Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    Mijn mening over de BMW 7: op esthetisch vlak is hij best te pruimen maar t'is geene hoogvlieger. Op kwalitatief gebied zal hij even slecht zijn als alle vorige 7's. Ik ken te veel voorbeelden van ex-BMW-7 eigenaren waarvan sommigen naar AUDI A8 overgegaan zijn. Ik spot niet met het merk want een jahreswagen BMW-3 break staat op het "programma".
    Over je mening over 't uiterlijk van de wagen, mag ik niks zeggen, elkeen vindt mooi wat 'ie mooi vindt, of niet.

Het zinnetje dat je in 't vet zet, slaat weer alles. Ben je nou werkelijk zo achterlijk? Jezus, te gek voor woorden.

Wij hebben 4 BMW E65 gehad na elkaar (telkens HJW die na relatief korte tijd verkocht werden), en een aantal daarvan zitten nog altijd in de familie of dichte vriendenkring. Met de eerste versies zijn er problemen geweest, net zoals je dat met zeer veel (ook zgn. "kwalitatieve" Duitse) wagens hebt, ja ook met Audi. Wij hadden er ook één die problemen gaf. De 645Ci die we ooit hadden was een compleet miseriebeest, logisch aangezien het eigenlijk nog een preserie-wagen betrof. Na de software-update liep 'ie als een zonnetje en inmiddels heeft 'ie 120.000 km en is de huidige eigenaar nog altijd supercontent ervan. En ik ken ook mensen die kloegen (soms hard) over hun A8, en terecht. Ook daar waren problemen, vooral bij de lancering, zowel inzake kwaliteit als mechanisch. Geen enkele auto is daar vrij van, ook geen Mercedes, geen Porsche, geen Volvo of geen Jaguar.

Als iedereen gaat reageren op zo'n manier als jij doet, dan is élk merk rotslecht. Oh, wacht, momentje : dan is elk merk rotslecht, want ik ken eigenaren van élk merk auto die overgestapt zijn naar en ander merk! Om maar één auto te noemen die allerminst een foutloze reputatie heeft : de Audi Q7. Da's dus net hetzelfde als die BMW '7 in jouw hoofd : ben jij dan zo'n mongool dat je met "zo'n slechte" auto blijft rijden? (hint : de aanhalingstekens in de laatste zin staan er met opzet, en met een bedoeling)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik zou wel miss gTa eens billenkoek willen geven...
      Mja, inderdaad, ik vind dat gTa onrustig is vandaag. Misschien wat echtgenootprobleempjes of zoiets.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

En troost u: gTa, vanwege uw grote kennis en uw belangrijke inbreng van dit forum (en ik volgens u niet) zal jij nooit door de moderators gestraft worden.
        Het verleden bewijst meteen wééral dat je vaak dingen dénkt en dat automatisch als De Waarheid ziet, maar dat je het wederom bij het verkeerde eind hebt. Wat je zegt is fout. Bij vroegere overtredingen van de regels op het forum werd ik op identiek dezelfde manier behandeld als alle anderen hier (tot een ban toe). Dat bedoel ik net : je hoort iets ritselen in het woud van riet in je bovenkamer, en je spuugt die rochel meteen als "Hey moet je nu 'es weten waar IK aan heb gedacht!!"-waarheid op 't forum. In vetjes, ja. En zeer vaak is 't zo belachelijk als 't groot is.

Enfin, al drie posts lang zegt het getintel in het haar op mijn hoofd ( Reynaerde zal hier zeker een mopje over maken ) dat het totaal zinloos is om je er te proberen op wijzen... 'k ga 't dan maar laten ook.

En BMWMB -> vuilak !

Comment

• ANTONIO for president

Wie wil de Belgische neef van Harvey Oswald spelen?

Idioot
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Mja, inderdaad, ik vind dat gTa onrustig is vandaag. Misschien wat echtgenootprobleempjes of zoiets.
            I'm not gay and I'm not married.

Comment

Conclusie: De Koe7 is een lompe SUV...
              Gij se, onverbeterlijke BMW-lover!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Gij se, onverbeterlijke BMW-lover!!!

Inderdaad, vandaag heb ik eens een ritje kunnen doen met een nieuwe Jaguar XK. Nu besef ik pas goed wat voor een zalig machien onze M3 is.

BMW
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

I'm not gay and I'm not married.
                  A-seksueel dus.

Comment

A-seksueel dus.
                    Zijt ge met uwe kop tegen uwe Q7 gelopen?
                    Dan kunt ge beter een BMW 7 kopen, die is zo hoog niet...

En nu terug on topic...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zijt ge met uwe kop tegen uwe Q7 gelopen?
                      Dan kunt ge beter een BMW 7 kopen, die is zo hoog niet...

