Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Photoshop! De uitsnijding van de motorkap loopt boven de nieren door, niet onder de nieren door!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Photoshop! De uitsnijding van de motorkap loopt boven de nieren door, niet onder de nieren door!
      En er zit een fout in de wielkast... Goed gezien BMW Power!

Heb juist een 730d geconfigureerd, vrij vol geladen voor 102 000 euro.
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• wat een gigantische wagen eigenlijk!

Comment

Goed gezien! Ik zag ook dat er iets mis mee is, en die lijn onder die nieren, maar heb niet gechecked of het nu klopt of niet.

Wielen staan ook veel breder.

Edit: nieren zijn ook kleiner denk ik (daarover twijfel ik wel).
          Last edited by ; 27/09/2008, 15:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ze lijken op elkaar, maar ik zie er niet één hetzelfde onderdeel in. Wees er maar zeker van dat dat stuur ook niet klakkeloos uit de X5/X6 is overgenomen, maar helemaal opnieuw is ontworpen. Weliswaar in dezelfde stijl, ja.
            Op het eerste gezicht lijkt het identiek hetzelfde stuur, maar ik zou ook niet geloven dat ze het klakkeloos zouden overnemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Crap

En nog meer de E66 om precies te zijn zeker? (FL)
            Nee, da's de lange versie.

Comment

Ik vind hem zelfs net iets knapper zoals op die foto. De horizontale lijn stoort me wat op zo'n 5 cm boven de nieren. Had het nu net op dezelfde hoogte geweest als de bovenkant van de nieren dan was het knapper geweest
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                21" accessoire velgen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  De multimedia is uitgebreid en is te bekijken op bmw.de en bmw.at en is op allebei ook te configureren. Zalig! Achter een 2 weken zal het ook wel mogelijk zijn op bmw.be
                  Bedankt voor de info!

Edit: hij is op .de en op .at nog niet in de beschikbaar in de 'echte' cofigurator, enkel in de multimedia special.
                  Last edited by ; 27/09/2008, 15:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Bedankt voor de info!

Edit: hij is op .de en op .at nog niet in de beschikbaar in de 'echte' cofigurator, enkel in de multimedia special.
                    Wat is het verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                      Wat is het verschil?
                      Zoek het zelf maar uit, te moeilijk om uit te leggen.

Comment

zou veel knapper geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                          Wat is het verschil?
                          Mijn bericht dus.

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Zoek het zelf maar uit, te moeilijk om uit te leggen.
                          Probeer het dan maar eens.

Comment

• De grill van de nieuwe 7 heeft iets weg van de single frame grill van de Q7. Of nog beter de Audi Allroad. Dat kan ik ook niet ontkennen.

maar dat ze afgekeken hebben bij Audi, is natuurlijk beetje belachelijk.

Comment

Zilver is zeer knap voor de nieuwe 7. Ook is het een gemakkelijk te onderhouden kleur...
                              Ik vind 'm tot op heden enkel mooi in 'n donkere kleur.

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              NIET DOEN !!!! Komfort valt volledig WEG !!!!
                              En wat is dit? Wederom eigen ervaring? Ik weet uit ervaring dat een E65 op 21" en 20" even zacht kan rijden als eentje op 19" met runflats. Jij ook?

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Verdikkeme!!!

Zo moet 'ie. Da's 21", voor mij zou 20" visueel wel volstaan.

O, en BMWMB -> neem 19" als wintervelg. Ge rijdt daar minstens 4 maand per jaar mee rond, dan wil je toch niet op zo'n klein velgje rondhossen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                Mijn bericht dus.

Probeer het dan maar eens.
                                Ok, je hebt de gewone configurator waar alle modellen van BMW configureerbaar zijn, en je hebt de configurator in de multimediaspecial, die specifiek op de F01 gericht is, die veel minder gebruiksvriendelijk is (imo), die wel grotere foto's bevat en je toelaat de auto om te wentelen maar bijgevolg dus ook een pak trager is, en die hoogstwaarschijnlijk ook tijdelijk is.

Je hebt ondertussen waarschijnlijk al gemerkt dat ik de gewone configurator beter vind.

Comment

• Zijn er hier nog die dat gTaapje met zijn superieure air beu aan het worden zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door savvy Bekijk Berichten
                                    Zijn er hier nog die dat gTaapje met zijn superieure air beu aan het worden zijn?
                                    savvy
                                    Junior Member

Comment

• TCT, savvy kan hier wel al jaren zitten lezen zonder geregistreerd te zijn he. Savvy heeft evenveel recht om zich hier thuis te voelen als een ander. Ook al was dit de reden om zich te registreren.
                                      Over de kwestie zelf: gTa heeft veel goede kanten, en misschien een slecht hier en daar, maar dat heeft iedereen, toch? gTa is nu eenmaal niet zo een grijze meeloper als de rest en weet eenmaal veel. Dit kan nu eenmaal confronterend overkomen, en je bepaalt zelf hoeveel zout je neemt als je zijn boodschappen leest. Ik heb er geen probleem mee.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• gTa is een ordinair stukske stront wie heeft me gescheten...

Ma soit tgaat hier over de nieuwe 7, één ding weet ik zeker, int grijs is die lelijk, die kar moet gwn in het zwart, donkerblauw of donkergroen

ps: gTa is een lieverdje, alleen die gaat graag in discussie, mss dat die daardoor soms wat -euhmz- "superieur" overkomt
                                        Last edited by ; 28/09/2008, 12:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          gTa is een ordinair stukske stront wie heeft me gescheten...
                                          efkes quoten

Comment

Working...
                                          X