Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De laatste belangrijke uiterlijken van de laatste 10 jaar zijn dankzij;

MERCEDES, pinkers in buitenspiegels
    AUDI, ledlampjes in koplampen
    BMW, ?

BMW gebruikt nu ook die fameuze ledlampjes in de koplampen. Benieuwd wanneer MB ermee gaat beginnen.
    Bijgevoegde Bestanden
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
      De laatste belangrijke uiterlijken van de laatste 10 jaar zijn dankzij;

MERCEDES, pinkers in buitenspiegels
      AUDI, ledlampjes in koplampen
      BMW, ?

BMW gebruikt nu ook die fameuze ledlampjes in de koplampen. Benieuwd wanneer MB ermee gaat beginnen.
      Angel eyes ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
        En toch zou ik zonder twijfelen voor de Benz gaan...
        Ja, de oude leeftijd begint te komen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Hé, die 'Visualizer' op de BMW.de website (onder '7') is uitgebreid tot 'n volwaardige configurator, wist ik nog niet. Je kan nu opties kiezen ook, laatste keer dat ik dat daar bekeek kon je enkel kleuren, velgen en interieurlijsten kiezen.
          Klopt, ikzelf en PHIL1 hadden het al vermeld. Je wordt ook doorverwezen naar de cataloog van de accessoires, waar foto's van die 21" velgen te vinden zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Voor mij meteen de A8.
          Ik vind de A8 nog altijd ze knapste in dit segment. Ik leg het misschien verkeerd uit, en sommigen gaan hier misschien hard tegen in, maar de A8 is de minst asociale bak (tov BMW 7 en Mercedes S) die zich bewijst zonder de dikste en grootste willen te zijn. Vind ik... Hoewel ik deze nieuwe 7 absoluut niet mis vind, maar de A8 draagt nog altijd mijn voorkeur.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

Ik vind de A8 nog altijd ze knapste in dit segment. Ik leg het misschien verkeerd uit, en sommigen gaan hier misschien hard tegen in, maar de A8 is de minst asociale bak (tov BMW 7 en Mercedes S) die zich bewijst zonder de dikste en grootste willen te zijn. Vind ik... Hoewel ik deze nieuwe 7 absoluut niet mis vind, maar de A8 draagt nog altijd mijn voorkeur.
            Ik heb één familielid die overgegaan is van MB naar A8 4.2TDI, een kennis van Jaguar naar A8 3.0benzine en dan nog een ander zakenrelatie van BMW 7 naar A8 3.0tdi.
            Toch wat zelfstandigen die naar A8 gaan en niet omgekeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
              hij heeft in tegenstelling tot TCT wel al een schoon vrouwke dus het kan hem geen kloten meer schelen
              OF:
              Hij is zo groot dat het nog de L versie mag zijn, overschot genoeg
              TCT heeft al een schoon vrouwke hij trouwt zelfs al den 11ste Oktober

Comment

• De A8 heeft m.i. een soort van koele nuchterheid waardoor 'ie niet zo "hé kijk naar me, ik kost veel geld" schreeuwt. I like that.

Comment

Ik heb één familielid die overgegaan is van MB naar A8 4.2TDI, een kennis van Jaguar naar A8 3.0benzine en dan nog een ander zakenrelatie van BMW 7 naar A8 3.0tdi.
                  Toch wat zelfstandigen die naar A8 gaan en niet omgekeerd.
                  Dat is ook... Ik heb ook al een paar facelift A8'tjes gezien. Blijft toch zo een knappe wagen.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  De A8 heeft m.i. een soort van koele nuchterheid waardoor 'ie niet zo "hé kijk naar me, ik kost veel geld" schreeuwt. I like that.
                  Dat is ook wat mij aanspreekt bij Audi. En daarom is Audi ook het minst aantrekkelijk bij autodieven. In de tijd dat onze S 320cdi is gestolen, was het constant BMW (3 en X5 vooral) en Mercedes (S en M). Toen zijn we naar Jaguar gegaan en nu Audi. Subtiel en klassevol.

