Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Idrive is toch pakken simpelder dan MMI.
    Het systeem uit de MB S heb ik ook al wat ervaring mee,buiten dat het wat traag is door de HDD werkt het wel ok.
    Ja hebt de nieuwe idrive dan nog niet uitgeprobeerd! Die is pas gebruiksvriendelijk en snel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Hoe bedoel jij met de plaats van het navigatiescherm? Bedoel jij daarmee dat het op dezelfde hoogste staat als de tellerpartij?
      Ja, en ook die tweede overkoepeling over het scherm in het verlengde van die van de tellerpartij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Ja, en ook die tweede overkoepeling over het scherm in het verlengde van die van de tellerpartij.
        Was dat geen verplichting van een bepaalde instantie dat elk merk zo'n uitvoering moest hebben ?
        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

In standaard trim toch, komt misschien ook omdat het een hopeloos verouderd model aan het worden is (het scherm van de mmi dat uit het dashboard tevoorschijnschuift, waaaaaaaaauw...).
          Ik vind het nog steeds geen slechte zaak dat je het scherm van de mmi kan wegstoppen in het dashboard, alles netjes weggestoken.

Comment

Ze zijn BMW toch allemaal gevolgd hoor, om het cru te stellen, eerst met de iDrive (ok, Audi was er maar een jaar later mee ofzo), en daarna met de plaats van het navigatiescherm, vooral het interieur van de S-klasse vind ik eigenlijk een grove kopie van dat van de vorige 7-Reeks.
            Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Was dat geen verplichting van een bepaalde instantie dat elk merk zo'n uitvoering moest hebben ?
            Dat wou ik ook al zeggen. Ik vind dat Mercedes het buiten een beetje te verfijnen, klakkeloos heeft overgenomen van bmw (buiten die toesten voor telefoon), maar Audi's MMI, daar zie ik geen enkele gelijkenis in, in vergelijking met BMW. Maar het moet inderdaad, dat wagens die uitgerust worden met een navi of multimediasysteem, dat het scherm bovenaan het dashboard moet worden gezet en een intuïtief bedieningssysteem zou krijgen, dat niet te veel aandacht trekt tijdens het rijden.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
              Het scherm moet op gelijke hoogte staan met de tellers ja, maar ik denk niet dat de wet het design van een dashboard kan voorschrijven hè?

Comment

• Ik vind het systeem van MB heel duidelijk en handig! Een beetje à la SonyEricsson

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Ik vind het systeem van MB heel duidelijk en handig! Een beetje à la SonyEricsson
                  ... maar ontwikkeld door Becker ?
                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                    ... maar ontwikkeld door Becker ?
                    Ik zou het niet weten.....

Comment

• individual

Comment

• Buiten het dashboard dat beige is, prachtig.

Comment

• Live @ Salon van Parijs:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Bron: [www.omniauto.it]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• wit kan dan wel een modekleur zijn maar niet op zo'n wagen...

Wil toch nog steeds hem eerst in het echt eens zien want nu

Comment

• Knappe velgen onder die 740i .

Comment

• het interieur is echt wel prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Live @ Salon van Parijs:

Euh die naad van motorkap naar voorbumper is toch wel erg slordig, nee?

Comment

• dat trekt idd op niks

Comment

• Ik denk (hoop) dat de motorkap maar half toe is.
                                        Life's too short. Not to. Live it.
                                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Die 740i heeft dat precies ook, hoewel moeilijker te zien...

Comment

Working...
                                          X