Het is een maffe bak!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenEr zijn maar weinig merken die momenteel zo aantrekkelijk zijn qua power/tax in België dan België!
Comment
-
Ik vind de 7 veel op de Lexus LS trekken op die foto met de zilveren 740i langs achteren getrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk vind de 7 veel op de Lexus LS trekken op die foto met de zilveren 740i langs achteren getrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk vind de 7 veel op de Lexus LS trekken op die foto met de zilveren 740i langs achteren getrokken.Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenidd..precies een Lexus LS
vreselijk is het
Voorlopig nog een vortlelijk ding imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk denk (hoop) dat de motorkap maar half toe is.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Deze velgen zijn niet lelijk, maar ook weer niet echt mijn ding. Wel zullen ze gemakkelijk te poetsen zijn. Ik vergelijk ze een beetje met de styling 230 die wij onder onze 335i hebben.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoogglans shadowline en toch nog chromé bagetten voor en achteraan en op de deurklinken...
Big mistake imo...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, net als bij de vorige 7 moeten ze die onderdelen dan meelakken in de kleur van de auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, net als bij de vorige 7 moeten ze die onderdelen dan meelakken in de kleur van de auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenKlopt maar de LS oogt een pak klassieker.
Ik vind em best dik, maar het is gewoon te veel LS. En ik vind de LS niet mooi. Deze is een verduitste LS...
Comment
Comment