Overlaatst vroeg iemand aan mijn vader met welke wagen hij rijdt. Toen hij zei dat em met Audi rijdt, zei die gast: Ah Audi?! Dat is goed, want tegenwoordig rijdt elke boer al met ne Mercedes
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Overlaatst vroeg iemand aan mijn vader met welke wagen hij rijdt. Toen hij zei dat em met Audi rijdt, zei die gast: Ah Audi?! Dat is goed, want tegenwoordig rijdt elke boer al met ne Mercedes
                    Volgens mij is de oudere generatie nog altijd van overtuigd dat Mercedes "het best automerk is" dat er bestaat. Daarom willen ze kost wat kost een MB (meestal C-klasse) aankopen. Die kopen ze dan meestal bij een subdealerke waarvan ze denken dat die de beste korting geeft en die bijgevolg slechts 60 euro vraagt voor een klein onderhoud. In mijn gehucht is er zo'n garage. Wanneer ik een MB zie met zijne sticker is het quasi altijd een 60-plusser met een klak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      De A8 heeft m.i. een soort van koele nuchterheid waardoor 'ie niet zo "hé kijk naar me, ik kost veel geld" schreeuwt. I like that.
                      In standaard trim toch, komt misschien ook omdat het een hopeloos verouderd model aan het worden is (het scherm van de mmi dat uit het dashboard tevoorschijnschuift, waaaaaaaaauw...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        In standaard trim toch, komt misschien ook omdat het een hopeloos verouderd model aan het worden is (het scherm van de mmi dat uit het dashboard tevoorschijnschuift, waaaaaaaaauw...).
                        Hopeloos verouderd Dat zou ik toch niet willen stellen. Een feit: het MMI (uit mijn ervaring) is kompleet en heeeeeeel gebruiksvriendelijk. Wat niet echt ken gezegd worden van het systeem MB S-klasse.

Comment

Is de A8 dan zo verouderd?
                          Dat scherm dat verschijnt en verdwijnt op commando, vind ik nochtans geen slechte zaak...

Comment

• Ik vind dat nog steeds een zeer elegante en esthetische oplossing.
                            En die kar ziet er allesbehalve gedateerd uit. Wel, ik durf te stellen dat een autoleek hem niet uit het trio haalt als zijnde de oudste. Ik denk zelfs eerder omgekeerd.

Comment

• Ze zijn BMW toch allemaal gevolgd hoor, om het cru te stellen, eerst met de iDrive (ok, Audi was er maar een jaar later mee ofzo), en daarna met de plaats van het navigatiescherm, vooral het interieur van de S-klasse vind ik eigenlijk een grove kopie van dat van de vorige 7-Reeks.

Comment

Hopeloos verouderd Dat zou ik toch niet willen stellen. Een feit: het MMI (uit mijn ervaring) is kompleet en heeeeeeel gebruiksvriendelijk. Wat niet echt ken gezegd worden van het systeem MB S-klasse.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                Is de A8 dan zo verouderd?
                                Dat scherm dat verschijnt en verdwijnt op commando, vind ik nochtans geen slechte zaak...
                                Hopeloos verouderd is misschien wat erover. De 7 vind ik ook verouderd, maar toch minder dan de A8 (misschien omdat die laatste qua design veel minder gewaagd was?).

Comment

Ze zijn BMW toch allemaal gevolgd hoor, om het cru te stellen, eerst met de iDrive (ok, Audi was er maar een jaar later mee ofzo), en daarna met de plaats van het navigatiescherm, vooral het interieur van de S-klasse vind ik eigenlijk een grove kopie van dat van de vorige 7-Reeks.

Natuurlijk volgen ze elkaar maar wat allemaal.
                                  Het is toch logisch dat ze goeie ideeën kopiëren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Natuurlijk volgen ze elkaar maar wat allemaal.
                                    Het is toch logisch dat ze goeie ideeën kopiëren?
                                    Ja, tuurlijk.

Comment

Hopeloos verouderd is misschien wat erover. De 7 vind ik ook verouderd, maar toch minder dan de A8 (misschien omdat die laatste qua design veel minder gewaagd was?).
                                      Minder gewaagd = conservatief = langer houdbaar.

Comment

Idrive is toch pakken simpelder dan MMI.
                                        Het systeem uit de MB S heb ik ook al wat ervaring mee,buiten dat het wat traag is door de HDD werkt het wel ok.

Comment

Ze zijn BMW toch allemaal gevolgd hoor, om het cru te stellen, eerst met de iDrive (ok, Audi was er maar een jaar later mee ofzo), en daarna met de plaats van het navigatiescherm, vooral het interieur van de S-klasse vind ik eigenlijk een grove kopie van dat van de vorige 7-Reeks.
                                          Hoe bedoel jij met de plaats van het navigatiescherm? Bedoel jij daarmee dat het op dezelfde hoogste staat als de tellerpartij?

Comment

Working...
                                          X