Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alles Wissenswerte über die fünfte BMW 7er-Serie, der Modellreihe F01. Bildergalerie von der internationalen Presse-Präsentation der neuen 7er-Reihe am 19. und 20. September 2008 in Dresden.
Zijn er hier nog die dat gTaapje met zijn superieure air beu aan het worden zijn?
Waarschijnlijk meerderen, ik ben me daarvan bewust. I'm no plain character. Net zoals ik doe met alle mensen die 'k ken en apprecieer (gaven & fouten erbij) : ge pakt mij zoals ik ben. Of helemaal niet.
M'n uitvaring tegen Antonio was misschien grof, if so -> so be it. Was wat ik op dat moment voelde, en 't broedde al veel langer. Man tot man zou ik 'm net hetzelfde gezegd hebben, of in groep. Ik schaam me ni voor wat ik denk (ook al is dat verkeerd, of maak ik net zoals alle anderen fouten), en m'n vingers zijn bij mij slechts een verlengstuk van m'n tong en in tegenstelling tot zeer velen (zeker zij die een anonieme tweede account nodig hebben om iets te durven zeggen) ben ik niet feller online dan live, wel integendeel.
Wat me 't minst van al deert, zijn de opruiende smart-ass opmerkingen van anonieme (bang-om-het-in-eigen-naam-te-doen) zeurpietjes. Je mag het altijd in m'n gezicht komen zeggen, dan pas apprecieer ik je oprechtheid (ook al heb je 'n andere mening dan mij). Een tweede account openen om dan een beetje stoer te komen doen gehuld in anonimiteit: stoer.
Wordt in de showrooms verwacht op 30 februari 2009...
Zou de max zijn.
Volgens mij is daar een markt voor. Veel mensen rijden nu een Cayenne, X5, ML, Q7, Range, ... en zouden een grote break evenzeer smaken. Nog een beetje meer SUV-taks hier en daar, en 't is zover.
Hier zien wij toch weeral eens heel duidelijk die afgekapte snoet. Dat maakt die BMW 7 toch iet of wat knap arrogant. Ik ben echt nieuwsgierig of ik hem in t'echt ook zo zou vinden.
Zie die snoet ... kan er iemand mij vertellen wie ook zo'n snoetje heeft ???
Waarschijnlijk meerderen, ik ben me daarvan bewust. I'm no plain character. Net zoals ik doe met alle mensen die 'k ken en apprecieer (gaven & fouten erbij) : ge pakt mij zoals ik ben. Of helemaal niet.
M'n uitvaring tegen Antonio was misschien grof, if so -> so be it. Was wat ik op dat moment voelde, en 't broedde al veel langer. Man tot man zou ik 'm net hetzelfde gezegd hebben, of in groep. Ik schaam me ni voor wat ik denk (ook al is dat verkeerd, of maak ik net zoals alle anderen fouten), en m'n vingers zijn bij mij slechts een verlengstuk van m'n tong en in tegenstelling tot zeer velen (zeker zij die een anonieme tweede account nodig hebben om iets te durven zeggen) ben ik niet feller online dan live, wel integendeel.
Wat me 't minst van al deert, zijn de opruiende smart-ass opmerkingen van anonieme (bang-om-het-in-eigen-naam-te-doen) zeurpietjes. Je mag het altijd in m'n gezicht komen zeggen, dan pas apprecieer ik je oprechtheid (ook al heb je 'n andere mening dan mij). Een tweede account openen om dan een beetje stoer te komen doen gehuld in anonimiteit: stoer.
Dat is een heel nuchtere eerlijke volwassen mening. Hou er wel rekening mee dat wij al typend converseren. De gevoelens en de manier waarop wij iets willen overbrengen al is dat grappig bedoelt kan/zal nooit hetzelfde zijn als verbaal. Eveneens diegene die nogal eens snel 'idioot' neertypen of iets dergelijks ... god ja, ik ben er zeker van dat die mannekens eens NOOD hebben om te kunnen vloeken omdat ze op hun werk wat te veel bazen boven hun hoofd hebben.