En nu terug on topic...
                      zo grappig.

on topic zegt hij dan, ik mag er niet op reageren of wa ???

Comment

• je bent al off-topic in voorgaande post

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Antonio

moron

Comment

Over je mening over 't uiterlijk van de wagen, mag ik niks zeggen, elkeen vindt mooi wat 'ie mooi vindt, of niet.

Het zinnetje dat je in 't vet zet, slaat weer alles. Ben je nou werkelijk zo achterlijk? Jezus, te gek voor woorden.

Wij hebben 4 BMW E65 gehad na elkaar (telkens HJW die na relatief korte tijd verkocht werden), en een aantal daarvan zitten nog altijd in de familie of dichte vriendenkring. Met de eerste versies zijn er problemen geweest, net zoals je dat met zeer veel (ook zgn. "kwalitatieve" Duitse) wagens hebt, ja ook met Audi. Wij hadden er ook één die problemen gaf. De 645Ci die we ooit hadden was een compleet miseriebeest, logisch aangezien het eigenlijk nog een preserie-wagen betrof. Na de software-update liep 'ie als een zonnetje en inmiddels heeft 'ie 120.000 km en is de huidige eigenaar nog altijd supercontent ervan. En ik ken ook mensen die kloegen (soms hard) over hun A8, en terecht. Ook daar waren problemen, vooral bij de lancering, zowel inzake kwaliteit als mechanisch. Geen enkele auto is daar vrij van, ook geen Mercedes, geen Porsche, geen Volvo of geen Jaguar.

Als iedereen gaat reageren op zo'n manier als jij doet, dan is élk merk rotslecht. Oh, wacht, momentje : dan is elk merk rotslecht, want ik ken eigenaren van élk merk auto die overgestapt zijn naar en ander merk! Om maar één auto te noemen die allerminst een foutloze reputatie heeft : de Audi Q7. Da's dus net hetzelfde als die BMW '7 in jouw hoofd : ben jij dan zo'n mongool dat je met "zo'n slechte" auto blijft rijden? (hint : de aanhalingstekens in de laatste zin staan er met opzet, en met een bedoeling)
                            Het is duidelijk dat wanneer een autokenner als gTa een overgevoelige reactie geeft op mijn indrukken over de BMW-7 , er een zekere haat/liefde verhouding is tussen de BMW-lover (gTa) enerzijds en de nieuwe BMW-7.
                            D'as net wat BMW wil met ze'n 7-reeks ... je schrikt van een 7 en vindt hem niet leuk maar je gaat hem toch beschermen tegen al wie kritiek uit op zijn uiterlijk.
                            Niettegenstaande Antonio enkel heeft gezegd dat de afgeplatte neus vergelijkbaar is met de AUDI Q7, bespuwt hij Antonio met woorden als breinscheten, strot, imbeciel, mongool, enzovoort. Dit is volledig "on-gTa-achtig". Uiteraard gaan de gTa-forumvriendjes (helaas voor hun, gTa is hetero) deze lelijke woorden ook gebruiken tegen Antonio. Maar dat kan Antonio natuurlijk geen b...llen schelen. Hij gaat voor de waarheid en dat kunnen wij samenvatten met;
                            wanneer de AUDI Q7 de koning is van de weg is de BMW 7 de koningin van de Q7.

De cijfers hebben ze alvast gemeen.

Comment

• oh my god

Comment

wanneer de AUDI Q7 de koning is van de weg is de BMW 7 de koningin van de Q7.
                                Kerel, blijf van den drank!

Comment

• Antonio,

je bent ze weer allemaal aan het opnaaien precies

Gastekes, Antonio is er mee aan het lachen op zijn manier.

En nee, hij is GEEN moron.

Jullie zijn dat, omdat jullie erin lopen.

Btw: persoonlijke aantijgingen van imbeciel en dergelijke, horen thuis in een PM, niet in het openbaar. Mijn bescheiden mening uit ervaring
                                  van vroeger zelf gemaakte fout
                                  Last edited by ; 26/09/2008, 21:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                    Antonio,

Btw: persoonlijke aantijgingen van imbeciel en dergelijke, horen thuis in een PM, niet in het openbaar. Mijn bescheiden mening uit ervaring

Comment

Antonio,

je had die "GEEN" int vet moeten zetten en uwen "btw" moeten onderlijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        je had die "GEEN" int vet moeten zetten en uwen "btw" moeten onderlijnen
                                        Interessant

Learn Fast or Lose everything

Comment

Interessant

Learn Fast or Lose everything
                                          Idd, denk maar eens diep na en probeer er de echte moraal uit te halen

Comment

Working...
                                          X