Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHoe bedoel jij met de plaats van het navigatiescherm? Bedoel jij daarmee dat het op dezelfde hoogste staat als de tellerpartij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa, en ook die tweede overkoepeling over het scherm in het verlengde van die van de tellerpartij.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIn standaard trim toch, komt misschien ook omdat het een hopeloos verouderd model aan het worden is (het scherm van de mmi dat uit het dashboard tevoorschijnschuift, waaaaaaaaauw...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZe zijn BMW toch allemaal gevolgd hoor, om het cru te stellen, eerst met de iDrive (ok, Audi was er maar een jaar later mee ofzo), en daarna met de plaats van het navigatiescherm, vooral het interieur van de S-klasse vind ik eigenlijk een grove kopie van dat van de vorige 7-Reeks.Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWas dat geen verplichting van een bepaalde instantie dat elk merk zo'n uitvoering moest hebben ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWas dat geen verplichting van een bepaalde instantie dat elk merk zo'n uitvoering moest hebben ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind het systeem van MB heel duidelijk en handig! Een beetje à la SonyEricssonAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten... maar ontwikkeld door Becker ?
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenLive @ Salon van Parijs:
Comment
-
Ik denk (hoop) dat de motorkap maar half toe is.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment