Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW heeft die agressieve neus uitgevonden!! Denk maar aan de eerste 6-Reeks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Prijzen, beeldmateriaal, keuze uit 8 kleuren en 8 velgen, ... Is dit niet genoeg om door te gaan als configurator?
      http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/...r/content.html
      Dat is niet de 'echte' configurator. Da's gewoon een onderdeel van de media special.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        BMW heeft die agressieve neus uitgevonden!! Denk maar aan de eerste 6-Reeks...
        Inderdaad de 6-reeks maar dat interieur .
        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
          Inderdaad de 6-reeks maar dat interieur .
          Ja, begin maar over iets anders.

Comment

• De configuratie die je daar laat tonen is zeer knap!

Comment

• Oogt iets sportiever of de vorige versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Wat ik wel spijtig vind bij dat hoogglans shadowline is dat die chromé baget op de voorbumper en op de kofferklep blijven.
                De voorbumper(onderaan) + vorm + mistlampen is het enige wat ik minst mooi vind aan deze 7 Serie.
                Hopelijk komt er nog een vette M pack op deze 7 Serie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  De configuratie die je daar laat tonen is zeer knap!
                  Zwarte lak en wit interieur PRACHTIG ... voor in de showroom. Als ge niet oppast heb je met zo'n auto na 2 jaar al zware slijtage verschijnselen.

Comment

Hélaba, dat over die platte voorzijde is geen "stommiteit" !!! Je kunt een wagen zo elegant maken dat je wilt ... zie vb MB S. Maar je kunt een wagen ook "stout" maken door er een zware kop op te zetten zodanig dat velen onder ons (vooral groene broekventjes met priemen om de bandjes door te steken ... je weet wel) er van staan te bibberen. Bijvoorbeeld: De Rolls-Royce Phantom heeft een (mislukte) platte snoet ... idem de prachtige Aston-Martin en een schoolvoorbeeld is de Q..dingens.
                    Bericht aan Antonio : er is ook nog iets anders mogelijk dan JOUW mening. Dank u. Er zijn mensen die de Rolls schitterend mooi vinden, en er zijn mensen die een Aston Martin retelelijk vinden. Gij zijt zo vol van uwe Koe7 dat ge overal in alles Koe7-klonen ziet, te pas en te onpas komt ge her en der over de superioriteit van jouw auto babbelen zodat het al héél lang erg hard lijkt op een schertsvertoning. En 't is niet omdat jij plots bij 't kijken van een foto iets in je hersenpan voelt rinkelen, dat dat een "Zo Is Het En Niet Anders Want Ik Heb Het Zelf Bedacht" iets is. Concreet : "De neus van de nieuwe '7 is afgekeken van de Audi Q7" Jammer dat je zelf het idiote van je eigen stellingen niet inziet.
                    Last edited by ; 26/09/2008, 16:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Bericht aan Antonio : er is ook nog iets anders mogelijk dan JOUW mening. Dank u. 't Is niet omdat jij plots bij 't kijken van een foto iets in je hersenpan voelt rinkelen, dat dat een "Zo Is Het En Niet Anders Want Ik Heb Het Zelf Bedacht" iets is.

"De neus van de nieuwe '7 is afgekeken van de Audi Q7" Jammer dat je zelf het idiote van je eigen stellingen niet inziet.
                      Liefhebbers van BMW hebben een goede smaak ... alleen kunnen ze niet goed omweg met kritieken over hun sjoesjoe-merk.

Comment

• Eddywallio

De wielen zijn trouwens afgekeken van een Citroën BX. Daar waren ze ook rond. Dacht ik toch, als ik het me goed herinner.

sjossjoe-merk beste plaagwoord voor een BMW ever

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        BMW heeft die agressieve neus uitgevonden!! Denk maar aan de eerste 6-Reeks...
                        Was de opel rekord niet eerst (1972)?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          Was de opel rekord niet eerst (1972)?
                          Alles vóór de Q7 is goed.

Comment

Liefhebbers van BMW hebben een goede smaak ... alleen kunnen ze niet goed omweg met kritieken over hun sjoesjoe-merk.
                            Ik reageer niet op 't feit dat je kritiek hebt (ik ben fervent voorstander van gefundeerde kritiek, vooral als die van mensen komt met een beetje verstand dan toch...), ik reageer op het feit dat je zegt dat de neus van deze auto hier (die ik zelf verre van perfect vind, maar 'k kan 'm wel smaken) "afgekeken is van de Q7".

