 'graaf'.
                      OO 00 OO

Comment

• 22x9 1/2 and 22x 12 in rear. 265 30 22 front 315 25 22 rear

OO 00 OO

Comment

• In de voorbumper zit er imo teveel kippengaas en de velgen zijn zeker een maat te groot.

De kofferspoiler vind ik dan weer wel geslaagd.

Comment

• De voorbumper is van het M-sportpakket.
                            Het knapste vind ik eigenlijk de combinatie van de velgen en de verlaging.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              22x9 1/2 and 22x 12 in rear. 265 30 22 front 315 25 22 rear

Die velgskes....da zullen er ook geen van € 1000 zijn.........per stuk?
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Nog wat ADV1 spul.

Zelfde maatvoering als de velgen hierboven.

OO 00 OO

Comment

• Ik vind het wel knap eigenlijk

Comment

• Ik niet, hoog patsergehalte.

Comment

• Of hoe maak ik van een stijlvolle limo een vulgaire bak.

Comment

• Is dan ook ne patserbak

Is dan ook ne patserbak

Vind die onderste wielen ook wel vet ... Maar reteduur en niet vast te krijgen aan deze kant van de oceaan ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Nog wat ADV1 spul.

Zelfde maatvoering als de velgen hierboven.

Hoe breed zijn die achterbanden

Comment

Working...
                                          X