Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Ik heb er geen idee van.

Welk materiaal zit er dan precies op de middenconsole? Grijs hout?
    Yup.

Knap vind ik dat. Heb 't ook in mijn duck.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Is dat enkel op uitnodiging? En wanneer is dat precies?
      Op uitnodiging van je Bmwdealer en is op donderdag 13 november te Heusden zolder. Verplicht van namen op te geven van gasten
      ik ben geen twijfelaar
      allez ik denk dat toch

Comment

• Idd heel knap, voor dat licht bruin heb ik het niet zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dannybrems Bekijk Berichten
          Op uitnodiging van je Bmwdealer en is op donderdag 13 november te Heusden zolder. Verplicht van namen op te geven van gasten
          Mailtje verstuurd naar mijn verkoper. Eens zien of hij iets gaat terugsturen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ceramic inleglijsten? De interieurlijsten zijn toch in hout of aluminium, en de optie ceramische bedienelementen heeft betrekking op de I-Drive knop en pook en zo van die dingen?
            Yep, en de knopjes van de airco enzo.

Comment

• Ik ga 13/11 naar de voorstelling bij vanvondt in Herent.

Comment

• Wij hebben ook een uitnodiging gekregen, en ik ga er zeker naartoe. Nu nog uitzoeken waar en wanneer die voorstelling juist is maar dat zal mijn vader wel onthouden hebben.

Ik zal ook proberen voor het nodige fotomateraal te verzorgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Graag zo een voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Voor mij waarschijnlijk deze maar dan met als sierlijsten dat mat bruin hout. In ieder geval die velgen...

Comment

• Bij mijn dealer is de eerste vandaag aangekomen.

Wel nog geen foto's helaas...

Comment

• Ik zou dat nieuw donkergrijs kiezen. Of zilver. Zwart is wel knap, maar weer zo gewoon. Spacegrau past niet zo mooi op de 7. En dan oyster of sadelbruin met zwarte houten lijsten en sportstuur.

En alstublieft accessoire 20" velgen voor mij. De grijze 19ers zijn enorm knap, maar moesten een maatje groter. En die 20ers vind ik echt niet mooi. Hun geld helemaal niet waard...

Ik ga volgende week vrijdag naar de voorstelling bij Beliën...
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik begin hem meer en meer te apprecieren (bijna bij elke BMW tegenwoordig)
                          Maar ik zie me nooit een kar uit deze klasse kopen, ik zou er niets mee kunnen aanvangen.

Comment

• Detailfoto van een knappe velg:

Volvo V60 D3 R-design

Comment

Wij hebben ook een uitnodiging gekregen, en ik ga er zeker naartoe. Nu nog uitzoeken waar en wanneer die voorstelling juist is maar dat zal mijn vader wel onthouden hebben.
                              Ik heb het eens gevraagd en het is te doen bij Flinckheuvel (een geklasseerde hoeve omgebouwd tot een feestzaal, www.flinckheuvel.be) op vrijdag 14 november vanaf de middag.

Comment

• Nog een foto gevonden op 7post:

Deze velgen komen voor mij op de tweede plaats, na de 20" dus.

Comment

• teaerke van bij vanavondt

Comment

• En toch vind ik enkel 2 pijpen links beetje 'belachelijk' bij zo'n slee

Comment

• Ik hoop snel eens te kunnen rijden met zo'n 730d. Ik ben eens benieuwd of deze trager gaat aanvoelen dan onze 530d.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb het gevoel dat hoe nieuwer BMW's worden, hoe trager ze gaan aanvoelen.

Een E39 525iA voelde voor mij sneller aan dan een E93 325iA, de duw in de rug was minder...

Nu, een 730d zal wel wat honderden kilo's zwaarder zijn dan je 530d zeker?

Comment

• naar het schijnt zou de nieuwe 7 echt dynamisch rijden ...een echte BMW waardig... maar voor mij is hij gewoon te lomp... daarvoor voel ik me nog te jong

Comment

Working...
                                          X