Overigens komt het me werkelijk de strot uit dat imbecielen zoals jij opmerkingen van anderen over hun eigen o zo subjectieve en compleet ongefundeerde breinscheten steeds maar weer proberen te pareren met die inhoudsloze verwijten van merkfavoritisme. Ik stel voor dat je in de toekomst, voor je iets post, eerst 'es je verstand (if any) gebruikt, dan ga je misschien zelf inzien dat jij de laatste persoon bent om een ander van merkvoorkeur te beschuldigen.
                            (m'n excuses voor de harde woorden, 't lag echt op m'n maag en 't moest eruit ... zo de moderatoren vinden dat 't ongepast is, draag ik graag de straf die ze me daarvoor zullen opleggen ... maar in realiteit had ik je net dezelfde zin in het gezicht gesmeten)

Mocht je de tweede alinea niet begrijpen, Antonio (ik ben zo vrij aan te nemen dat dat het geval is) : waar ik problemen mee heb is dat jij het nog altijd niet kan verkroppen dat sommigen tegen jouw zin in gezegd hebben dat de Q7 een vrij lomp ogende auto is (ik was daar één van, en ik was niet de enige ... newsflash : neem dat niet persoonlijk is, het is maar onze mening, en daar hebben we recht op), en daarom kom je graag te pas en te onpas in een topic van het vermeend favoriete merk van de perso(o)n(en) die jouw God (de Audi Q7 ja) durfden te beschimpen, een opmerking plaatsen met duidelijke intenties om een schop terug te geven. Concreet : het feit dat je de Audi Q7 betrekt in dit topic is com-pleet zinloos : het zijn geenszins gelijkende auto's, en als je een béétje je ogen open houdt dan weet je dat alle auto's meer en meer zo'n neus krijgen, omdat dat de enige manier is om nog door de steeds strengere crashtests voor voetgangers te geraken. En als je dan wordt aangesproken over het zinloze van je opmerkingen, dan snap je ofwel het punt niet (vaak het geval, helaas), ofwel denk je dat je 't snapt maar weet je geen ander verweer boven te halen dan de persoon die je erop aansprak, het verwijt voor de voeten te werpen dat 'ie geen kritiek kan verdragen over z'n vermeend favoriete merk... Triest.

En for the record : BMW is niet mijn sjoe-sjoe merk. Dat is Alfa Romeo. Ik rijd BMW omdat het zowat het enige merk is dat degelijke, Europese, kwalitatieve auto's maakt die zowel bij dagelijks gebruik als bij zeer sportief gebruik op circuit, hun mannetje staan. Sommige Mercedessen komen daar ook voor in aanmerking, en mocht mijn budget iets groter geweest zijn, dan had ik net zo goed Mercedes kunnen rijden (met name de CLK, die rijdt ook zéér goed en sportief).
                            Last edited by ; 26/09/2008, 16:43.

Comment

• Mijn mening over de BMW 7: op esthetisch vlak is hij best te pruimen maar t'is geene hoogvlieger. Op kwalitatief gebied zal hij even slecht zijn als alle vorige 7's. Ik ken te veel voorbeelden van ex-BMW-7 eigenaren waarvan sommigen naar AUDI A8 overgegaan zijn. Ik spot niet met het merk want een jahreswagen BMW-3 break staat op het "programma".

Comment

En for the record : BMW is niet mijn sjoe-sjoe merk. Dat is Alfa Romeo. Ik rijd BMW omdat het zowat het enige merk is dat degelijke, Duitse, kwalitatieve auto's maakt
                                Mocht Alfa Romeo ooit een Duitse auto maken. Ik koop 'm!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                  *lol* Nice catch! Slaat uiteraard op Duitse degelijkheid, mag voor mijn part ook in een Brit, een Italiaan of een Zweed zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                    Er is meer dan built quality nodig om een Alfa Duits te maken.

Laat een Alfa Italiaans zijn/blijven en laat een BMW Duits zijn/blijven!

