Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    Ik val in herhaling
    Over verscheidene topics heen, zelfs!

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    BMW 7 heeft kwasie alles gekopieerd van het vorig model. De snoet is wel wat opgedikt en verder is quasi alles hetzelfde. Eveneens (bijna) het dashboard.
    Want niet enkel hier blijk je stekeblind te zijn.

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Beige dashboard, jakkes. Voor de rest echt een megachique interieur.

Comment

2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• wat een slee!

Comment

• Die schermpjes achteraan zijn lelijk ingebouwd.
                  En die middenarmsteun ligt zo achteloos op de op de bank gelegd precies, maar da's bij de meesten zo.
                  Voor de rest: magnifiek, dat interieur.

Die achterlichten: ik wil dat eerst eens in 't echt zien vooraleer te zeggen dat ik ze niet mooi vind als ze branden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Weinig verschil met de vorige?? Zelfs een leek ziet dat dit een nieuw model is hoor. Ik vind het totaal verschillende auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      En daarmee bewijst ge dat ge alles behalve objectief zijt, integendeel : ge bezondigt u aan hetgene waarvan ge anderen beschuldigt. Als je vindt dat de vorige A8 en de huidige A8 "heel andere auto's" zijn en de vorige '7 en de huidige '7 niet, dan scheelt er iets aan je hoofd. Ofwel zijn 't je ogen, maar ik denk dat het probleem zich een beetje hoger en wat meer naar achter situeert.

In tegenstelling tot wat jouw reusachtige brein je wederom lijkt te hebben ingefluisterd, beperk ik mij geenszins tot BMW. Ik reed al andere merken, en ik zal dat opnieuw doen. Bovendien neem ik vaak genoeg mijn favoriete merken op de korrel, iets wat ik jou nog niet heb zien doen trouwens.
                      Wat ik zei over de '7, over z'n verschillen dan met de vorige, zijn geenszins "verdedigingen van mijn sjoesjoe merk", 't is gewoon een botte constatatie die niks met appreciätie te maken heeft (ik heb m'n appreciatie voor het model zelfs - voor jou, omdat je zo zelden andermans posts lijkt te begrijpen - in een aparte post gezet).

Nu eens eerlijk ... doe je erom?
                      Jij bent raar gTa. Hoe korter en eenvoudiger mijn posts, hoe emotioneler jij reageert. Dit zijn echt kinderlijke en tikkeltje vrouwelijke kantjes gTa.
                      Gedraag je eens jongen en wees verdraagzaam.
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Ik moet inderdaad wel toegeven dat AUDI met zijn A3 en A4 geen spectaculaire modelveranderingen durft toe te passen. Mijn mening is dat BMW, (en dat is een uitzondering) met de nieuwe BMW-7 geen durf had om iets nieuws te brengen. Toch prachtig die uitlaten in de achterbumper (Lexus ?).

Ik moet toch zeggen, gTa, dat jij echt doordachte uitlatingen geeft aan dit onderwerp.
                        Ik vind toch dat hij deels gelijk heeft.

Alle Audi's evolueren esthetisch maar matig. Ze evolueren wel, maar nooit compleet onverwacht. Misschien wat kort door de bocht maar beeld je een huidige A8 in, maak hem wat hoekiger. Steek vervolgens de lichten van de A6 facelift erachter in, en je hebt een ruwschets van wat de A8 zou gaan moeten zijn.

Wat BMW echter weer doet is telkens met iets compleet nieuws komen.

En neen, ik been geen BMW-merkblinde man

Comment

• Zwart leder met matte houten sierlijsten. Zeer knap...

Hier zie je in profiel de mooie gebogen vorm van het dashboard dat nu terug een beetje richting de bestuurder is gedraaid.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Inderdaad prachtig.

Comment

• Rood met antraciet hout. Ook mooi...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De houten sierlijsten staan hier prachtig op! (de witte 7)
                                Mr Drift

Comment

• Toch een pluim voor BMW dat ze hebben ingezien dat een auto een POOK moet hebben en niet zo'n lullig hendeltje (zoals MB) aan t'stuur.

Comment

Jij bent raar gTa. Hoe korter en eenvoudiger mijn posts, hoe emotioneler jij reageert. Dit zijn echt kinderlijke en tikkeltje vrouwelijke kantjes gTa.
                                    Gedraag je eens jongen en wees verdraagzaam.
                                    Wel mooi dat ge belangrijke zinsdelen in het vet zet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Wel mooi dat ge belangrijke zinsdelen in het vet zet.
                                      Is t'waar ?

Comment

• Dat rode interieur met antraciet

Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Rood met antraciet hout. Ook mooi...

den deze int zwart met een antracieten dakhemel of nen tiefgrun met een beige interieur en schoon hout...

Waar moet ik tekenen?

Comment

Working...
                                          X