Mag ik ook zeggen (en misschien ben ik nu verkeerd), aangezien jij een belangrijke meerwaarde geeft aan dit forum ( zie uw aantal berrichten) en gerust als een idool mag bestempeld worden, begin jij psychologisch dit forum te beschouwen als uw eigen fanclub. Hierdoor is de kans groot dat je soms emotioneel reageert. Wij zien dat ook terug bij bekende mensen bijvoorbeeld bij Britney Spears ... daar is het al kwart voor twaalf.
Beste gTa, ik zal je altijd helpen als je er mij om vraagt.
@gTa: Ik vind excuses naar Antonio wel passend, maar dat is mijn gedacht
Je kan je mening zeggen over iets, maar leg er dan geen persoonlijke punten in. Iemand een imbeciel noemen vanachter je pc kan je in feite gerust ook stoer noemen. Ik weet dat jij je gedacht zegt en dat je vingers het verlengstuk zijn van je tong. Ik ben eigenlijk ook wel zo in het dagelijkse leven en ik apprecieer de mensen die dat ook doen en niet achterbaks een mes in je rug stoppen.
Uiteindelijk mag je je als mens ook niet verstoppen achter het feit dat je ook over alles je gedacht zegt. Op de duur kan een arrogante opmerking normaal gaan lijken omdat de mensen toch weten dat je alles zegt. We moeten altijd oppassen dat we toch proberen om, in onze eerlijkheid, toch rede te houden.
Dat is een heel nuchtere eerlijke volwassen mening.Hou er wel rekening mee dat wij al typend converseren. De gevoelens en de manier waarop wij iets willen overbrengen al is dat grappig bedoelt kan/zal nooit hetzelfde zijn als verbaal. Eveneens diegene die nogal eens snel 'idioot' neertypen of iets dergelijks ... god ja, ik ben er zeker van dat die mannekens eens NOOD hebben om te kunnen vloeken omdat ze op hun werk wat te veel bazen boven hun hoofd hebben.
Mag ik ook zeggen (en misschien ben ik nu verkeerd), aangezien jij een belangrijke meerwaarde geeft aan dit forum ( zie uw aantal berrichten) en gerust als een idool mag bestempeld worden, begin jij psychologisch dit forum te beschouwen als uw eigen fanclub. Hierdoor is de kans groot dat je soms emotioneel reageert. Wij zien dat ook terug bij bekende mensen bijvoorbeeld bij Britney Spears ... daar is het al kwart voor twaalf.
Dat is een heel nuchtere eerlijke volwassen mening.Hou er wel rekening mee dat wij al typend converseren. De gevoelens en de manier waarop wij iets willen overbrengen al is dat grappig bedoelt kan/zal nooit hetzelfde zijn als verbaal. Eveneens diegene die nogal eens snel 'idioot' neertypen of iets dergelijks ... god ja, ik ben er zeker van dat die mannekens eens NOOD hebben om te kunnen vloeken omdat ze op hun werk wat te veel bazen boven hun hoofd hebben.
Ik weet écht niet meer wat ervan gedacht... 'k Laat 't dan ook hierbij, wat mij betreft einde duscussie.
maar ach, laat maar. Als jij dat niet nodig vindt om je te excuseren als je tegen iemand imbeciel zegt, dan is dat maar zo.
Neen, ik kan het niet over m'n lippen krijgen omdat ik elke opmerking van 'm opnieuw onder de categorie zou plaatsen van dat-woord-dat-ik-niet-meer-gebruiken-mag. Zij die mij arrogant noemen moeten zich daar ook niet voor excuseren : vaak doen ze dat met een duidelijk aanleiding daarvoor, dus is er dan minstens een grond van waarheid. Dan hebben ze, ook al zint het me niet, wat mij betreft het recht om dat te zeggen, en dan vind ik (nadat men dan straightforward z'n idee heeft gezegd) nadien nog 'es "sorry hee" helemaal niet passend. Of je spreekt je mening, en je staat erachter, of niet.
Maar, zoals reeds gezegd : 't is offtopic, en wat mij betreft is de kous af.
Zonder te willen zeggen dat Antonio een imbeciel is, vind ik niet dat je je moet excuseren als het weldegelijk zo is.
Als...
Dus gTa weet weldegelijk dat Antonio een imbeciel is ?
Hij schrijft bizarre dingen, maar dat is net zoals iedereen hier zijn recht.
Mijn gedacht staat ook lijnrecht over het zijne. Maar moet ik hem daarom
als een randdebiel beschouwen?
Comment