Comment

Ik reageer niet op 't feit dat je kritiek hebt (ik ben fervent voorstander van gefundeerde kritiek, vooral als die van mensen komt met een beetje verstand dan toch...), ik reageer op het feit dat je zegt dat de neus van deze auto hier (die ik zelf verre van perfect vind, maar 'k kan 'm wel smaken) "afgekeken is van de Q7".

Overigens komt het me werkelijk de strot uit dat imbecielen zoals jij opmerkingen van anderen over hun eigen o zo subjectieve en compleet ongefundeerde breinscheten steeds maar weer proberen te pareren met die inhoudsloze verwijten van merkfavoritisme. Ik stel voor dat je in de toekomst, voor je iets post, eerst 'es je verstand (if any) gebruikt, dan ga je misschien zelf inzien dat jij de laatste persoon bent om een ander van merkvoorkeur te beschuldigen.
                                      (m'n excuses voor de harde woorden, 't lag echt op m'n maag en 't moest eruit ... zo de moderatoren vinden dat 't ongepast is, draag ik graag de straf die ze me daarvoor zullen opleggen ... maar in realiteit had ik je net dezelfde zin in het gezicht gesmeten)

Mocht je de tweede alinea niet begrijpen, Antonio (ik ben zo vrij aan te nemen dat dat het geval is) : waar ik problemen mee heb is dat jij het nog altijd niet kan verkroppen dat sommigen tegen jouw zin in gezegd hebben dat de Q7 een vrij lomp ogende auto is (ik was daar één van, en ik was niet de enige ... newsflash : neem dat niet persoonlijk is, het is maar onze mening, en daar hebben we recht op), en daarom kom je graag te pas en te onpas in een topic van het vermeend favoriete merk van de perso(o)n(en) die jouw God (de Audi Q7 ja) durfden te beschimpen, een opmerking plaatsen met duidelijke intenties om een schop terug te geven. Concreet : het feit dat je de Audi Q7 betrekt in dit topic is com-pleet zinloos : het zijn geenszins gelijkende auto's, en als je een béétje je ogen open houdt dan weet je dat alle auto's meer en meer zo'n neus krijgen, omdat dat de enige manier is om nog door de steeds strengere crashtests voor voetgangers te geraken. En als je dan wordt aangesproken over het zinloze van je opmerkingen, dan snap je ofwel het punt niet (vaak het geval, helaas), ofwel denk je dat je 't snapt maar weet je geen ander verweer boven te halen dan de persoon die je erop aansprak, het verwijt voor de voeten verwerpen dat 'ie geen kritiek kan verdragen over z'n vermeend favoriete merk... Triest.

En for the record : BMW is niet mijn sjoe-sjoe merk. Dat is Alfa Romeo. Ik rijd BMW omdat het zowat het enige merk is dat degelijke, Duitse, kwalitatieve auto's maakt die zowel bij dagelijks gebruik als bij zeer sportief gebruik op circuit, hun mannetje staan. Sommige Mercedessen komen daar ook voor in aanmerking, en mocht mijn budget iets groter geweest zijn, dan had ik net zo goed Mercedes kunnen rijden (met name de CLK, die rijdt ook zéér goed en sportief).
                                      Met die ene zin (zie hieronder) laat ik u blijkbaar ontploffen ;

"Het is duidelijk dat de BMW-ontwerpers de voorzijde van de BMW 7 voor een stuk heeft afgezien van de AUDI Q7. De snoet is namelijk afgeplat (zie foto 2) of met andere woorden (ik hoor het hier al zeggen) het is ne lompe luxe-berline. "

Ik zou zeggen ... mijn excuses dat ik u ongewild pijn gedaan heb.

En troost u: gTa, vanwege uw grote kennis en uw belangrijke inbreng van dit forum (en ik volgens u niet) zal jij nooit door de moderators gestraft worden.

Comment

Het is duidelijk dat de BMW-ontwerpers de voorzijde van de BMW 7 voor een stuk heeft afgezien van de AUDI Q7. De snoet is namelijk afgeplat (zie foto 2) of met andere woorden (ik hoor het hier al zeggen) het is ne lompe luxe-berline.
                                        Conclusie: De Koe7 is een lompe SUV...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

En troost u: gTa, vanwege uw grote kennis en uw belangrijke inbreng van dit forum (en ik volgens u niet) zal jij nooit door de moderators gestraft worden.
                                          Ik zou wel miss gTa eens billenkoek willen geven...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X