Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen-a Bekijk Berichten
    Hmhm...
    Ik had't dus wel wa gedurfder en speciale verwacht
    dat was ook mijn eerste indruk ..
    vooral de achterkant had ik zo niet verwacht,
    'k zal hem wss eerst es irl moeten zien om een uitspraak te kunnen doen
    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Blauwe tellerpartij...
      Als je de tekst had gelezen van GT-R dat had je geweten dat de dashboardverlichting 's nachts in het klassiek BMW-oranje is...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik vind dat de neus wel wat weg heeft van de Maserati Quattroporte...

Moderator gij slaagt de nagel op de kop !!

Ik denk dat de BMW ingenieurs en designers vooral het Maserati design enkel wat VERDUITST hebben en dat vind ik super.
        De Maserati vind ik honderde keren mooier dan alle S-en A8's bij mekaar.
        De Siebener is gewoon met nog wat meer rechtgetrokken lijntjes die bij de Maseratie volledig rond zijn. De Italiaan is pure "sex", de Zeven is "Deutsche Grundlichkeit".

De quattroporte blijft wat mij betreft kwa schoonheid en puurheid de absolute topklasse kwa design althans dan.

Kan het gewoon niet anders uitleggen.

Mijn ultieme reiswagen zou inderdaad het uiterlijk van de Maseratie zijn (behalve zijn achterlichten) en voor de rest de mechaniek van de Zuid Duitser

Kan er geen BMW embleem op de Maserati gezet worden???

En wat is er nu allemaal aan de hand met dat CS model? Komt dat er ook of ben ik nu aan het dromen???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Begint BMW nu zelf Lexus na te apen? (uitlaten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
            Volledig mee akkoord.. Audi's zijn vaak in dat geval. Eerste oogopslag; waw, mooi zoals je het zelf ideaal zou tekenen, maar na een paar maand doodsaai.. en verouderd..
            Zelfde heb ik nu voor met de Mondeo..

Eigenlijk vond ik de S knapper toen ik hem voor het eerst zag dan deze 7.

Maar denk wel dat ik hem zal leren appreciëren
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

meer foto's en filmpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                Begint BMW nu zelf Lexus na te apen? (uitlaten)
                VW Phaeton W12 en A8 W12 hadden ze al lang.. niks mis mee

Echt mooi vind ik ze niet, misschien in een donkere kleur ofzo..

Comment

• Aan de huidige 7 ben ik nooit gewend geraakt, en aan deze zal het zomogelijk nog moeilijker zijn

wat een gedrocht zeg.

E38

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    lol, hier zie je pas echt hoe GROOT die nieren zijn.. less is more

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Aan de huidige 7 ben ik nooit gewend geraakt, en aan deze zal het zomogelijk nog moeilijker zijn

wat een gedrocht zeg.

E38
                      Gedrocht zou ik het toch niet noemen.
                      Maarja het is een limousine van deze tijd hé.
                      Als je vergelijkt met bv de Mercedes S is deze BMW toch eleganter .
                      Last edited by TheStraffe; 04/07/2008, 22:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                        wil iemand elegant uitleggen? ik ben nl. de definitie kwijt ,

ik dacht dat een laguna elegant was een een mondeo niet, maar kennelijk ben ik fout.
                        PS: deze post is niet sarcastisch bedoeld hoor
                        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                            Moderator gij slaagt de nagel op de kop !!

Ik denk dat de BMW ingenieurs en designers vooral het Maserati design enkel wat VERDUITST hebben en dat vind ik super.
                            De Maserati vind ik honderde keren mooier dan alle S-en A8's bij mekaar.
                            De Siebener is gewoon met nog wat meer rechtgetrokken lijntjes die bij de Maseratie volledig rond zijn. De Italiaan is pure "sex", de Zeven is "Deutsche Grundlichkeit".

De quattroporte blijft wat mij betreft kwa schoonheid en puurheid de absolute topklasse kwa design althans dan.

Kan het gewoon niet anders uitleggen.

Mijn ultieme reiswagen zou inderdaad het uiterlijk van de Maseratie zijn (behalve zijn achterlichten) en voor de rest de mechaniek van de Zuid Duitser

Kan er geen BMW embleem op de Maserati gezet worden???

