Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze lijken op elkaar, maar ik zie er niet één hetzelfde onderdeel in. Wees er maar zeker van dat dat stuur ook niet klakkeloos uit de X5/X6 is overgenomen, maar helemaal opnieuw is ontworpen. Weliswaar in dezelfde stijl, ja.
Op het eerste gezicht lijkt het identiek hetzelfde stuur, maar ik zou ook niet geloven dat ze het klakkeloos zouden overnemen.
Photoshop! De uitsnijding van de motorkap loopt boven de nieren door, niet onder de nieren door!
Ik vind hem zelfs net iets knapper zoals op die foto. De horizontale lijn stoort me wat op zo'n 5 cm boven de nieren. Had het nu net op dezelfde hoogte geweest als de bovenkant van de nieren dan was het knapper geweest
De multimedia is uitgebreid en is te bekijken op bmw.de en bmw.at en is op allebei ook te configureren. Zalig! Achter een 2 weken zal het ook wel mogelijk zijn op bmw.be
Bedankt voor de info!
Edit: hij is op .de en op .at nog niet in de beschikbaar in de 'echte' cofigurator, enkel in de multimedia special.
Ok, je hebt de gewone configurator waar alle modellen van BMW configureerbaar zijn, en je hebt de configurator in de multimediaspecial, die specifiek op de F01 gericht is, die veel minder gebruiksvriendelijk is (imo), die wel grotere foto's bevat en je toelaat de auto om te wentelen maar bijgevolg dus ook een pak trager is, en die hoogstwaarschijnlijk ook tijdelijk is.
Je hebt ondertussen waarschijnlijk al gemerkt dat ik de gewone configurator beter vind.
TCT, savvy kan hier wel al jaren zitten lezen zonder geregistreerd te zijn he. Savvy heeft evenveel recht om zich hier thuis te voelen als een ander. Ook al was dit de reden om zich te registreren.
Over de kwestie zelf: gTa heeft veel goede kanten, en misschien een slecht hier en daar, maar dat heeft iedereen, toch? gTa is nu eenmaal niet zo een grijze meeloper als de rest en weet eenmaal veel. Dit kan nu eenmaal confronterend overkomen, en je bepaalt zelf hoeveel zout je neemt als je zijn boodschappen leest. Ik heb er geen probleem mee.
Comment