En wat is er nu allemaal aan de hand met dat CS model? Komt dat er ook of ben ik nu aan het dromen???
                            De gelijkenissen zijn serieus bij de haren getrokken. Vergeleken met de Quattroporte is de BMW 7 maar een saaie bompakar (qua design, ik spreek niet over de rest) .
                            Al bij al is het een elegante verschijning, aan de achterlichten moeten we wennen, maar dat was met de huidige 3-reeks ook (remember de vergelijking met de Nissan Primera )
                            De neus hadden ze voor mijn part wat dynamischer mogen maken, nu is er bijna geen merkbaar verschil met de vorige 7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                              wil iemand elegant uitleggen? ik ben nl. de definitie kwijt ,

ik dacht dat een laguna elegant was een een mondeo niet, maar kennelijk ben ik fout.
                              PS: deze post is niet sarcastisch bedoeld hoor
                              EN deze auto is nieks voor kerels en meiden onder de 40 Jaar

Comment

• zelfs mensen onder de 40 apprecieren elegantie, ik kocht een s op mijn 23ste

Comment

• knappe bmw, jammer van de opzichtige lichtechniek, maar da's het merk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    zelfs mensen onder de 40 apprecieren elegantie, ik kocht een s op mijn 23ste
                                    Kan ik alleen maar toejuichen.

Comment

• Officieel en filmpje: BMW 7-serie
                                      4 juli 2008 · Tekst Alexander Inia
                                      Vroeger dan BMW voor ogen had (afgelopen donderdag), konden wij u de nieuwe 7-serie laten zien. Nu acht BMW de tijd rijp om alle details van de auto vrij te geven.

De BMW 7-serie komt in de eerste instantie in drie uitvoeringen: de 730d, 740i en 750i, allen voorzien van turbomotoren. De 730d is de minst potente van drie, met een vermogen van 245 pk. De drieliter twinturbodiesel is geheel nieuw ontwikkeld en goed voor een maximumkoppel van maar liefst 540 Nm. De sprint van 0 tot 100 kilometer per uur kost de auto 7,2 seconden en bij 245 kilometer per uur vind de 730d het mooi geweest.
                                      Het benzinegamma trapt af met de 740i. Deze heeft een 3,0-liter twinturbomotor aan boord met 326 pk en een maximumkoppel van 450 Nm. De sprint naar 100 kilometer per uur kost de 740i 5,9 seconden (740Li 6,0 seconden), de topsnelheid bedraagt 250 kilometer per uur.
                                      Het vlaggenschip is de 750i. Deze heeft de beschikking over een 4,4-liter V8 die er dankzij twee turbo’s 407 pk en 600 Nm uit pompt. Het obligate sprintje naar de 100 kost 5,2 seconden (750Li 5,3 seconden), de topsnelheid ligt op een ook hier begrensde 250 kilometer per uur.
                                      Een belangrijke wereldprimeur in de BMW 7-serie is Integral Active Steering. Dit systeem koppelt het bekende Active Steering systeem op de vooras met snelheidsafhankelijke achterwielbesturing. Dynamic Damping Control en Dynamic Ride Control zijn standaard op alle modellen. Met dat laatste systeem, dat de instellingen ‘Sports’, ‘Comfort’ en ‘Normal’ kent, kan de bestuurder de rijeigenschappen, gasrespons en mate van stuurbekrachtiging instellen.
                                      Om de inzittenden van de vijfde generatie 7-serie tegen onheil te beschermen, monteert BMW een hele batterij veiligheidsvoorzieningen. Uiteraard ABS, ESP en de obligate airbags, maar dat is nog maar het begin. Zo laat Lane Change Warning het stuur trillen als de bestuurder volgens de elektronica ongewenst z’n rijbaan verlaat. De cruise control kan optioneel worden gekoppeld aan Active Braking Assistant, een systeem dat kop-staartbotsingen tegengaat. BMW Night Vision zorgt ervoor dat de bestuurder ook in het donker de mensen langs de weg kan herkennen. Een belangrijke innovatie in de 7-serie is Connected Drive, een systeem dat de Zeven volgens BMW de eerste auto maakt waarin echt geïnternet kan worden.
                                      De gewone 7-serie is 5,07 meter lang (Li: 5,21 meter), 1,90 meter breed en 1,48 meter hoog. De bagageruimte heeft een inhoud van 500 liter. De L-versies hebben een 140 millimeter langere wielbasis dan de gewone 7-serie.
                                      BMW onthult de nieuwe 7-serie op de Autosalon van Parijs in oktober. In november verwachten we de auto in de showrooms. Bekijken kunt u hem tot die tijd in het filmpje dat we vandaag bij de fabriek schoten.

Bekijk de video van de BMW 7-serie...
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Waarom komen die design's altijd na het uitbrengen van de auto en niet ervoor??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Als je de tekst had gelezen van GT-R dat had je geweten dat de dashboardverlichting 's nachts in het klassiek BMW-oranje is...

Comment

Working...
                                          X